پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 1:05

نا‌امیدی عدل هاشمی از تایید صلاحیت/ حمایت عدل هاشمی از محمد موحد

راک نیوز نوشت؛ هاشمی برای متقاعد کردن شورای محترم نگهبان با شخصیت‌های برجسته‌ای دیدار داشته اما تاکنون هیچ یک از این دیدار‌ها برای وی نتیجه موفقی دربر نداشته است.
سردارعدل هاشمی‌پور ازچهره‌های شاخص اصولگرامعتدل کهگیلویه بود که صلاحیت وی توسط هیات نظارت دردهمین دوره انتخابات ملس شورای اسلامی رد گردیده بود.

براساس این گزارش درحالیکه کانال‌های تلگرامی وپیج‌های مرتبط به حامیان وی در شبکه‌های اجتماعی با درج جملاتی مانند؛ خبرخوشی در راه است؛ بر صفحات این شبکه‌ها نوید تایید صلاحیت سردار را در بررسی شورای محترم نگهبان در روزهای پیش رو می‌دهند اما خبر آمد وی صبح امروز در تهران با یکی از اعضای محوری اصولگرایان نشست خصوصی برگزار نمود.

شنیده‌های از یک منبع آگاه حاکیست دراین نشست عدل هاشمی‌پور توافق نمود که درکهگیلویه از یک کاندیدای اصولگرا حمایت کنند.

این نشست وخروجی این گفتگو از نگاه تحلیلگران حکایت از نا‌امیدی سردار از تایید صلاحیت وی در روزهای آینده می‌باشد.

این منبع به خبرنگار ما گفت: هاشمی برای متقاعد کردن شورای محترم نگهبان با شخصیت‌های برجسته‌ای دیدار داشته اما تاکنون هیچ یک از این دیدار‌ها برای وی نتیجه موفقی دربر نداشته است.

این منبع اضافه کرد: نشست امروز سردار عدل هاشمی با عبدالله‌زاده هاشمی مدیرکل پارلمانی سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور می‌تواند منتج به حمایت عدل هاشمی از محمد موحد در روزهای آینده یعنی بعد از اعلام نظر قطعی نتایج بررسی‌های شورای نگهبان باشد.

گفتنی است عبدالله‌زاده هاشمی درمحوریت وحدت اصولگرایان کهگیلویه بزرگ درمرکز در گام اول توانسته بود با وساطت خویش بستر پایان دادن به سردی چندین ساله سیدمحمدموحد و سیدعلی محمد بزرگواری را فراهم آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180068
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بی طرف گفت:

    واقعا این آقای عبدالله‌زاده هاشمی یکی از محدود انسانهای بزرگی است که من دیده ام زیرا یک بار در مجلس با ایشان برخورد کردم و از منش ایشان لذت بردم بعدا متوجه شدم که هم استانی ما بوده که متاسفانه دگه از مجلس اومده بودم بیرون

  2. بنی لو گفت:

    فقط سناتور موحد

  3. بنی لو گفت:

    حمایت از آقای موحدتوسط آقای هاشمی که خود از پیشکسوتان این تشکیلات می باشد کار بسیار منطقی است.وعده ما 7 اسفند با انتخاب موحد

  4. جوان گفت:

    موحد خوش آمدی با آمدنت تنور انتخابات گرم می‌شود 

دیدگاه شما