شنبه 17 بهمن 1394 - 0:13

انتخاب رئیس ستاد تنها کاندیدای زن کهگیلویه و بویراحمدی

تنها کاندیدای زن کهگیلویه و بویراحمدی گفت: من برای دیده شدن زنان استانم و مسائلشان پا به این عرصه نهادم.
دکتر فاطمه رستمیان در آئین معارفه رئیس ستاد تبلیغاتی خود با اشاره به ظرفیت ها و توانایی های زنان آنها را بازوی مهم پیشرفت جامعه دانست و گفت: هیچ جامعه ای بدون حضور زنان در صحنه فکر و عمل نمی تواند طعم توسعه و پیشرفت را بچشد و استان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی افزود: از آنجایی که زنان در جامعه و خانواده دارای نقش های محوری هستند باید به مسائل و مشکلاتشان با دیده خاص نگریست و با توجهی ویژه به آنها پرداخت.
کاندیدای بویراحمد و دنا با بیان اینکه در استان ما زنان از مسائل عدیده ای رنج می برند و علی رغم داشتن توانایی های بسیار تا به حال حضورشان در جامعه آنطور که باید و شاید جدی گرفته نشده است گفت: من برای دیده شدن زنان استانم، مسائلشان، خواست ها و نیازهایشان پا به این عرصه نهادم تا مسیری که تا به حال جدی گرفته نمی شد پررنگ شود و صدای واقعی زنان به گوش مسئولین برسد.
تنها نامزد زن حاضر در انتخابات با انتقاد از بی توجهی نهادهای مسئول، دانشگاه ها، محققین و فعالین اجتماعی به مسائل زنان اظهار داشت: اگر زنان ما حضور خود در عرصه های مدیریتی و سیاسی را تثبیت کنند بدون شک قادر خواهیم بود گام های مهمی را در جهت رفع مسائل موجود در حوزه زنان برداریم.

در این آئین مریم گشتاسبی مسئول اسبق امور زنان و خانواده استانداری به ریاست ستاد دکتر فاطمه رستمیان منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180374
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سمانه گفت:

    بویرنیوز جان فکر کنم اشتباه نوشتی اخه خانم زینب هاشمی هم کاندید بویراحمد و دنا هستند پس خاننم رستمیان تنها نیستند

دیدگاه شما