سه شنبه 10 آذر 1394 - 12:06

چرایی لغو یک سخنرانی قانونی در دانشگاه آزاد یاسوج

میرزایی

میرزایی؛ یوْمَ هُمْ عَلَى النّارِ یفْتَنُونَ*ذُوقُوا فِتْنَتَكُمْ هذَا الَّذی كُنْتُمْ بِهِ تَسْتَعْجِلُونَ [ذاریات/13و14]؛ روزی است که همین خراصان در آتش گداخته می‌ شوند و به ایشان گفته می‌ شود بچشید آن عذابی را که می ‌خواستید در‌ آمدنش عجله شود.

فضای گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری خود بیانگر بسیاری از خط مشی هایی است که دانشجویان ایران اسلامی به عنوان آینده سازان این کشور باید بدان پایبندی و اتزان داشته باشند. افراطی گری تحت لوای نام مقدس بسیج به بدنه و اساس دانشجو لطمه زده و فرهنگ دانشجویی را زیر سوال می برد.

اغتشاش به چه منظور و با چه اجازه ای؟ مگر نمی گویید که تجمع و سخنرانی باید قانونی باشد؟ پس به چه دلیلی یک سخنرانی کاملا قانونی که از جانب نهادی صورت می گیرد باید بوسیله ی افرادی که بیشتر دچار گسست های روحی و شخصیتی هستند و با نام بسیج دارند چهره ی انقلاب را خدشه دار می کنند تبدیل به یک فاجعه فرهنگی شود. تا کی؟

مسئولین دانشگاه آزاد یاسوج باید جوابگو باشند، وقتی نمی توان امنیت یک مساله کاملا قانونی را فراهم کرد ، پس چرا باید مهمان دعوت نمود. فتنه و مساله فتنه غیر از این است که از منویات مقام معظم رهبری دور و تبدیل به جولانگاهی برای عده ای افراطی و ناخوش شده. فتنه غیر از این است که نسبت به یک مساله کاملا قانونی رخ می دهد؟ چرا باید اتحاد و همدلی با ندانم کاری عده ای جاهل بهم زد. و در یک مکان که محل نشر علم و فرهنگ و دانش می باشد چنین فاجعه ای را متصور باشیم. باید تدبیری اندیشیده شود.

همگان در برابر انقلاب و در برابر نظم اجتماعی و فرهنگی جوابگو هستند. بخصوص مسئولین باید به جد به چنین مسایلی را تا پیش از اینکه بیشتر به چهره انقلاب صدمه برسد رسیدی کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171238
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما