دوشنبه 9 آذر 1394 - 21:20

ضرب و شتم دانشجوی بسیجی در یاسوج در بلوار ارتش

دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد یاسوج توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: ضرب و شتم دانشجوی بسیجی توسط اراذل و اوباش در بلوار ارتش یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از حوادث روز یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، گویی دنباله این حادثه به خیابان‌های شهر یاسوج نیز کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در این اثنا یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در همین خصوص عباس رحیمی دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج که به کلانتری 12 یاسوج مراجعه کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حوالی ساعت 18 و 30 دقیقه عصر روز یکشنبه در حالی که از بلوار ارتش قصد عزیمت به منزل خود در بلوار بویراحمد را داشتم با فحاشی فردی روبه‌رو شدم.

وی گفت: پس از این فحاشی فرد مذکور به سمت من آمد و چندین ضربه پی‌درپی سیلی به صورتم نواخت.

رحیمی افزود: پس از آن سه نفر از همدستان فرد یاد شده ضرب و شتم خود را آغاز کرده و در این حین به بسیج و بسیجی توهین و فحاشی کردند.

این دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد گفت: آن‌ها عکس‌های حضور من در جمع معترضین به حضور فتنه‌گران در دانشگاه آزاد را نشان می‌دادند و توأمان به ضرب و شتم می‌پرداختند.

وی گفت: در آن میان هیچ فردی نیز برای میانجیگری حضور نداشت و تنها چند خودروی عبوری با دیدن صحنه از کنار ما عبور کردند.

رحیمی افزود: به همین منظور به کلانتری 12 گلستان مراجعه کردم و قرار بر این شد تا افراد شناسایی و معرفی شوند.

در همین خصوص امین کشاورز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج نیز به خبرنگار فارس گفت: عباس رحیمی از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج است که مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته است.

وی گفت: این دانشجو در تجمعات روز یکشبه یاسوج همراه با سایر دانشجویان معترض شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» و «فتنه‌گر حیا کن دانشگاه را رها کن» سر داده است.

کشاورز افزود: این موضوع را تا آخر مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171167
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بنده خدا گفت:

    الکی بزرگش نکنید تو خیابون کتک خورده به بسیج ربطش ندید.ایشان بسیجی هستند.ربطی نداره.چرتو پرتها چیه.چرا مساعل بسیج رو با خسومت شخصی اشتباه میگیرید.چرا هر اتفاقی رو به چیزهای من دراوردی وصل میکنید.ایشان اگه شعار داده دلیای با کتک خوردنش نیست اگه بوده چرا گذاشتن نزدیک خونه ایشون حمله ور شن.مگه کسی توی خیابون جرعت داره به بسیج فحاشی کنه.

  2. اقای ایکس گفت:

    هر کس منو زد بگم‌بسیجی هستم و فحاشی به بسیج کرد.خخخ شنا روزنامه نگاران دنبال‌خبر میگردید.از طرز نوشتن مطالب شما مشخصه چجوری دارید شلوغش میکنید
    اسم بسیج رو لطفا با نزاح خیابانی جدا کنید

  3. بویراحمدی گفت:

    عجب…

  4. HGH گفت:

    دمتون گرم، مگه قراره نیست بالاخره یکی جلوی این دلواپسان افسارگسیخته رو بگیره و سرجاشون بنشونه

  5. مجتبی گفت:

    گپ ول

  6. سلام گفت:

    از کجا معلومه که اوباش بودن شماها گلید بقیه ها بد هستن انصاف هم خوب چیزیه

  7. محمد گفت:

    خود کرده را تدبیر نیست بهتره این برادر ازاین موضوع درس بگیره

  8. فریاد گفت:

    ای روزا اصلاح طلبان کتک بخورند میگین فتنه گرن …شما کتک بخورین میگین بسیجی ….حتما حقش بوده کتک خورده ..یه بار حداقل بفهم معنی سیلی زدن به دختر مردم چیه …جونم من سیلی که بت خورد …ولی باز ربطش ندین به بسیج ..بسیجی ادمای دهه 60 و 50 بود که خودشون رو روی مین مینداختند تا راه باز بشه برا دیگر همسنگران ..نه امثال شما که به فکر جیب و کار خود هستین …..

دیدگاه شما