جمعه 16 بهمن 1394 - 11:22

حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی 22 بهمن

مهران ارجمند

مهران ارجمند – 22 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ معاصر و حتی مهمترین رویداد چند قرن اخیر است چرا که پس از صدها سال مردم سالاری در کنار اعتقادات مردم به صورت جمهوری اسلامی بر رژیم طاغوت پیروز شد.

mehran-arjmand2

شاید در هیچ دوره ای ایران اقتدار کنونی را نداشت و عزت ملت ایران حفظ نشده بود چرا که در هر برهه از انقلاب ایران مشکلات متعددی توسط دشمنان ملت بویژه استکبار جهانی برای این مرز و بوم ایجاد میشد که با تدبیر و هوشیاری رهبری معظم از مشکلات پلی برای آینده ایران اسلامی ساخته و ایران در اغلب زمینه ها به خودکفایی رسیده است.

قدرت های جهانی پس از 12 سال تحریم های ظالمانه و ایجاد فتنه های گوناگون به این نتیجه رسیدند که راهی جز تسلیم شدن در برابر خواسته های ملت ندارند.

به ندرت می توان کشوری را یافت که بتواند به نیروهای نظامی آمریکا اخطار جدی یا جرات دستگیری این نیرو را به خود بدهد ولی فرزندان ایران اسلامی در آبهای خلیج فارس نشان دادند که ایران هیچ هراسی از این متجاوزین ندارد و این مهم محقق نمیشد مگر با وجود انقلاب اسلامی.

در 8 سال جنگ تحمیلی بیش از 40 کشور علیه ایران رهنمودهای امام راحل موجب شد تا برای اولین بار در تاریخ ایران حتی یک وجب از خاک میهن به دست متجاوزین نیفتد و این از برکات جمهوری اسلامی است.

پیشرفت های قابل توجه در حوزه های علمی و فناوری در بخش هایی همچون هسته ای ، نانو ، پزشکی و … توسط نیروهای بومی در ایران اسلامی انکار ناپذیراست.

هنگامی که در کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی بمب گذاری ، ترور و ناامنی آسایش را از مردم گرفته در ایران مردم از امنیت فوق العاده بالایی برخوردارند.

در جمهوری اسلامی مردم هر 4 سال یکبار رئیس جمهور خود را انتخاب می کنند تا قوانینی را اجرا کند که توسط نمایندگان همان مردم تصویب میشوند و اینها همه برکات پیروزی جمهوری اسلامی بر طاغوت در 22 بهمن است.

مردم ولایت مدار ایران هرساله در 22 بهمن با رهبر خود تجدید بیعت می کنند و انشالله امسال به دلیل های متعدد و کوری چشم دشمنان پرشور تر از هرسال در راهپیمایی شرکت می کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180240
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مخاطب گفت:

    آفرین

  2. بچه های خوب گفت:

    عالی بود و مفید
    زنده باشی

دیدگاه شما