جمعه 2 بهمن 1394 - 1:28

مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند در MWC

با ورود به نیمه دوم ماه ژانویه تمامی توجهات در صنعت فناوری به سوی کنگره جهانی موبایل (MWC) که در ماه فوریه برگزار خواهد شد، معطوف شده است. این رویداد سالانه که در شهر بارسلونا، اسپانیا برگزار می شود میزبان بزرگترین شرکت های فناوری برای رونمایی از تلفن های همراه، تبلت ها، فناوری های پوشیدنی و دیگر گجت هایی است که برای فروش در ادامه سال جاری میلادی تدارک دیده اند.

مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند در MWC

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، انتظار می رود برای سال 2016 شاهد معرفی پرچمداران جدید از ال جی و سامسونگ باشیم و افزون بر این شرکت های اچ‌تی‌سی، بلک بری، سونی و مایکروسافت نیز از برخی محصولات جدید خود رونمایی کنند. در ادامه برخی از مطرح‌ترین محصولات که انتظار می رود طی کنگره جهانی موبایل 2016 از آنها رونمایی شود را ارائه می کنیم.

ال جی G5

مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند در MWC

ال جی نخستین شرکتی بود که دعوتنامه امسال خود برای کنگره جهانی موبایل را به روزنامه نگاران ارسال کرد و به نظر می رسد وعده رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید در بیست و یکم فوریه را داده است. اگرچه ال جی اشاره ای دقیق به محصول مورد نظر نداشته اما به طور گسترده انتظار می رود شاهد رونمایی از گوشی هوشمند جدید این شرکت یعنی G5 باشیم.

پرچمدار فعلی ال جی یعنی G4 در بهار سال گذشته معرفی شد و G5 پرچمدار جدید گوشی های اندرویدی ال جی خواهد بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند به نسخه 6 سیستم عامل اندروید، نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 2560×1440 پیکسل، 3 گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپدراگون 820 و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده باشد.

خانواده سامسونگ گلکسی S7

مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند در MWC

اگرچه هنوز دعوتنامه ای از سوی سامسونگ ارائه نشده است اما به طور گسترده انتظار می رود سامسونگ از مدل گلکسی S7 در بیست و یکم فوریه و تنها چند ساعت پس از کنفرانس ال جی رونمایی کند. گلکسی S7 پرچمدار جدید گوشی های اندرویدی سامسونگ خواهد بود که جانشین مدل گلکسی S6 می شود. می توان انتظار داشت شاهد معرفی مدل عادی نمایشگر تخت گلکسی S7 و مدل گرانتر گلکسی S7 اج با نمایشگر خمیده باشیم. اما این که آیا گلکسی S7 اج پلاس نیز در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد و یا سری نوت نیز شاهد به روز رسانی خواهد بود، هنوز نامشخص است.

ایوان بلس که از شهرت خوبی در زمینه انتشار اخبار و تصاویر گوشی های هوشمند جدید پیش از معرفی رسمی آنها برخوردار است به تازگی در یکی از توییت های خود لوگوهای S7، S7 اج و S7 اج پلاس را نشان داده است. انتظار می رود گلکسی S7 و گلکسی S7 اج دارای نمایشگر 5.1 یا 5.2 اینچی باشند در شرایطی که گلکسی S7 اج پلاس از نمایشگری 5.7 اینچی برخوردار خواهد بود. پیش بینی می شود شاهد دستگاه هایی با طراحی مشابه خانواده گلکسی S6 اما با عملکردی بهتر و دوربین های ارتقا یافته باشیم.

اچ‌تی‌سی وان M10

اچ‌تی‌سی سال گذشته در کنگره جهانی موبایل گوشی هوشمند وان M9 را معرفی کرد و از این رو دور از ذهن نیست که انتظار داشته باشیم طی رویداد امسال پرچمدار جدید خود را معرفی کند. با این وجود، سال گذشته شاهد درز اخبار و اطلاعات مختلف پیش از معرفی وان M9 بودیم اما تاکنون چیز خاصی درباره احتمال عرضه وان M10 منتشر نشده است. ممکن است اچ‌تی‌سی با جدیت خاصی محصول جدید خود را محرمانه نگه داشته و یا خبری از معرفی گوشی هوشمند جدیدی در بارسلونا از سوی این شرکت تایوانی نخواهد بود.

بلک بری وین

مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند در MWC

پس از معرفی مدل پریو، وین دومین گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری خواهد بود. تصاویر رندر شده از این مدل منتشر شده اند که نشان می دهند به نمایشگر لمسی پنج اینچی و صفحه کلیدی که زیر آن قرار گرفته مجهز شده است. به نظر می رسد بلک بری وین حداقل در چهار رنگ روانه بازار شود. احتمالا این گوشی هوشمند به نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید مجهز خواهد بود و پس از عرضه با یک به روز رسانی به اندروید 6 ارتقا یابد. وین یک گوشی هوشمند میان رده خواهد بود و انتظار می رود بین 400 تا 500 پوند قیمت داشته باشد.

سونی اکسپریا Z5 تبلت

سونی می تواند از کنگره جهانی موبایل برای معرفی خانواده گوشی های هوشمند اکسپریا Z6 استفاده کند اما از آن جایی که سه مدل اکسپریا Z5 به تازگی معرفی شده اند این مساله حتی برای شرکتی که بر معرفی دو پرچمدار در بازه زمانی یک ساله پافشاری می کند نیز بعید به نظر می رسد. در عوض، انتظار می رود شاهد معرفی اکسپریا Z5 تبلت باشیم. در حالت ایده آل، احتمال عرضه دو مدل، یکی 10 اینچی برای رقابت با آی‌پد ایر و یک مدل با نمایشگر کوچکتر که احتمالا اکسپریا Z5 تبلت کامپکت نام دارد، وجود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178233
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما