سه شنبه 10 آذر 1394 - 23:18

پیشوا تنها گزینه اصولگرایان برای فرار از شکست در انتخابات

مطلب دریافتی – تا رسیدن به 7 اسفند زمان زیادی نیست و در این میان رقابت جریانات سیاسی هر روز رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد.

رامین محمود نژاد در یادداشتی که در اختیار بویرنیوز قرار داد نوشت، اصولگرایان در شهرستان بویراحمد و دنا از ماهها پیش تلاش برای معرفی یک گزینه را در دستورکار خود داشتند.

ستار هدایت خواه با زیرکی تمام حضور در صحنه را نپذیرفت چرا که می دید مطالبه ای برای حضور ایشان در انتخابات وجود ندارد و حتی در صورت قبولی در این عرصه، به دلیل غیرهمسو بودن دولت با وی، عملا هیچ اقدامی را نخواهد توانست به نتیجه برساند، همانطور که امثال ایشان در حال حاضر در حاشیه قرار دارند.

با این وضع بسراغ گزینه های متعددی رفتند که هر بار و با معرفی هر گزینه دریافتند که حتی بستگان آن فرد هم رغبتی به همراهی با گزینه مطرح شده ندارند و به ناچار در صدد تغییر گزینه انتخابی خود برآمدند.

در آخرین موج از این تغییرات که با لحاظ نظر تمام گزینه های موجود صورت گرفت، حبیب اله پیشوا به عنوان گزینه نهایی این جریان انتخاب شد.

این انتخاب از چند جهت نشانه هوشمندی این جریان برای فرار از شکست در انتخابات است.

1 – “پیشوا” مانند بقیه اعضای جریان اصولگرایی اهل افراط و تفریط نبوده و در صورت قبولی می تواند با تعامل با دولت زمینه رشد این جریان را فراهم آورد.

2 – اهل افراط و تفریط نبودن پیشوا و ثابت قدم ماندن در اصولگرایی باعث خواهد شد تا علاوه بر همه اصولگرایان بقیه مردم نیز به انتخاب نامزد اصولگرایان راغب شوند.

3 – پیشوا به مردمداری بین مردم شهره بوده و این نکته دقیقا عامل افترق او با سایر گزینه های مطرح اصولگرایی بوده است.

4 – پیشوا در وکالت شهره عام و خاص بوده و ایشان اولین وکیل شهر یاسج هم بوده است

5 – پیشوا فردی آکادمیک بوده که در دانشگاه هم حضور فعال داشته و علاوه بر وکالت در استان ها و شهرهای مختلف کشور، در دانشگاه نیز چهره محبوبی بوده و پتانسیل جذب مردم را داشته است.

6 – پیشوا از نظر مالی شرایط مناسبی داشته و در صورت قبولی در انتخابات نیازی به کسب ثروت برای خود و نزدیکانش نیست.

7 – پیشوا، با نامزد کردن داماد ناشناخته خود در انتخابات شورای شهر یاسوج و قبولی وی با آرای غیر قابل تصور نشان داد که در شرایطی که برخی از مدعیان حضور در انتخابات مجلس حتی نمی توانند در شورای شهر پیروز شوند، به اعتبار نام ایشان، دامادش می تواند قبول رقابت انتخابات شود.

به هر روی اصولگرایان با این انتخاب نشان می دهند که برای حضور در عرصه انتخابات بسیار جدی هستند و باید در آینده شاهد رقابتی نزدیک بین گزینه های انتخابات باشیم

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سالمه گفت:

    پیشوا پیروزه..فقط حاج پیشوا

  2. علي از روستاي گردوه گفت:

    اينجانب با شناختي كه از آقاي حاج پيشوا دارم اميدوارم با حضور ايشان در صحنه انتخابات و موفقيت ايشان در اين دوره شاهد پيشرفت در تمامي زمينه ها در شهرستانهاي بويراحمد و دنا باشيم. انشاله

  3. سعیدیلن گفت:

    پیشوا چنتا مزیت خوب داره
    حقوق دانی با تجربه
    بی توجه به مسائل کلیشه ای قومی
    خوش برخورد و مردمی
    معتدل و عاری از جهت گیری ها
    مقبول و ….

  4. بببیطرف گفت:

    آقای پیشوا در بین همه اقشار مردم نفوذ دارد،وامدار کسی هم نیست،مردم دار و از روابط عمومی قوی بز خوردار هستش،تهدیدی جدی برای. همه کاندیداها هستش،خوب میداند که چگونه بازی را شروع و چطور تمومش کند،میگید نه،منتظر بمونیم و ببینید

  5. رامین گفت:

    شک نکنید پیشوا قبول خواهد شد.

  6. مدیریت ساخت گفت:

    چه رقابتی بشه انشااله

  7. مدیریت ساخت گفت:

    چه رقابتی بشه انشااله.شک ندارم قبولی

  8. شهروندسیسخت گفت:

    سلام و عرض ادب.. دروود برحاج پیشوا.. باتوانایی های زیادی که بنده درشخصیت شماسراغ دارم شما پیروز انتخابات خواهی بود.. رای ما مال شماست

دیدگاه شما