چهارشنبه 11 آذر 1394 - 21:57

تغيير رئيس بهزيستي شهرستان بهمئي

طی حکمی آقاي ناصر مختاري به عنوان ریاست بهزیستی شهرستان بهمئي معرفی شد و مديريت 50 روزه خانم الهام خوب نژاد رئيس پيشين پايان يافت.
مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهمئي با حضور رحماني فرمانداربهمئي در اداره بهزيستي برگزار شد.
« رحماني فرمانداربهمئي » در اين مراسم با اشاره به اينكه ، گسترش خدمت رساني به جامعه هدف بهزيستي و قشرهای آسیب پذیر از مهمترین اولویت های بهزیستی است گفت : بهزیستی جایگاه ویژه‌ای در جامعه داشته و نقش اين نهاد در پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر و ارزنده است.
« آقاي رحماني » با اشاره به نقش و جایگاه برجسته و خدمات متنوع بهزیستی خواستار تغییر رویکرد در ارائه خدمات به مددجویان شد و افزود : همه افراد جامعه باید نسبت به ایجاد رفاه اجتماعی همت گمارند.
« ناصر مختاري رئيس جديد بهزيستي شهرستان بهمئي» با اشاره به اينكه قشری که بهزیستی با آن سرو کار دارد آسیب پذیرترین قشر جامعه است گفت : وظایف زیادی بر عهده این نهاد گذاشته شده که هر یک از آن ها بیانگر احیاء فضائل و ارزش های اخلاقی و انسانی است.
«آقاي مختاري » افزود : یکی از راه هایی که میتواندآرامش روحی و معنوی برای فرد و رضایت خداوند را در پی داشته باشد کمک به افراد نیازمند و خدمت به آنهاست.
گفتني است خانم الهام خوب ن‍ژاد 50 روز پيش در مهر ماه 94 به جاي آقاي مسلمي نيا به عنوان رئيس اداره بهزيستي شهرستان بهمئي انتخاب شد. ولي رياست 50 روزه و كوتاه مدت ايشان ديري نپاييد و به آقاي ناصر مختاري واگذار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171346
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما