چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 11:13

تعدیل نیروی 15 درصدی در یاهو

اجرای برنامه کاهش هزینه‌ها در یاهو موجب کاهش 15 درصد نیروهای این شرکت اینترنتی آمریکایی می‌شود.
یاهوهمچنین قرار است، برخی فعالیت‌های خود را تعطیل کند. وال استریت ژورنال این خبر را به نقل از منابع نزدیک به پرونده اعلام کرد و جزییات بیشتری درباره آن ارائه نداد. انتظار می رود یاهو، طرح تجدید ساختار گسترده‌ای را به اجرا گذارد.
“ماریسا مایِر،” مدیر کل یاهو، پیش از این اعلام کرده بود می‌خواهد راهبرد خود را تقویت کند و بر محصولات کمتر با کیفیت بیشتر متمرکز شود.
عملکرد سالانه یاهو قرار است به زودی منتشر شود. مایِر تابستان 2012 (1391) با مأموریت بهبود عملکرد این پیشگام سابق دنیای اینترنت و احیای رشد اقتصادی آن که از چند سال پیش، رو به افول گذاشته بود، ریاست این شرکت را برعهده گرفت.
چند صندوق سرمایه گذاری مانند استاربورد ولیو،  اسپرینگ‌اول و کانیون در ماه‌های اخیر آشکارا نارضایتی خود را ابراز کردند و جابجایی‌‌هایی را در هیأت مدیره یاهو، همچنین تعدیل نیرو را در این شرکت خواستار شدند.
اسپرینگ اول ماه دسامبر (آذر) از احتمال حذف 9 هزار فرصت شغلی در یاهو خبر داده بود. اواخر سپتامبر، این شرکت اینترنتی 10 هزار و 700 نیروی تمام وقت و نزدیک به 800 نیروی قراردادی داشت.
تعدیل نیروی 15 درصدی یاهو، هزار و 700 کارمند را دربر می‌گیرد که اغلب در دفاتر یاهو در دوبی، مکزیکو سیتی، بوینس آیرس، مادرید و میلان مشغول به کار هستند.
نمودار زیر نشان‌‍ دهنده تعداد کامرندان یاهو از سه ماهه نخست سال 2012 تا سه ماهه پایانی سال 2016 است:
تعدیل نیروی 15 درصدی در یاهو
یاهو در سالهای اخیر رقابت فشرده‌ای با گوگل و فیس بوک داشته است و قصد دارد از این پس بر حفظ کاربران در صفحات گوناگون یاهو مانند چک کردن ایمیل‌ها، استفاده از تامبلر، استفاده از اپلیکیشن یاهو بر روی تلفن‌های همراه و تقویت بخش‌های محبوب خبری مانند ورزشی، اقتصادی و سبک زندگی متمرکز شود.
ارزش سهام یاهو به 15 میلیارد دلار کاهش یافته است و مدیران این شرکت فرصت کمی در اختیار دارند تا جایگاه خود را در عرصه رقابت بین‌المللی تثبیت کنند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179976
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما