چهارشنبه 30 دی 1394 - 3:04

الترابوکی با قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک دسکتاپ!

چند روز پس از معرفی لپ تاپ ریزر بلید استیلث در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) 2016، این الترابوک در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. ریزر بلید استیلث نه تنها عملکرد قدرتمند حتی در حال حرکت را به کاربر هدیه می دهد بلکه از کارت های گرافیک اکسترنال نیز برای تجربه گیمینگ بهتر پشتیبانی می کند.

الترابوکی با قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک دسکتاپ!

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، ریزر بلید استیلث الترابوکی با عملکرد بالا است که از ابعادی برابر با 13×320×205 میلیمتر سود می برد و 1.2 کیلوگرم وزن دارد. این محصول نیز طراحی کلاسیک شرکت ریزر را به ارث برده که خود را با بدنه ای سیاه رنگ و لوگو نمادین درخشان شرکت نشان می دهد. طراحی سبک وزن و فوق نازک این الترابوک جابجایی راحت و بی دردسر را امکان پذیر کرده و بدنه ساخته شده از آلومینیویم مورد استفاده در صنایع هوایی دوام دستگاه را تضمین می کند.

الترابوکی با قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک دسکتاپ!

الترابوک ریزر بلید استیلث به پردازنده دو هسته ای اینتل Core i7-6500U با فرکانس پردازشی در حالت استاندارد 2.5 گیگاهرتز و در حالت توربو 3.1 گیگاهرتز به همراه اینتل اچ‌دی گرافیکس 520، 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3، و 128/256/512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD به منظور ارائه تجربه گیمینگ روان و واکنش سریع مجهز شده است.

الترابوکی با قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک دسکتاپ!

ریزر بلید استیلث با دو نوع نمایشگر مختلف شامل 12.5 اینچی UHD با وضوح 3840×2160 پیکسل و 12.5 اینچی QHD با وضوح 2560×1440 پیکسل در دسترس است. هر دو نمایشگر لمسی زاویه دید گسترده و اشباع رنگ بالا را ارائه می کنند تا عملکرد تصویری با کیفیت بالا و کنترل کامل در اختیار کاربر باشد.

الترابوکی با قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک دسکتاپ!

افزون بر این، صفحه کلید رنگی ضد سایه ریزر بلید استیلث دارای کلیدهایی با نور پس زمینه است. با استفاده از ویژگی ریزر سیناپس کاربر می تواند صفحه کلید، ترک پد و فن داخلی دستگاه را سفارشی سازی کند. این الترابوک به نسخه 10 سیستم عامل ویندوز مجهز شده و از دیگر مشخصات آن می توان به وب‌کم داخلی، بلندگوهای استریو، درگاه USB-C، و درگاه HDMI اشاره کرد.

الترابوکی با قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک دسکتاپ!

اما شاید نوآورانه‌ترین ویژگی ریزر بلید استیلث توانایی پشتیبانی این الترابوک از کارت های گرافیک دسکتاپی اکسترنال باشد که با استفاده از یک دستگاه جانبی به نام ریزر کُر (Razer Core) امکان پذیر می شود. این دستگاه از کارت های گرافیک دسکتاپ طول کامل، double-wide PCIe پشتیبانی می کند و از این رو به راحتی می توانید آن را سفارشی سازی کنید. تنها باید ریزر کُر را به ریزر بلید استیلث متصل کرده تا الترابوک تبدیل به یک سیستم گیمینگ دسکتاپ شود.

الترابوک ریزر بلید استیلث در چهار مدل روانه بازار می شود که قیمت مدل پایه آن یک هزار دلار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=178006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما