پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 14:45

خبرهای خوش مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد/ تلاش هایی که به ثمر نشست

تمام این اعتبارات از محل اعتبارات متمرکز ملی سازمان امور مالیاتی کشور تامین شده است که این مهم با پیگیری مدیران و مسئولان استانی بدست آمده است که جای تقدیر دارد.

گروه اقتصادی – مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی دو ساختمان این سازمان در شهرستان های کهگیلویه و چرام خبر داد.

سهراب امدادی فر در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز»، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرد تا به همه اقشار مردم بخصوص در مناطق محروم خدمت رسانی شود که در همین راستا ساختمان سازمان امورمالیاتی شهرستان کهگیلویه افتتاح و ساختمان شهرستان چرام نیز کلنگ زنی می شود.

IMG_1711

امدادی فر افزود: روز شنبه با حضور معاون محترم توسعه سازمان مالیاتی کشور و مدیرکل نوسازی و تحول اداری سازمان و همچنین با حضور استاندار محترم و پرتلاش استان و مسئولان گرامی استانی و شهرستانی به حول و قوه الهی ساختمان سازمان امورمالیاتی شهرستان کهگیلویه افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: زیربنای این ساختمان 1200 مترمربع می باشد و 2000 متر مربع نیز متعلق به سایت این مجموعه می باشد که اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان  با بیان اینکه این ساختمان بصورت امانی ساخته است، خاطرنشان کرد: این بنا با جدیدترین امکانات روز تجهیز شده است که عملیات ساخت آن از یسکال پیش آغاز شده بود و با بهره برداری از آن روز شنبه در اختیار مردم شریف شهرستان کهگیلویه قرار خواهد گرفت.

سهراب امدادی فر درباره ساختمان سازمان امورمالیتی شهرستان چرام نیز بیان داشت: کلنگ ساختمان چرام نیز عصر روز شنبه بر زمین می شود و ساختمانی با 500 متر زیربنا و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مدت ساخت پروژه یکسال است، افزود: این پروژه نیز بصورت امانی اجرا می شود امیدواریم در موعد مقرر به بهره بردای برسد و در اختیار مردم شریف این شهرستان قرار گیرد.

امدادی فر همچنین بیان داشت: ساختمان شهرستان گچساران نیز که با زیربنای 3200 مترمربع در دست ساخت است حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون حدود 15 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و انشالله تا اردیبهشت ماه سال 95 به مرحله بهره برداری می رسد.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: ساختمان مرکز استان نیز با اعتبارات خوبی که در نظر گرفته شد، امسال توسعه و تجهیز شد و بجز شهرستان باشت همه شهرستان های استان در این حوزه از وضعیت خوبی برخوردارند که امیدواریم در شهرستان باشت با همکاری فرماندار محترم زمین لازم برای احداث ساختمان در اختیار سازمان امورمالیاتی قرار گیرد تا عملیات ساخت و ساز آغاز شود.

به گزارش «بویر نیوز»، در دوسال اخیر اقدامات مطلوبی در سازمان امورمالیاتی استان در بحث زیرساخت ها انجام شده است و اکنون استان وضعیت مطلوبی در این زمینه دارد.

شایان ذکر است، تمام این اعتبارات از محل اعتبارات متمرکز ملی سازمان امور مالیاتی کشور تامین شده است که این مهم با پیگیری مدیران و مسئولان استانی بدست آمده است که جای تقدیر دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180173
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کهگیلویه گفت:

    تشکر از آقای امدادی

  2. کارمند مالیاتی گفت:

    از زحمات بی شائبه مدیر کل کمال تشکر را داریم. انصافا زیاد زحمت میکشند

دیدگاه شما