دوشنبه 28 دی 1394 - 5:19

برد پرگل شاگردان برانکو مقابل پیکان

سرمربی تیم پیکان بازیکن تیمش را به دلیل اعتراض به داور از زمین بیرون کرد و به جای او یک بازیکن دیگر را به میدان فرستاد.

به گزارش بویرنیوز: دیدار تدارکاتی تیم‌های پیکان و پرسپولیس با نتیجه 5 بر 2 به سود سرخپوشان به پایان رسید. گل‌های این دیدار را مهدی طارمی دقیقه 9 امید عالیشاه دقیقه 16، رضا خالقی‌فر دقیقه 60 و محمد رحمتی دقیقه 68 و علی علیپور در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. این در حالی است میلاد سلیمان فلاح در دقیقه 50 و سعید قزل در دقیقه 86 گل تیم پیکان را به ثمر رساندند. همچنین قابل ذکر است که جری بنگستون یک ضربه پنالتی را از دست داد که رضا خالقی‌فر برگشت این توپ را تبدیل به گل کرد.

* تیم پرسپولیس در نیمه دوم مقابل پیکان با 9 تغییر وارد زمین شد. بر این اساس نیمه دوم سرخپوشان با ترکیب مرتضی قدیمی‌پور، رامین رضائیان، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، محمد رحمتی، رضا خالقی‌فر، علی علیپور، محمد حسین‌پور و جری بنگستون به بازی آمدند.

* در حالی که پرسپولیسی‌ها در پایان نیمه اول با اخراج فرشاد احمدزاده 10 نفره شده بودند اما با هماهنگی‌های بین مربیان دو تیم پرسپولیس در نیمه دوم هم 11 نفره به میدان آمد.

* محمد حسین‌پور که به عنوان بازیکن تستی در پرسپولیس حضور دارد در این بازی شماره 17 را بر تن داشت.

* در اواخر بازی امیرعباس آئینه‌چی دیگر بازیکن تستی پرسپولیسی‌ها به جای رامین رضائیان به بازی آمد و جالب اینکه این بازیکن شماره 3 را بر تن داشت که این پیراهن متعلق به وحید حیدریه مدافع پرسپولیس است که این روزها همراه با تیم امید در قطر به سر می‌برد.

* در اواخر بازی آرمان قاسمی بازیکن تیم پیکان به دلیل خطایی که روی بابک حاتمی انجام داد، توسط داور بازی متوقف شد اما این بازیکن اعتراض شدیدی به داور بازی کرد که این مسئله باعث شد تا قاسمی از داور کارت زرد بگیرد. بعد از این اتفاق مرزبان این بازیکن تیمش را فراخواند و به او اجازه بازی نداد. سرمربی پیکان به این بازیکن گفت که از زمین بیرون برود.

* بازیکنان پرسپولیس که در نیمه اول بازی کرده بودند در نیمه دوم با لباس شخصی بازی را تماشا کردند. این در حالی است که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که نیمه اول بازی کرده بودند پشت دروازه به کار با توپ مشغول بودند.

* زمانی که فغانی داور بازی برای پرسپولیس پنالتی دوم را گرفت با اعلام برانکو به جای جری بنگستون که پنالتی اول را از دست داده بود علی علیپور پنالتی را زد.

منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=177639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما