یکشنبه 4 بهمن 1394 - 2:11

اعلام زمان صدور مجوز قانونی موسسه آرمان ایرانیان (کاسپین)

مدیر عامل موسسه اعتباری آرمان ایرانیان گفت: دارایی و بدهی های تعاونی بدر توس مقرر است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود.

ذکریا متحمل درباره آخرین وضعیت موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) و تعاونی بدر توس اظهار داشت: مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان متشکل از تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران و کرمانشاه، الزهرا، پیوند و بدر توس می‌باشد.

وی گفت: این مؤسسه خوشبختانه توانسته است تمام مراحل قانونی و تعهداتی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار اعلام شده است را با موفقیت پشت سر گذارند و در مرحله نهایی صدور مجوز قانونی است.

متحمل درباره تعاونی بدر توس اظهار داشت: بدر توس با تابلو آرمان فعالیت می کند و بدهی و دارایی های این تعاونی قرار است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود ولی هنوز این انتقال انجام نپذیرفته است.

مدیر عامل موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) گفت: هیئت تصفیه بدر توس توسط مقام قضایی تعیین شده و به وظایف قانونی خود عمل می کند . مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان با مشکل نقدینگی مواجه نیست و ظرف چند روز آینده مجوز قانونی خود را از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178502
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زهرا شاهرخ نژاد گفت:

    سلام من مبلغ 60 میلیون در شعبه دهدشت سپرده کردام و میلغ 40 میلیون وام گرفتم ریس شعبه گفته بودند تا 48 میلیون میتونی بگیری و حالا میخوام 8 میلیون دیگه بگیرم ولی ایشان از من چک خواستند و من هم چک ندارم در صورتی که مبلغ سپرده من تضمین میباشد ولی با این حال حاضر به دادن سفته شدم ولی ایشان موافقت نکردن لطفا عنایت بفرمایید و مشکل این جانب را حل کنید با تشکر

دیدگاه شما