دوشنبه 9 آذر 1394 - 7:35
توضیحات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد،

سیلی خوردن یک دختر عامل تنش در دانشگاه آزاد یاسوج

عبدی‌پور توضیح داد: بسیج دانشجویی دانشگاه همواره حرکت‌های هنجارشکنانه و غیرقانونی در فضای آکادمیک گفتمانی و عقلانی دانشگاه را محکوم می‌کند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: حوادث دانشگاه آزاد یاسوج پس از سیلی خوردن دانشجوی دختر معترض به فتنه‌گران آغاز شد.

 به گزارش بویرنیوز، سیدحسین عبدی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون حوادث رخ داده در دانشگاه آزاد این شهر، مظلوم‌نمایی و کشته‌سازی را عجین با روحیه و تفکر امثال خانم آذر منصوری دانست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سخنرانی خانم منصوری در چند دانشگاه کشور بعد از شناسایی ایشان توسط خود دعوت‌کنندگان یا مسئولان دانشگاه‌ها و بعضاً دانشجویان لغو شده بود، دانشجویان از ابتدای امروز با بیانی منطقی و گفت‌وگوی دوستانه خواهان کنسل شدن برنامه سخنرانی وی بودند تا بهانه‌ای دست افراد سودجوی خارج از دانشگاه و یا افراطیون نیفتد، اما متأسفانه جواب قانع‌کننده‌ای از طرف مسئولان شنیده نشد و ظاهراً اراده بر سخنرانی ایشان به هر قیمتی بود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: درگیری‌ها و تشنج فیزیکی بعد از بی‌احترامی و سیلی زدن مستقیم یکی از همراهان مرد غیر دانشجوی خانم منصوری به خواهر دانشجوی دانشگاه که نسبت به برنامه معترض بود شروع شد.

وی، فضای ترسیم شده در بعضی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را خود ساخته دانست و افزود: از الان باید با رسانه‌ها و کسانی که فضای مجازی جامعه را غیرواقعی و متشنج جلوه می‌دهند برخورد قانونی شود.

این فعال دانشجویی تبیین کرد: دانشجویان در حفظ آرامش و حکمفرما کردن نظم و قانون تمام تلاش خود را انجام دادند، اما متأسفانه همراهی افراد حزبی و بیرون از دانشگاه، فضا را به سمت تشنج سوق می‌داد.

عبدی‌پور توضیح داد: بسیج دانشجویی دانشگاه همواره حرکت‌های هنجارشکنانه و غیرقانونی در فضای آکادمیک گفتمانی و عقلانی دانشگاه را محکوم می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد: مواضع روشن و صریح خود را بدون هیچ محافظه‌کاری نسبت به اصحاب فتنه اعلام داشته و تأکید داریم حضور فرماندار در دانشگاه و چانه‌زنی برای برگزاری مجدد سخنرانی کسی را که دانشجویان با اعتراض خود بیرون کردند اشتباه بوده و خواهان پاسخگویی مسئولان سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    نه اینکه خودت آقای عبدی پورخیلی قانونی برخورد کردی خواهان برخورد قانونی هم هستی،اسفند میفهمی کجا کاری

  2. هموطن گفت:

    فقط میتونم بگم براتون متاسفم . با این حرکت زشت . اگه ضعفی در خودتان نمیدیدید میگذاشتید این خانم سخنرانیشو کنه بعد شما با سخنانتان و با منطق جوابش را میدادید .

  3. مهمان گفت:

    خود شما که باید بیطرف باشی از سخنانت مشخص است که یک طرف قضیه هستید. آخر چرا یکنفر نمی تواند در دانشگاه که محل فکر و اندیشه است یک سخنرانی معمولی داشته باشد. چرا همه اش سعی می کنید همه را مغلوب کنید و اگر مغلوب نشوند با بهانه های ساختگی آنها را متهم کنید. چنین حرکت هائی جامعه علمی را به قهقرا می برد.

  4. علی گفت:

    اصلاح طلبان هم سخنرانیهای اصولگرایانرامتشنج کنند هرچه بادابادا

  5. دوستدار بویراحمد گفت:

    اولا کشور قانون داره و شورای تامین باید با اغتشاشگران برخورد کنه، ثانیا این جماعت با این حرکت غیر منطقی آبروی شهر و دیارمان را می برند. 

  6. مردم اگاهن!! گفت:

    اونه عوض داره گله نداره سال 88 دوستان این خانم به ارازل پول دادن تا تو خیابونا عربده کشی و اغتشاش ایجاد کنن وایشون از حامیان بیحرمتی عاشورای 88 بودن الان در جایگاه مظلوم هست عجبا!!!!
    جواب خون های بیگناهی که به خاطر زیاده خواهی و تشویش ایشون ریخته شد درمقابل یه سیلی و زخم سطحی!!!
    حرمت زن رو وقتی مادر و دختر بیگناهی که به جرم محجبه بودن در پایگاه بسیج تهران تو سال 88 زنده زنده سوختن شکستن نه الان!!!

  7. خب گفت:

    استان ما یک درصد جمعیت و وسعت کشور رو داره اما در سطح کلان مدیریتی کشور تا الان فرد خاصی رو نداشته ولی تعجب میکنم همیشه پای افراد مشکوک اینجا بازه!!این افراد خاص جز برای سیاهی لشکر و سهم خواهی چیز دیگه برای ما داشتن!!جزستاره دار شدن فرزندانمان چه کردن!!هرجا بحث سیاسی هست بچه های لر هستن شیراز اهواز بوشهر اصفهان حتی تهران ولی موقع پست و مقام که میشه فقط لرها بی سهم هستن کمی خود را ازاین بازیچه بودن ازاد کنین این خانم جز برای اهداف حزبی وشخصی هیچ سودی نخواهد داشت!

  8. مهدی گفت:

    شما یه چیزی رو توجه نمیکنید ایشون فتنه گره بر علیه نظام تبلیغ منفی کرده روز عاشورا به ساحت سید الشهدا توهین کردند بیاد تو دانشگاه چی بگه…. هر وقت توبه کرد اصلا خودمون میاریمش
    بویر شما هم منتشر نمیکنی نظرات ما رو

  9. بی نام گفت:

    دروغ محض سیلی خوردن دختر معترض تا کی باید با این حرفا مردم فریب بخورن نمیدونم

  10. سام گفت:

    انشاالله اسفند با پیروزی اصلاحات مشت مهکمی به دهان داعشیان میزنیم

  11. ناشناس گفت:

    اون سیلی حقش بود.

دیدگاه شما