یکشنبه 18 بهمن 1394 - 19:29

ما منتظر اجماع اصلاح طلبان هستیم؟

بهنام نگهداری

بهنام نگهداری – برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره انتخابات مختلف از حساسیت‌های ویژه ای برخوردار بوده است همان گونه که در همه ادوار حضور پر شوری داشته‌اند و انتخابات مجلس شورای اسلامی که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود از ماه‌ها پیش تا اکنون با فعالیت تعدادی از کاندیدها و با انتشار مطالبی پیرامون نامزدهای احتمالی در جراید و پایگاه‌های خبری بر کنجکاوی مردم ما افزوده است.

چرا اصلاح طلبان؟

در انتخابات اگر یکی از اصلاح طلبان به صحن علنی مجلس راه یابد به نفع مردم می‌باشد و موفقیت‌های بیشتری خواهد داشت. به دو دلیل (البته دلایل زیادی وجود دارد که به ذکر دو مورد بسنده می‌کنیم):

۱_ این که دولت و کابینه حاضرم تشکل از کسانی می‌باشد که اکثرا اصلاح طلب یا مشی اصلاح طلبی دارند و اینکه در دور آینده انتخابات مجلس، به تبع دولت اکثر کسانی که وارد مجلس می‌شوند اصلاح طلب می‌باشند.

۲_ از همه مهم‌تر صف آرایی افکار مردم پشت سر اصلاح طلبان بعد از پیروزی تاریخی قرارداد ژنو (قرداد ایران و شش قدرت برتر جهان)، که خود باعث می‌شود که اصلاح طلبان سکوهای بیشتری از مجلس را بگیرند. و اگر شخصی اصول گرا به صحن علنی مجلس راه پیدا کند به نفع استان نمی‌باشد چون همسو با مجلس و دولت نیست

و جا دارد مردم ما هوشیارانه عمل کنند و همین طور کاندیدهای محترم آینده دیارمان که البته با دولت تدبیر و امید نه سازش کار بلکه سازگاری داشته باشند.

اجماع اصلاح طلبان:

امروز پیش از هر زمان دیگری جبهه اصلاحات به نیروی جدید و خوش فکر و البته محبوب و توانمند برای ادامه حیات سیاسی اجتماعی خود نیازمند است که ضمن کار آمدی و جوان بودن صاحب نفوذ و قدرت معقول و منطقی در پایتخت و مراکز قدرت باشد. و در اینجا از اصلاح طلبان انتظار می‌رود که با حمایت قاطع و منسجم از کاندیدایی مقتدر و جامع‌الاطراف در اندیشه، موفقیت‌های بیشتری را برای مردم به ارمغان آورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    مثلا میخوان کیو معرفی کنن
    . نکنه نریمان هست که دور قبل اومد برا بزرگواری سخنرانی کرد

دیدگاه شما