پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 23:11

دردسرتازه یاغی پرسپولیس برای پرسپولیس!

کانون ایران نوین به عنوان اسپانسر محیطی فوتبال قراردادی چند صد میلیاردی با سازمان لیگ منعقد کرد اما حالا که دو بازی هم از نیم فصل مسابقات گذشته گفته می شود کمتر از 10 درصد این مبلغ را پرداخت کرده و حتی عنوان داشته دیگر قصد ندارد این همکاری ادامه داشته باشد.

به گزارش افکارخبر،مهدی تاج هم االبته زیاد نگران این موضوع نیست و از کانون ایران نوینی ها خواسته تا به قراردادشان تا پایان فصل پایبند بمانند و در عوض، سازمان لیگ تخفیف خوبی به آنها خواهد داد. قطعا مسوولین مربوطه توجه ویژه ای که به چگونگی پرداخت حق فوتبال و تیم های باشگاهی خواهند داشت و می دانند این پول های میلیاردی چگونه در فوتبال هزینه می شود.

سازمان لیگ هم البته هیچ گاه به طور مستقیم به باشگاه ها پرداختی ندارد چرا که باشگاه های ایرانی آنقدر بدهی دارند که تمام این مطالبات، برای آن کنار گذاشته شود.

گفته می شود آخرین برداشت از این صندوق تمام نشدنی برای پرداخت بدهی پرسپولیس به ذوب آهن خواهد بود.

سرخپوشان بدهی 120 میلیون تومانی برای حق رشد پیام صادقیان را پرداخت نکرده اند و حالا از سازمان لیگ خواسته اند تا این مبلغ را که از زمان نژادفلاح به بدهی سرخپوشان اضافه شده، پرداخت کند.

جالب اینجاست که پیام کمترین سود را تا به حال برای پرسپولیس داشته و غیر از محرومیت، حاشیه و ناراحت کردن هواداران، هیچ کار دیگری در جمع سرخپوشان انجام نداده است اما این پرسپولیس است که باید حق رشد او را پرداخت کند تا پیام صادقیان پس از استفاده از نام پرسپولیس و معروفیت چندبرابری، برای نفت و سپس صبای قم به بازی اش ادامه دهد.

استقلال و پرسپولیس بیشترین درآمد را از تبلیغات محیطی دارند؛ چرا که بازی های این دو تیم پخش زنده است و شرکت ها ترجیح می دهند در مسابقات این دو تیم کالایشان را تبلیغ کنند. به همین خاطر این دو تیم، بیشترین برداشت را از این حساب دارند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179121
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما