یکشنبه 18 بهمن 1394 - 12:04

چگونه نصب و یا حذف برنامه‌ها را در iOS غیرفعال کنیم؟

بر کسی پوشیده نیست که iOS نسبت به اندروید از امکانات و قابلیت‌های شخصی‌سازی کمتری برخوردار است. اما برخی امکاناتی هم که در iOS در دسترس هستند زیر خروارها تنظیمات و یا در منوهایی که کمتر به آن سر می‌زنید مخفی شده‌اند. آیا می‌دانستید می‌توانید با یک رمز از نصب و یا حذف ناخواسته اپلیکیشن‌های روی آیفون یا آی‌پد خود جلوگیری کنید؟

 

اپلیکیشن های آیفون, ترفندهای آیفون

رمزگذاری حذف و یا نصب اپلیکیشن‌ها در آیفون

 

ممکن است دلایل متعددی برای جلوگیری از نصب و حذف اپلیکیشن‌ها از روی گوشی داشته باشید. اگر گوشی خود را در اختیار کودکتان قرار می‌دهید او ممکن است بدون اجازه شما اقدام به خرید اپلیکیشن‌ها یا خریدهای داخل برنامه‌ای کند و یا اپلیکیشن‌های مورد استفاده شما را حذف کند که نصب و همگام‌سازی مجدد آن‌ها وقت زیادی را از شما طلب کند. خوشبختانه در iOS از نسخه‌های قدیمی‌تر قابلیتی برای رمزگذاری حذف و یا نصب اپلیکیشن‌ها وجود دارد که می‌توانید آموزش آن را با تصاویر مربوط به آن مشاهده کنید:

 

 جلوگیری از نصب خودکار اپلیکیشن در آیفون،آنلاک کردن گوشی

جلوگیری از نصب و حذف اپلیکیشن‌ها از روی گوشی آیفون

 

قدم اول – به تنظیمات iOS مراجعه کرده و وارد General شوید.

 

قدم دوم – به منوی Restrictions (محدودیت‌ها) رفته و رمزی 4 رقمی انتخاب کنید.

 

نکته: این رمز ربطی به پسورد ورودی برای آنلاک کردن گوشی نداشته و باید آن را جداگانه به خاطر بسپارید. توصیه می‌کنیم این دو رمز را مشابه یکدیگر قرار ندهید.

 

اپلیکیشن های آیفون, ترفندهای آیفون

 

قدم سوم- پس از رمزگذاری لیستی طولانی از محدودیت‌های قابل اعمال باز می‌شود که می‌توانید با غیرفعال کردن Installing Apps و Deleting Apps از حذف و یا نصب اپلیکیشن‌ها جلوگیری کنید. گفتنی است که غیرفعال کردن Installing Apps اپ‌استور را مخفی می‌کند و غیرفعال کردن Deleting Apps باعث می‌شود کاربر تنها بتواند آیکن اپ‌ها را جابجا کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180591
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما