دوشنبه 9 آذر 1394 - 14:04

نقش یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در انقراض دایی ناصرها!

همه دایی ناصرها اطاعت امر کرده اند و خودشن را به مردن زدند و دیگرهم زنده نشدند، حالا باید بگویید جلل الخالق!

گروه طنز / آبتین تیدره چی – یک نماینده داریم که همه چیز به او ختم می شود، یعنی کلا خودش دلش میخواهد اینجوری بنظر بیاید!

حالا ما کاری به کارش نداریم اما وقتی بچه بودیم یک رفیق داشتیم که خیلی دوست داشت رئیس بچه های کوچه باشد اما دوتا مشکل اساسی داشت؛ اولین مشکل این بود که زورش به خودش هم نمیرسید چه برسد به بچه ها و مشکل دوم این بود که ایشان اصلا پرستیژش را هم نداشت، اما تنها چیزی که داشت یک بابای پولدار بود که این پولداری هم به بچه های دیگر میرسید و مدام مجبور بود برای بقیه خوراکی بخرد.

یک روز که از خواب بلند شد تصمیم گرفت یک کار درست وحسابی بکند تا بچه ها از او حساب ببرند، سراغ قلدرهای کوچه رفت و به آنها پیشنهاد داد که هرچیزی که بخواهند برایشان میخرد اما در عوض باید جلوی بچه ها وانمود کنند که از او میترسند. قلدرها که دیدند خوراکی توی این مسئله هست با کمال میل قبول کردند و نقشه را همانجوری که بود اجرا کردند، از آن به بعد ایشان به عنوان بزرگ محله در میان کودکان قدم میزد.

اما اینکه چطوری شد که یک شبه بچه پولدار محله به بچه قلدر محله هم تبدیل شده بود، برای همه بچه ها جای سوال بود تا اینکه نقشه توسط یکی از قلدرها لو رفت اما خرید خوراکی همچنان سرجایش بود با این تفاوت که حالا دیگر باید برای همه بچه ها خوراکی میخرید.

البته نه اینکه در گفتن آن خاطره قصد خاصی داشته باشیم بلکه همینجوری هم بود و ربطی به موضوع نداشت!

حالا برگردیم به نماینده خاص؛
این نماینده ادعا کرده است که فرودگاه گچساران را خودش ساخته تا وزرا را به آنجا بیاورد، حالاما به آوردن وزرا کاری نداریم چون وزرا به همه جا میروند و هیچکس برای این کارش بادبادک هوا نمی کند، (البته کسانی هم هستند که آنقدر ضعیفند، که از آوردن وزرا حماسه میسازند انگار که خودشان عامل اصلی بوجود آمدن چیزی با نام وزیر بوده اند، حالا کار نداریم هرکسی یک جوری شتر ول می کند) بحث اصلی ما روی این جمله من فرودگاه ساختم است، احتمالا این نماینده چهل سال پیش از همان آغاز کودکی یعنی دقیقا بعد از رسیدن به درس تصمیم کبری، تصمیم گرفت برای فرودگاه را بسازد؛ البته با این تفاسیر احتمال میدهیم ایشان قبل از فرودگاه، خودش نفت را در گچساران یافته است و احتمالا سابقه اکتشاف نفت به سال های دور بر می گردد که ما دقیقا نمیدانم مثلا چقدر اما خیلی دور.

حتی می شود به قبل تر از آن هم بپردازیم که ممکن است در خیلی قبلتر از اکتشاف نفت هم چیزهای دیگری یافته است! مگر چه چیزش از بقیه کمتر است، اتفاق خوشتیپ هم هست و مطمئنا اگر به دنبال یک واقعیت تاریخی به اروپا هم برگردیم متوجه می شویم که کریستف کلمب، خالی بندی بیش نبود و این آقای نماینده بود که قاره آمریکا را کشف کرده، اما آنموقع چیزی نگفت تا ریا نشود.

البته شاید از خودتان بپرسید مگر می شود یک آدم از زمان کشف قاره آمریکا تا الان زنده باشد؟ ما میگوییم میشود!! وقتی ایشان توانسته ۴۰ سال پیش، فرودگاه گچساران را بسازد حتما قابلیت کشف قاره آمریکا را خیلی قبل تر هم داشته است.

ایشان امروز به جایی رسیده است که می تواند دست بکند توی آستینش و وزیر بیرون بیاورد، نه اینکه شعبده باز است براساس یک سری سنگ نوشتهای پیداشده در کاوش های چتل هویوک، از بچگی همینجوری بوده است.

بر اساس آخرین تحقیقات، کل انسانها سخه دارند؛ یعنی به سه قدرت “خ” تقسیم می شوند: خ اولی قدرت خدادادی است، خ دومی قدرت خالی بندی است و خ سومی قدرت خوابیدن است، البته ما یک قدرت ماورائی هم داریم که این “خ” به قدرت خانم ها است که همه چیز توی دست خودشان است اما بدنبال برابری با مردان هستند که خودش یک مبحث جداگانه دارد.
ما باتوجه به قدرت خ دومی مان مطمئنیم که این آقای خاص دو خ آخری نیست و همان قدرت خ اولی را دارد.

تقریبا بعداز پایان دولت قبل، ما چیزی بعنوان سوژه نداشتیم اما خدا می داند اگر آن مردی که رفت، در میان ما نیست، اما نماینده اش حضور دارد! ایشان آنقدر قابلیت های گوناکون دارد که می شود ایشان را از چهره های “مانده از قبل” معرفی کرد.

اصلا پیام بازرگانی هم که میبینیم یاد و خاطره ایشان برایمان زنده می شود مثل همینکه میگویند کی؟ مدرسان شریف کجا؟ مدرسان شریف و…. حالا هرکاری که در استان واستانهای همجوار می شود حتما ایشان دستی در کار داشته است و بارندگی اخیر نیز کار خودش بوده است.

مثلا چند وقت پیش ادعا میکرد که استاندار فارس را، خودم پیشنهادش را دادم و هرچه استاندار فارس قسم میخورد که الکی میگوید و زمانی که من مسئولیت داشتم شما در کودکستان مشغول کسب علم بودی، ایشان زیربار نرفت و نرفت، فقط میگفت شما بدنتان گرم است بعدا متوجه می شوید.

کلا شترمرغش یک پا دارد. احتمالا به همین زودی ها یک نامه از دوران ماقبل تاریخ پیدا می شود که در آن نامه ذکر شده است: دایی ناصرها بمیرید! بعد با توجه به قدرتی که نامه های ایشان دارد همه دایی ناصرها اطاعت امر کرده اند و خودشن را به مردن زدند و دیگرهم زنده نشدند، حالا باید بگویید جلل الخالق!

در آخر ضمن اعلام حمایت از این نماینده خاص به اطلاع عموم میرسانیم از این به بعد کارهای ایشان را به اطلاع عموم میرسانیم تا کسانی که هنوز از رفتن احمدی نژاد ناراحت هستند کمی سرحال بیایند حالا درست است که اصلا شبیه ایشان نیست، اما تمام اخلاق و رفتارش وخصوصیاتش مانند احمدی نژاد است به همین زودی ها هم حاله نورش را میبینیم هم قدرت های ماورائی ایشان میپردازیم، البته در کنار این چهره خوب مانده از قبل نیز مدیران واکس بدست ایشان را نیز نشان میدهیم

باقی بقایتان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171147
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روستای شوش گفت:

    نوشته ای که در قالب طنر نا گفته های بسیاری را بیان می کند سوالات بسیاری در ذهن خواننده ایجاد کرده و شبهاتی را با کانال دادن برطرف کرده درود بر نویسنده محترم

  2. کارمندان گفت:

    نوشته ای که در قالب طنر نا گفته های بسیاری را بیان می کند سوالات بسیاری در ذهن خواننده ایجاد کرده و شبهاتی را با کانال دادن برطرف کرده درود بر نویسنده محترم

  3. بالچکو گفت:

    مزخرفات به درد خودتون می خوره

  4. دکتر گفت:

    خخخخخخخخخ

  5. دانشجو 59 گفت:

    اراجیف نوشتی

  6. مظفری گفت:

    این نماینده فقط فک خودشه و کلا تو فکر آینه که چطور پست جدید چی بگیره و اصلا خدا نکنه به اشتغال به بودجه به فقر به بالا رفتن آمار اعتیاد به نفت منطقه کلا بی تفاوته یعنی این آغا طرفداراش تو این فکر که حتی اگر امام زمان ظهور بکنه بگن کار ایشون یعنی خلاصه دانشمندان حتی پی بردن انقراض دایی ناصر ها به ایشون ربط داره یعنی خلاصه همه کاره

  7. ص حیدری گفت:

    سلام شیرمادرت حلالت باشدنترس هستی

  8. ممو از گچساران گفت:

    آبتین جان چه قشنگ قلم زدی دمت گرم

  9. ممو از گچساران گفت:

    آبتین جان دمت گرم خوب قلم زدی

  10. گرگ اله گفت:

    راستی خبر دوش شنفیته

    ظاهرا یه شهاب سنگی آمده بالای سر باشت اول سلام خاصه به نماینده مجلسش کرده بعد دوتا صبح فقط بالای سر باشت بیی که شهر باشت تا صبح مث روز روشن بیی
    خلاصه خدمت ککای خم عرض کنم دانشمندل کشف کردن ای کار هر 20 میلیون سال یه بار اتفاق یافته و هم من باشه
    به جون خم ککا راس ایگم فک نکنی درو ایکنم اخبار امشو ساعت 22:30 پخش ایکنه

  11. عشقم گفت:

    میگم ن مدونی این نماینده هو ککا یه موقع بچه آبادان نیسه

  12. رضا گفت:

    آخی و ای گپ خوب، کلا شل مالش کردی

  13. علی گفت:

    احسنت بر نویسنده،،بسیار زیبا و بجا در قالب طنز واقعیات را بیان کردین

  14. باشت گفت:

    ایشون به خودش میگه آقای اقتصاد ایران .توی سایت خودش مینویسه آقای بودجه ایران. طرفداراش میگن بنیانگزار بودجه ایران! همه این عبارات نشان از فرومایگی و کم بضاعتی علمی و ماهوی ایشون داره.غلام تاجگردون تا حالا یه مقاله علمی هم ننوشته .چون ادم این کار نیست. زنتیکش خلق شده برای فریب مردم ساده و استبداد زده. قلم خوبی زدی آبتین. درود

  15. ناشناس گفت:

    درود بر افشاگری. غلام تاج کارش تمامه

  16. بابکان گفت:

    درود بر این قلم
    ای نماینده تا حالا مشکلی از ای شهر رو حل نکرده ولی اسمش به دروغ بلند شده درود بر دستت

  17. گچساران گفت:

    ای نماینده خیلی در حق مردم گچساران ظلم کرد خیلی فقط یه دوربین تو دستشه و داره حرف میزنه اما عمل…..

  18. صدای جوونای گچساران گفت:

    آقای تاجگردون امار خودکشی قتل دزدی و اعتیاد جوانتن تو گچساران بالا رفته و از همه مهمتر امار افسردگی خیلی زیاد شده اینا به چه خاطر ؟؟؟؟ شما پتروشیمی زدین اما کیو بردین سر کار ؟؟؟؟ هرکدوم که خودتون خواستین پس هیچ نفعی برای جوونای مدرک دار خیابون گرد و افسرده نداشتین . ار روز یه کلیپ از شما بیرون میاد برای مردم داری و کار مردمی .اما کو شهرک صنعتی که تعطیله . شرکت نفت نیروهای استخدامیش از اهواز و غیر بومی هاس په کو اون همه وعده که دادین ؟ خدا خودش جوابتو میده ….. آقای نماینده شما فقط برای فامیلت کار کردی نه مردم مظلومی که خاک و دود نفت رو میخورن اما هیچ سهمی ازش ندارن ……..

  19. مهلي ك نه كم گفت:

    تاج واگذارت كرديم به خدا . حق بچه هاي گچساران رو خرج تبليغات و ساخت كليپ ميكني

  20. صالحي گفت:

    مرگ بر زر و تزوير و ريا 

  21. فکر گفت:

    سلام شیرمادرت حلالت باشدنترس هستی

  22. م گفت:

    چه زیبا بود کلی خندیدیم

  23. yvdfi گفت:

    اگه منظورت از داي ناصر كه نوشتي دايناسورها يا همان خزندگان اوليه است اون هم اشتباه است پس هم چي را اشتباه …

  24. منهتن گفت:

    وااای پکسم وخنده، حقیقتو گفتی

  25. سعبد گفت:

    واقعا عالی بود بیگ لایک عین واقعیت نوشتی

  26. همین حوالی گفت:

    آبتین دمت گرم. خیلی وقت بود خبری ازت نبود. احححسنت

  27. کریم گفت:

    آبتین جان از فحوای قلمت میشه فهمید که خودت یکی از بزرگترین طنز های تاریخی !!!!!!!!!!وجود نازنینت حتی دایی ناصر ها ی بی حس و حالت رو هم به خنده وا می داره!!!!!!!!ااونم چه خنده ای!؟؟؟؟

  28. علی گفت:

    فقط نوشتی کاش کمی تفکر میکردی مردونه یک بار از روی تامل و بی طرفانه بخونش

  29. دكي گفت:

    درود بر ابتين

  30. ناشناس گفت:

    ای دمت گرم سی مردم شهر گچساران که و این بدبختی هستند دقیق برسی کنید بگم نماینده چه کار کرده فقط تیم خوبی داره که براش تبلیغ میکنه ما لرها هم که بربخت

  31. پیچاب گفت:

    ای حاجی لایک داره به خدا

دیدگاه شما