سه شنبه 29 دی 1394 - 6:32

چند قاعده برای شیک‌پوشی در زمستانی

پوشیدن لباس زمستانی هم مثل همه لباس‌های دیگر قواعد خود را دارد. اینکه چگونه لباس‌های گرم بپوشیم و همزمان خوش‌تیپ هم باشیم از جمله این قواعد در این زمینه است. در اینجا برخی راهنمایی و پیشنهادات عملی در این زمینه ارئه می‌کنیم تا بتوانید چند لایه بپوشید.
چندلایه بپوشیم

کاپشن زمستانه، پوتین و چکمه‌های برفی همه خوب و شیک هستند، اما زمانی که شما نمی‌توانید ژاکت حجیم یا چکمه خود را بیرون بیاورید چگونه می‌توان خوش‎پوش بود؟
این سوال خوبی است و ما احتمالا جواب خوبی برای آن داریم. چند لایه لباس بپوشید! این روش آسان است، ساده است و شما را گرم نگه خواهد کرد و اینگونه شما قادر هستید حتی لباس‌های نازک و کت‌های فانتزی بپوشید و مانند پوشیدن کاپشن اسکی احساس گرما کنید. ما به فکر پوشیدن لباس تنگ و جوراب ضخیم، جلیقه، لباس بلند و غیره هستیم، اینگونه می‌توانید به روش‌های بسیاری لایه لایه لباس بپوشید. البته، به شما اجازه می‌دهد تا ظاهری جالب‌تر و بهتر داشته باشید و استفاده از لباس نازک‎تر مانند پوشیدن لباس‌های بهاره بنظر می‌رسد!

چند قاعده برای شیک‌پوشی در زمستانی

روپوش‌های گرم را فراموش نکنید

نه، هرگز آنها را فراموش نکنید! استفاده از شال گردن، کت بارانی و گرم، نیم تنه گرم و نرم از تغییرات کمد لباسی پاییز/ زمستان هستند! زمانی که هوای زمستان آن‌چنان سرد نیست که پالتو بپوشید می‌توانید از این لباس‌ها استفاده کنید. یک شال رو دوشی شیک و یا یک پانچو را می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد و حتی به شما کمک می‌کند زمانی که لباس‌های شما برای زمستان خیلی گرم نیست، لباس‌های خود را با انتخاب کت‌ها و شال گردن بهتر و گرم‌تر جلوه دهید!

استفاده از لباس‌های خزدار

این یک الزام است‌ که مانند انواع کلاه و حلقه دور گردن، لباس‌های مناسب و گرم زمستانی زیادی وجود دارند که از جنس خز هستند و باید در کمد لباسی زمستانی شما باشند! از خز مصنوعی استفاده کنید تا برای ساخت خز طبیعی به حیوانات صدمه‌ای وارد نشود و یا گزینه‌ای بهتر – کت خز قدیمی مادرتان را بردارید و آن را به دو یا سه شال گردن شگفت‌انگیز تبدیل کنید، که شما را گرم نگه می‎دارد و در این فصل فوق‌العاده ظاهری شیک و زیبا  خواهید داشت!

مدآنلاین

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=177844
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما