دوشنبه 28 دی 1394 - 14:31

اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی/ تقدیر معاون عمرانی استاندار از راه و شهرسازی (+عکس)

آیین اعطای اعتبارنامه هفتمین منتخبین هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – آیین اعطای اعتبارنامه هفتمین منتخبین هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، این مراسم با حضور پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و 7 نفر از مجموع 9 منتخب این انتخابات صورت گرفت.

999 (7)

نیک‌اقبالی: برای مردم کار کنید/ تقدیر از راه و شهرسازی بخاطر برگزاری فرآیند سالم انتخابات/ تمجید معاون استاندار از فدایی و صادقی

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه تقسیم کار در نظام مهندسی مغفول مانده است، گفت: در صورتی که برنامه‌ای برای مرکز استان لحاظ می‌شود برای دورترین شهرها هم مدنظر قرار گرفته شود.

پژمان نیک‌اقبالی در جلسه اعطای اعتبارنامه هفتمین انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به اعضای جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار کرد: امیدواریم این دوره یکی از بهترین دوره‌های نظام مهندسی استان باشد.

666 (3)

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظارات از برخی صنوف، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و اقشار بالاست، ادامه داد: خوشبختانه افراد نخبه زیادی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان وجود دارد که علاوه بر موفقیت در کارهای خود الگوی موفقی برای آحاد مردم خواهند بود.

نیک‌اقبالی در ادامه با تأکید بر اینکه صنف نظام مهندسی به عنوان الگوی کاملی در بین سایر صنوف بوده، اذعان کرد: نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد از دوران تاسیس تاکنون رشد خوبی داشته که این امر به واسطه استعدادهای ناب جامعه مهندسین محقق شده است.

*هیئت‌ رئیسه جدید بدون حاشیه کار را شروع کنند

وی با اشاره به استعدادهای درخشان جامعه مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ساخت و سازهایی که در 20 سال گذشته در یاسوج ساخته شده نشان از استعداد و توان بالای مهندسین نظام مهندسی ساختمان استان دارد.

این مسئول با بیان اینکه ساخت و سازهای 20 سال گذشته در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج را به عنوان یکی از شهرهای مقاوم در برابر حوادث تبدیل کرده است، متذکر شد: با توجه به اینکه در حوزه تراکم، نما و دیگر بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد، اما سازه‌های ساختمان در دوران راه‌اندازی نظام مهندسی ساختمان تغییرات چشمگیری داشته است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از اقدامات اعضای هیئت رئیسه سابق تصریح کرد: از اعضای هیئت رئیسه جدید انتظار می‌رود با همدلی، تعامل و همراهی کار را بدون کمترین حاشیه شروع کنند.

نیک‌اقبالی با اشاره به اینکه شروع به کار هفتمین دوره برگزیدگان انتخابات نظام مهندسی ساختمان به نسبت دیگر استان‌ها دیرتر شروع شد و با حاشیه‌هایی همراه بود، گفت: امیدواریم شاهد پیشرفت‌های روزافزون در حوزه نظام مهندسی ساختمان باشیم.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به کمیسیون ماده 100 اشاره کرد و گفت: این کمیسیون با تغییراتی همراه است که از جامعه مهندسین و اعضای جدید هیئت رئیسه انتظار می‌رود که تعامل لازم با نظام کاردانی، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها را داشته باشند.

وی بر لزوم توزیع عادلانه کار در بین جامعه مهندسین تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان به نحو مطلوب و شایسته برگزار شد و کار رسمی اعضای جدید با فرآیند دو ماهه شروع شد که اعضای جدید با دریافت اعتبارنامه‌ها باید با وحدت و همدلی همکاری لازم را با هم داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اذعان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به اندازه لازم عقب مانده است و ما به عنوان خدمتگذاران نباید اجازه دهیم که بیشتر از این عقب بماند لذا از مجموعه نظام مهندسی انتظار داریم در صورتی که مشکلی وجود دارد کنار گذاشته شود و کارها با همدلی و تعامل لازم انجام شود.

نیک‌اقبالی در ادامه تصریح کرد: تقسیم کار در نظام مهندسی مغفول مانده است و صرفاً به دو شهر یاسوج و گچساران توجه شده و به شهرهایی همچون دهدشت و سی‌سخت و سایر شهرها توجه لازم نشده و علت آن عدم تعامل نظام مهندسی با شهرداری‌ها است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر برنامه‌ای برای مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها در نظر گرفته شده برای سایر شهرهای دور استان هم باید لحاظ شود.

این مسئول در پایان از تلاش‌ها و خدمات ارزنده رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از مدیریت راه و شهرسازی استان بخاطر برگزاری فرآیند سالم انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

فدایی: ملاک اعضای جدید نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد قانون باشد/ تقدیر مدیرکل راه و شهرسازی از مدیریت بی حاشیه صادقی

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای جدید نظام مهندسی ساختمان در چارچوب قانون کار را شروع کنند.

حسن فدایی نیز در جلسه اعطای اعتبارنامه‌ هفتمین انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به اعضای جدید اظهار کرد: امیدواریم با اعطای اعتبارنامه‌ها شاهد روند خوبی در سطح نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

1
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه از اعضای جدید نظام مهندسی ساختمان انتظار می‌رود تعامل را در بین مجموعه سازمان حفظ کنند، گفت: منتخبین جامعه مهندسی افراد متعهد و توانمند هستند که امیدواریم تمامی فرآیند ساخت و ساز در استان به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.

فدایی با بیان اینکه حیات هر استانی به مقوله مسکن آن برمی‌گردد که اگر به این مهم توجه شود می‌توان آشیانه سالمی برای مردم ساخت، تصریح کرد: جامعه مهندسین باید به مقوله کیفیت و اجرای مقررات پایبند باشند و به گونه‌ای نباشد که هدف صرفا کسب درآمد باشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از چهار هزار اعضای نظام مهندسی ساختمان استان انتظار دارند، گفت: اعضای هیئت رئیسه جدید کار را با تعامل، همکاری و همراهی هرچه بیشتر شروع کنند.

این مسئول با بیان اینکه منتخبین انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برگزیدگان چهار هزار نفر از برگزیدگان جامعه مهندسین هستند، گفت: انتظار می‌رود اعضای جدید هیئت رئیسه همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در جلسه هفته گذشته که با مدیران مربوطه در وزارت راه و شهرسازی داشتیم تصمیمات خوبی اتخاذ شد که الان با همکاری و پیگیری‌های خوب استاندار اعتبارنامه‌ها به هشت نفر از اعضای جدید اعطا شد.

فدایی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای تعیین تکلیف دو عضو دیگر انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد، گفت: در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان از فرد خاصی جانبداری نکردم و همواره جانب احتیاط را رعایت کردم.

این مسئول تأکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی بوده که انتخابات را سالم برگزار کرده و مورد تقدیر و تشکر وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خواست تا در چارچوب اصول و قانون کار خود را شروع کنند.

فدایی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده علی صادقی رئیس کنونی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد که از هیچ تلاشی دریغ نکردند، تصریح کرد: در گذشته مشکلات و حاشیه هایی در صازمان نظام مهندسی وجود داشت که در زمان مدیریت مهندس صادقی این مشکلات به کمترین میزان رسید.

تشریح عملکرد نظام مهندسی طی یک سال گذشته توسط صادقی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان نظام مهندسی ساختمان گچساران در 22 بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

علی صادقی نیز در جلسه اعطای اعتبارنامه هفتمین انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح عملکرد نظام مهندسی طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: با تمام توان و تلاش اعضای هیئت رئیسه و تمامی کارکنان اقدامات در خور شانی انجام دادیم.

9 (15)

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت مدیره ششم در سال 93 بر اساس تمام توان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برنامه‌ها و اقداماتی را طی یک سال گذشته به مرحله اجرا گذاشته است.

صادقی برگزاری آزمون نیروی استخدامی در گچساران با نظارت اداره کل راه و شهرسازی، هماهنگی جهت شروع ساختمان نظام مهندسی ساختمان گچساران را از اقدام نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد و گفت: ساختمان نظام مهندسی ساختمان گچساران 22 بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول واریز وجوه حق‌الزحمه نظارت مهندسان ناظر به حساب شخصی (انسدادی) مهندسان ناظر، برگزاری آزمون نیروی پاره وقت IT شامل آزمون کتبی و عملی و تکمیل شیوه‌نامه انجام آزمایشات کنترل کیفی بتن متناسب با وضعیت ساخت و ساز در استان را از دیگر برنامه‌های نظام مهندسی ساختمان در سال گذشته عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری از تأیید سازه‌های موقت، تنظیم نرم‌افزار خدمات مهندسی بر اساس مفاد شیوه‌نامه ماده 33 و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، حمایت معنوی و همکاری با دانشگاه یاسوج در خصوص برگزاری چهارمین همایش ملی مهندسی عمران، پیگیری مشکلات و بدهی‌های مالیاتی سازمان و برگزاری باشکوه جشن روز مهندس در مرکز استان و شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه را از دیگر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و گفت: نظارت مداوم سازمان مرکز استان از نمایندگی‌های دهدشت، گچساران، باشت، چرام، قلعه‌رئیسی و دیشموک، سی‌سخت و مادوان، ارائه اختیارات به دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان مادوان جهت کنترل خدمات مهندسی در شهر مادوان در راستای رفاه حال مردم و تهیه نرم‌افزار جهت کانون کاردان‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد است.

صادقی بررسی شیوه‌نامه آزمایش بتن و راه‌اندازی کتابخانه الکترونیکی را از دیگر اقدامات نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه نظام مهندسی تشکل حرفه‌ای، نظارتی و اعتلای فرنگ ساخت و ساز است، گفت: جامعه مهندسین با رکود کاری مواجه هستند.

کهزادی: هیئت مدیره جدید همدل و با برنامه است

عضو جدید هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد شعار هیئت مدیره جدید را حفظ دوستی به عنوان همکار حرفه ای در جهت پیشبرد اهداف سازمان، تعاملات اخلاقی، رفتاری، حرفه ای با دستگاههای دولتی و غیر دولتی به عنوان دستگاه های کارفرما و یا اجرایی همانند شهرداری های کل شهرستان های استان، بنیاد مسکن، فرمانداری ها و بخشداری ها عنوان کرد و گفت: نظام مهندسی ساختمان آماده ارائه تمامی خدمات مهندسی به تمامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است.

444 (6)

عمران کهزادی با بیان اینکه اعضای جدید با شعار مهندسی مشارکتی و وکالتی آماده و و همراه و همگام با مردم در راستای توسعه و آسایش مردم گام برمیدارد.

وی توجه به تمامی اقشار مختلف مردم را از برنامه های مهم اعضای جدید هیئت رئیسه عنوان کرد و گفت: دموکراسی و یا دموکراتیک بودن برنامه ها و خدمات و همچنین استفاده از تجربه تمامی مردم در امر برنامه ریزی و تخصصی نمودن و مهندسی کردن تجربیات مردم توسط مهندسین با توجه به مهندسی وکالتی را در دستور کار داریم.

به گزارش «بویر نیوز»، در پایان این مراسم اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان به منتخبین اعطا شد.

همچینین در این مراسم نماینده جدید حراست اداره کل راه و شهرسازی در سازمان نظام مهندسی ساحتمان منصوب و معرفی شد.

بر اساس این گزارش؛ یکی از اعضای به دلیل ماموریت کاری غایب بود و اعتبارنامه نماینده رشته برق تا تعیین تکلیف از سوی وزارتخانه اعطا نشد و هیئت مدیره جدید با 8 عضو کار خود را روز دوشنبه رسما آغاز خواهد کرد.

تصاویر کامل این مراسم را می توانید «اینجا» ببینید. (کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=177686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس سازمان گفت:

    با عرض تبریک به همه اعضایی هئیت مدیره جدید و تقدیر و تشکر به جناب مهندس صادقی بابت زحمات فراوان و الخصوص برای مهندسین ناظر

  2. عماد گفت:

    …. برای چه اومده بود تو جلسه؟

  3. اعضای جوان گفت:

    درود خدا بر مهندس فدایی که جلوی لابیگیری و رانت با اقتدار ایستاد

  4. مهندس گفت:

    با تشكر از هيات مديره قبلي به ويژه جناب آقاي مهندس صادقي كه زحمات بسيار زيادي براي اعتلاي سازمان كشيدند. اميدواريم هيات مديره جديد طرح و برنامه براي پيشرفت سازمان داشته باشند و ما نيز براي ايشان آرزوي موفقيت مي كنيم.

  5. مهندس گفت:

    درود بر مهندس صادقی.بسیار زحمت کش هستند و بیگیر مشکلات مردمی.درود بر خدمتگزار مردمی

  6. مدرس دانشگاه گفت:

    ضمن تبریک به همه اعضا
    ء

    .
    با کمی تفکر می توان فهمید که نماینده شهرسازی این دوره یعنی جناب دکتر کهزادی چقدر علمی و با برنامه صحبت کرده اند. خدا وکیلی اگه 10 بار هم متن ارائه شده توسط دکتر کهزادی را بخوانید باز هم لذت بخش و تخصصی است. هر کلمه آن یک پایان نامه تخصصی است که باید به آن توجه شود.آری باید به کلیه مهندسین بابت این انتخاب تبریک گفت و دست تک تک آنها را بوسید. به امید موفقیت همه اعضاء

  7. زبل خان گفت:

    زنده باد مدیر شجاع وبا اقتدار راه وشهرسازی که دست لابی گران ورانت خواران را کوتاه کرد.
    راستی ………… چرا بدون قبولی ودعوت نامه رفته بود تو جلسه؟
    نکنه باورش شده بود عضو…

دیدگاه شما