چهارشنبه 16 دی 1394 - 0:22

ردصلاحيت 12 كانديداي مجلس در كهگيلويه و بويراحمد

اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده به هیات نظارت اعلام خواهد شد و دیگر افراد نیز می توانند شکایت خود را از طریق هیات نظارت پیگیری کنند.

گروه سياسي – رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: صلاحیت 96داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان در هیات های اجرایی تایید شد.

به گزارش «بوير نيوز»، فتاح محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از 108نامزد انتخابات مجلس سه نفر انصراف دادند و پرونده 9 داوطلب دیگر نیز ناقص بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمدگفت: اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده به هیات نظارت اعلام خواهد شد و دیگر افراد نیز می توانند شکایت خود را از طریق هیات نظارت پیگیری کنند.
محمدی اظهارکرد: ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد براساسی برنامه زمان بندی آماده برگزاری انتخابات سالم، پرشور همراه با مشارکت مردمی در هفتم اسفند خواهد بود.
از سه حوزه انتخابیه کهگیلویه وبویراحمد بویراحمد ودنا، حوزه گچساران وباشت و کهگیلویه ،چرام ،بهمئی و لنده سه نماینده راهی بهارستان خواهد شد.

به گزارش «بوير نيوز»، پيش از اين آمار كانديداهای ثبت نام شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را 108 نفر اعلام شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=176010
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رزمنده گفت:

    چرا اسامی رد شدگان را اعلام نمی کنید 

  2. اشنا گفت:

    چون جواب محرمانه هست

دیدگاه شما