چهارشنبه 25 آذر 1394 - 5:28

سرمایه گذاری سودآور در دنج ترین مرکز رفاهی کهگیلویه و بویراحمد/ هتل جهانگردی یاسوج جهانی میشود(+تصاویر)

سعید پایدار عنوان کرد: هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج دست سرمایه گذاران استان و ایران برای راه اندازی و تجهیز این مرکز را به گرمی میفشارد.

گروه اجتماعی، مجتمع جهانگردی یاسوج واقع در تپه ای به ارتفاع 200 متر در وسط شهر یاسوج قرار گرفته و در پشت تپه رودخانه بشار و در شمال آن آبشار یاسوج و پارک جنگلی قرار گرفته و این تپه مشرف به شهر می باشد.

به گزارش بویرنیوز، هتل جهانگردی و ایرانگردی شهر یاسوج یکی از زیباترین و مجهزترین مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود که با وسعتی 6 هکتاری فضای بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ توریستی، فرهنگی و رفاهی در استان به شمار میرود.

این هتل دارای 40 سوئیت مجهز و زیبا و با دیدی به وسعت یک شهر در بلندای بام پایتخت طبیعت ایران قرار دارد و با فضای سبز زیبا و محوطه ای وسیع و بدون از هرگونه سر و صدا و شلوغی شهر مکانی بسیار دنج و آرام بخش برای هر ببینده خوش ذوق و طبیعت دوستی به شمار میرود.

هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج علاوه بر سوئیت های زیبا و مجهز به تمامی امکانات، از کافی شاپ و رستوران بی نظیر و با ساختی سنتی و چشم نواز بهره میگیرد که با تزئین و بهره گیری از دست بافته ها و معماری سنتی و همچنین برگزاری شاهنامه خوانی و آواز سنتی لری و مواردی از این دست میتواند به عنوان مطرح ترین کانون رفاهی و گردشگری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد از آن نام برد.

سعید پایدار در رابطه با خدمات این مرکز به خبرنگار ما گفت: مجتمع جهانگردی و ایرانگردی یاسوج یکی از قدیمی ترین مراکز رفاهی استان به شمار میرود که با امکانات خوب رفاهی، سوئیت های مجهز و محیط وسیع و با منظره زیبا مکانی دنج برای تفریح به شمار میرود و هم اکنون در حال بررسی طرح هایی برای ایجاد روابط با برخی کشورهای خارجی به خصوص در حوزه تبادل گردشگر و معرفی جاذبه ها و دستاوردهای سنتی استان هستیم.

این عضو شورای شهر یاسوج از برنامه های ویژه هتل جهانگردی برای اشتغال و درآمد زایی گفت و اظهار داشت: این هتل دارای فضای 6 هکتاری است و در آینده نزدیک با مشارکت بخش خصوصی ساخت سالن جلسات و جشن های محلی، تلار عروسی، سالن ماساژ بانوان و آقایان، زمین تنیس خاکی، پیست دوچرخه سواری، غرفه صنایع دستی و پرتره عکس عروس و داماد و مواردی از این دست را در دستور کار دارد.

سعید پایدار عنوان کرد: هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج دست سرمایه گذاران استان و ایران برای راه اندازی و تجهیز این مرکز را به گرمی میفشارد.

مدیر هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما از سرمایه گذاری و جلب مشارکت بخش خصوصی در تجهیز این مرکز کمک به توسعه هرچه بهتر توریسم و همچنین اشتغالزایی و درآمد زایی برای کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=172806
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شلالدون گفت:

    با سپاس از سرور عزیز آقای پایدار…متاسفانه برخی فعالان گردشگری استان به علت ضعف دانش و تجربه همه توان خود را صرف اقدامات مستقیم جهت بالا بردن ضریب اشغال مجموعه خود می کنند و اعتقادی به کار تیمی و گروهی ندارند . در حالی که صنعت گردشگری یک قله برآمده از یک دامنه انبوه فعالیت گروهی است لذا ما باید موفقیت امثال هتل آزادی ، یا فعالیت گروههای هنری، اقداماتی چون جشنواره عشایر یا جشنواره تابستانی ،و در کل فعالیت و موفقیت همه فعالان گردشگری استان را موفقیت خود بدانیم و معتقد باشیم که در استان ما، تنها با کار تیمی و ترکیبی است که می توان گردشگری استان را به موفقیت رساند و خودخواهی و خود گویی به ضرر همه خواهد بود. در صورتی که ما به دور از تنگ نظری به پیشرفت کار گروهی کمک کنیم مسلما همه سود خواهند برد.لذا برای جناب پایدار در ادامه راهشان آرزوی موفقیت داریم و توفیق ایشان را توفیق خودمان میدانیم

  2. مهدی گفت:

    سلام واقعا جای زیبایی هست فقط فضاسازیش باید زیبا تر بشه

  3. معصومیان گفت:

    چه زیباست خیلی دوس دارم برم یاسوج
    کاش تلفن هتل رو میذاشتین، لطفا اگه کسی تلفن رو داره بذاره ممنونم عزیزان

  4. پاتاوه گفت:

    ای کاش استان ما ماهم مثل سایراستانها هتل هاش ومراکزاقامتیش زیادمیشدند ای کاش این استان پیشرفت میکردوازمحرومیت خارج میشد

  5. سعید گفت:

    به نظرم هتل جهانگردی هم از نظر غذا و هم محیط بهتر از هتل پارسیان هستش

  6. محمودیان گفت:

    ارزوی موفقیت برای جناب پایدار دارم

  7. لایک گفت:

    زیباااااااااااااااااااااست

  8. دارابی گفت:

    آقا یا خانم معصومیان گرامی.. عرض سلام و ادب و احترام…بنده دارابی هستم مسول فروش و بازاریابی مجتمع جهانگردی یاسوج… شماره تماس جهت رزرو سوییت های لوکس و  ویلایی ما با متراژ 28 متر مربع با چشم اندازی بی نظیر:
    07433227616
    07433222218
    و 09357282622

  9. گردشگر گفت:

    اقای مهندس پایدار ایده های خوبی داره و شبانه روزی هم پای کاره و من یقین دارم هتل جهانگردی سال اینده در عرصه بین المللی خوب خواهد درخشید

دیدگاه شما