یکشنبه 18 بهمن 1394 - 22:22

پیام مدیریت شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار اورنگ

امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با رشادت و شهادت ، برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.

گروه فرهنگی – مدیریت شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار اورنگ را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش بویرنیوز متن پیام بدین شرح است:
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا «۲۳ – احزاب»
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟
امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با رشادت و شهادت ، برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.
سردار شهید ستار اورنگ ،  اولین شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد  در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری دست نشانده ارتجاع و استکبار ، برگ زرینی بر تاریخ رشادت های مردم غیور این استان  اضافه کرد .
شهادت پر افتخار سردار رشید  سپاه اسلام، شهید ستار اورنگ  را به محضر حضرت بقیه الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده  معزز ایشان ، پاسداران و همرزمانش و عموم مردم شهید پرور و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر هم نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.
روابط عمومی بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180685
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایزدی گفت:

    کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی.تسلیت تسلیت تسلیت.واقعا تحمل از دست دادن این شهید عزیز برامون سخت است.

  2. ت گفت:

    خوشا به سعادتش 
    بدا به حال ما

  3. مهدی محمدی شرف اباد گفت:

    شهدا شرمنده ایم 

  4. محمد گفت:

    روحت شاد

دیدگاه شما