شنبه 17 بهمن 1394 - 0:24

بخش زیادی از بودجه عمرانی استان در بویراحمد هزینه شده است

سومین روز از دهه فجر امسال هشت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی به نمایندگی از 125 طرح در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

nazariفرماندار بویراحمد گفت: اعتبار پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان در دهه فجر امسال هفت هزار و 620 میلیارد ریال است.

محمدکاظم نظری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: در دو سال اخیر و از سوی دولت تدبیر و امید فعالیت های مهمی انجام و خدمات ارزنده ای ارائه شده است.

وی بیان کرد: مهمترین مشکل و دغدغه کشور تحریم های دشمنان بود زیرا موجب محدودیت های اقتصادی و روابط بین الملل شده بود.

نظری اظهار کرد: به همت دولت یازدهم، مقاومت ملت ایران، تلاش تیم دیپلماتیک و حمایت و نظارت مقام معظم رهبری تمامی تحریم ها لغو و قطعنامه های محدود کننده علیه ایران نیز برداشته شد که موفقیت ارزشمندی است.

وی عنوان کرد: این موفقیت مربوط به قشر خاصی نبوده بلکه متعلق به تمامی قشرهای ملت ایران است.

نظری ابراز داشت: از رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که بیش از پیش این موفقیت را انعکاس داده و در مورد آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

فرماندار بویراحمد رشد اقتصادی و مهار تورم را از دیگر اقدام های مهم دولت یازدهم اعلام کرد و افزود: رشد اقتصادی 5.6- درصدی با برنامه ریزی و کار کارشناسی دولت تدبیر و امید مثبت شد و تورم 40 درصدی نیز به حدود 15 درصد رسید.

نظری گفت: بخشی از مشکلات کشور در زمینه بیکاری و مسائل اقتصادی به دلیل تحریم های دشمنان بوده که در آینده ای نزدیک برطرف می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به لغو تحریم ها پیش بینی می شود که در سال 95 تحول اساسی در وضعیت رفاهی و معیشتی مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.

نظری اظهار کرد: سفر هیات های تجاری و اقتصادی به ویژه از کشورهای اروپایی به ایران از نتایج و دستاوردهای دیگر لغو تحریم هاست.

وی عنوان کرد: سومین روز از دهه فجر امسال هشت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی به نمایندگی از 125 طرح در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

نظری ابراز داشت: افتتاح این تعداد طرح با وجود تحریم های دشمنان و فروش نفت با قیمت کمتر از 30 دلار اقدامی شایسته و ارزنده است.

فرماندار بویراحمد بدون اشاره به آمار، افزود: در دهه فجر امسال 640 هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان تحت آبیاری نوین قرار گرفت که موجب افزایش 30 درصدی محصولات کشاورزی، کاهش مصرف آب، افزایش بازدهی و ایجاد تحول در بخش کشاورزی شهرستان می شود.

نظری گفت: پارسال و با اجرای نهضت آسفالت از سوی دولت یازدهم و توزیع قیر رایگان بین بخشداری ها و دهیاری های کشور حدود یک میلیون و 200 هزار مترمربع آسفالت در معابر عمومی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد انجام شد که اقدامی کم سابقه است.

وی بدون اشاره به آمار، بیان کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به 25 روستای بخش مارگون بویراحمد در دهه فجر امسال آغاز شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180380
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مرد عمل حاج زارع،حالا هي تخريب كنيد دلواپسان

  2. خانم مهندس گفت:

    زارعي واقعاً حرف ندارم يا زهرا 

  3. مهندس گفت:

    زارعي كارش حرف ندارم يا زهرا 

  4. ناشناس گفت:

    واقعا نهضت آسفالت متعلق به  نماینده بویراحمد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما