پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 1:16

کم سن و سال‌ترین انیشتین‌های دنیا (+عکس)

زمانی که بیشتر کودکان تازه شروع به راه رفتن، حرف زدن و غذاخوردن می کنند، آنها مسائل پیچیده فیزیک و ریاضی حل می کنند و زمانی که دیگر بچه ها مشغول بازی با همسن و سالان و خوش گذرانی در پارک ها هستند، آنها خودشان را برای رفتن به دانشگاه آماده می کنند.

آنها با همه هم سن و سال هایشان فرق می کنند؛ زمانی که بیشتر کودکان تازه شروع به راه رفتن، حرف زدن و غذاخوردن می کنند، آنها مسائل پیچیده فیزیک و ریاضی حل می کنند و زمانی که دیگر بچه ها مشغول بازی با همسن و سالان و خوش گذرانی در پارک ها هستند، آنها خودشان را برای رفتن به دانشگاه آماده می کنند. همین موضوع باعث شده است تا نام آنها به عنوان نوابغی استثنایی برایش همیشه در تاریخ ثبت شود.
10-اکشی ونکاتش
اکشی ونکاتش استعداد خود را در سنین کودکی نشان داد و در سال 1993 وقتی 11 سال داشت اولین مدال المپیاد بین‌المللی خود را کسب کرد، اکشی وقتی به سن 13 سالگی رسید دوره دبیرستان را تمام کرد و به دانشگاه راه یافت و در سال 1997 به عنوان دانشجو نمونه مدرک لیسانس خود را دریافت کرد و بالاخره با تلاش و پشت کار فراوان توانست در سن 20 سالگی مدرک دکترای خود را از دانشگاه پرینستون دریافت کند و بعد از آن در دانشگاه‌های M.I.T  و پرینستون شروع به کار کرد.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
9-اریک دیمین
اریک دیمن که متولد کانا دا بود به دلیل شغل پدرش مجبور بود به شمال آمریکا سفر کند او از سن 9 سالگی علاقه خود را به کامپیوتر و ریاضی نشان داد و در 12 سالگی به دانشگاه راه یافت و پس گذراندن یک دوره سخت توانست قبل از تولد 21 سالگی‌اش مدرک دکتری خود را بگیرد سپس در سال 2001 به عنوان جوانترین استاد تاریخ دانشگاه M.I.T شروع به کار کرد.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
8-چارلز هومر هاسکینس
هاسکینس در سال 1980 زمانی که تنها 19 سال سن  داشت مدرک دکترای خود را در رشته تاریخ از دانشگاه جان هاپکینر بالتیمور گفت و بعد از آن کار خود را به عنوان استاد در دانشگاهای ویسکانزین و هاروارد شروع کرد، او یکی از نوابغ دوران خود بود.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
7- جولیت بنی
جولیت در سن 15 سالگی مدرک لیسانس خود را دریافت کرد و بعد از آن در سال 2012 توانست مدرک دکترای خود را در رشته فیزیکولوژی بگیرد او که دوست داشت یک پزشک مهم و معروف شود در نهایت توانست به آرزوی خود برسد. اطرافیان وی بارزترین خصوصیت او را پشت کار و تلاش او می‌دانند.
6- شایانو
شایانو هنگامی که در مقاطع ابتدایی در حال تحصیل بود معلمان او به این نتیجه رسیدند که سطح علمی او بسیار بالاتر از سطح دیگر دانش‌آموزان است و به این ترتیب او توانست در سن 9 سالگی به دانشگاه راه یابد و در سال 2009 زمانی که تنها 18 سال سن داشت توانست با مدرک دکترا از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شود. و از همان 21 سالگی در همان دانشگاه شروع به کار کرد.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
5- نوربت وینز
نوربت وینر مدرک لیسانس خود را در سن 14 سالگی در سال 1909 گرفت وی سپس با تغییر رشته در مقاطع بالا توانست در سال 1912 وقتی که تنها 17 سال سن داشت علاوه بر دریافت مدرک دکترای خود از دانشگاه هاروارد جایزه بهترین دانشجوی این دانشگاه را هم کسب کند و بعد از مدتی در ارتش آمریکا مشغول به کار شد.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
4- روت لارنس
روت لارنس یک نوجوان نابغه در زمینه ریاضی بود که در سن 13 سالگی توانست از دانشگاه آکسفورد فارغ التحصیل شود و بعد از آن در سال 1989 وقتی 17 سال سن داشت در دانشگاهای هاروارد و میشیگان مشغول به کار شد و در همان سال هم مدرک دکترای خود را اخذ کرد او اصلی ترین دلیل موفقیت خود را حمایت‌های پدر و مادرش می‌داند.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
3- بالا مورالی آمباتی
چشم پزشک دو ملیتی هندی آمریکایی هنگامی که تنها 4 سال سن داشت ‌توانست مسائل انتگرال و حساب دیفرانسیل را به راحتی حل کند او در سال 1995 فارغ التحصیل شود و لقب جوانترین پزشک جهان را به خود اختصاص داد و حتی نام او در کتاب گینس ثبت شده است. آمباتی در سن 24 سالگی تحصیلا پزشکی خود را تکمیل کرد.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
2- گیم یونگ
تصور کنید شخصی در 3 سالگی مهمان ویژه دانشگاهی باشد و وقتی که هشت ساله شد برای تحقیق به ناسا دعوت شود. باور این موضوع بسیار سخت است اما چنین شخصی وجود دارد. گیم یونگ کره‌ای نابغه‌ای است که شاید دیگر تکرار نشود او مدرک دکترای خود را در سن 15 سالگی گرفت و نام او هم به خاطر داشتن بالاترین سطح آی کیو در کتاب گینس نیز ثبت شده است.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
گارل ویته
گارل در سال 1800 متولد شد او پسر یک نویسنده بود که بسیار بر روی فرزند خود کار کرد و روش پدر به نظر موفق بوده است. ویته وقتی 9 ساله بود می‌توانست به 5 زبان زنده دنیا صحبت کند.
او وقتی 13 ساله بود مدرک دکترای خود را در رشته فلسفه کسب کرد. نام او هم در کتاب گینس به عنوان جوانترین فردی که مدرک دکترا را اخذ کرده ثبت شده است.
کم سن و سال ترین انیشتین های دنیا + تصاویر
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180086
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما