سه شنبه 13 بهمن 1394 - 13:18

نحوه افزایش سایز متن در اسمارت‌فون‌های اندرویدی

اگر جز افراد عینکی باشید و یا چشمان‌تان برای خواندن متن‌های ریز موجود در تلفن‌همراه‌تان شما را یاری نکند، مطمئنا می‌دانید افزایش سایز متن‌ در اسمارت‌فونتان چقدر برایتان مفید خواهد بود. با این‌که تغییر سایز متن‌ها در اندروید بسیار ساده بوده و برای همه کاربران در دسترس است اما ممکن است برخی افراد از این ویژگی بی‌خبر باشند. بنابراین در ادامه قرار است با چگونگی افزایش سایز متن در گوشی‌های اندرویدی آشنا شوید.

افزایش سایز متن از طریق تنظیمات

 

ترفندهای اندروید, تنظیمات گوشی

افزایش اندازه متن‌ در اندروید با استفاده از تنظیمات گوشی اندروید

 

یکی از ساده‌ترین روش‌های افزایش اندازه متن‌ در اندروید، مراجعه به منو تنظیمات دسترسی (accessibility) است. برای این منظور ابتدا به منوی تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و سپس با اسکرول‌کردن صفحه، گزینه accessibility را انتخاب کنید. از منوی باز شده گزینه Large text را فعال کنید، حال مشاهده می‌کنید که سایز متن بزرگ‌تر شده است.

 

افزایش بیش‌تر اندازه متن نسبت به حالت قبل:

 

تنظیمات گوشی اندروید, اسمارت‌فون‌های سامسونگ

افزایش سایز متن به‌ وسیله دکمه‌های تنظیم صدا

 

اگر استفاده از تنظیمات دسترسی نتوانست رضایت شما را در رابطه با اندازه متن جلب کند، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:
به بخش تنظیمات گوشی مراجعه کنید، گزینه Display (صفحه‌نمایش) را انتخاب کنید. از منوی باز شده می‌توانید اندازه‌های Small, Normal, Large را برای متن‌ انتخاب کنید.

 

افزایش سایز متن به‌وسیله دکمه‌های تنظیم صدا (مخصوص کاربران سامسونگ):
در اسمارت‌فون‌های سامسونگی هنگام مشاهده پیام می‌توانید با گرفتن دکمه‌های کاهش و یا افزایش حجم صدا، اندازه متن را تغییر دهید. این قابلیت به نسبت سایرین سریع‌تر خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179831
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما