دوشنبه 9 آذر 1394 - 0:03

كتك كاري با بانوي اصلاح طلب در دانشگاه آزاد ياسوج/ آذر منصوری: شانس آوردم که من را نکشتند (+عكس)

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: این حمله در حالی انجام شد که این برنامه مجوز قانونی داشت و از قبل نیز اعلام شده بود.

گروه دانشگاه – مراسم سخنرانی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه آزاد یاسوج با حمله حاضران لغو شد.

IMG-20151129-WA0000

به گزارش «بوير نيوز»، آذر منصوری که برای سخنرانی در آیین افتتاح انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد یاسوج دعوت شده بود، مورد حمله قرار گرفت.

ماجرا از آنجا شروع شد كه باه هماهنگي هاي قبلي مسئولان دانشگاه آزاد ظرفيت سالن از قبل توسط دانشجويان مخالف و بخي از افرد كه گويا دانشجو نبودند پر شده بود و عملا جايي براي دعوت كنندگان از منصوري، مدعوين و حتي ساير دانشجويان وجود نداشت.

هنگام ورود منصوري عليه وي شعارهايي سر داده شد و هنگام ورود به سالن با حلقه دانشجويان همسو محافظت شد اما حاشيه ها پايان نداشت و برخي از حاضران در سالن به روي سن هجوم بردند و از طريق ميكروفن به شعار دادن عليه منصوري پرداختند.

حمله به آذر منصوري به درگيري فيزيكي موافقان و مخالفا هم كشيده شد که شاهدان عيني مي گويند به وي با ضربات مشت حمله ور شدند كه در اين درگيري هاي فيزيكي يكي از دانشجويان نيز آسيب ديد و توسط نيروهاي اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

شانس آوردم که من را نکشتند

وی در تشریح این حادثه به آنا گفت: آنها (نیروهای خودسر) به ماشین بنده حمله کردند و دوستان برای جلوگیری از آسیب رساندن به بنده دور من حلقه زدند.

آذر منصوريمنصوری با بیان اینکه خوشبختانه در سلامت هستم، تأکید کرد: شانس آوردم که بنده را نکشتند.

وی اضافه کرد:‌ آنها شعار می‌دادند مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر و حمله کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: این حمله در حالی انجام شد که این برنامه مجوز قانونی داشت و از قبل نیز اعلام شده بود.

رئيس دانشگاه آزاد بايد استعفا دهد

از طرفي برخي از دانشجويان معتقدند كه عملكرد مسئولان دانشگاه آزاد ياسوج باعث اين اتفاقات و لغو برنامه اي شد كه مجوز قانوني داشت و شعار استعفا – استعفا عليه رئيس دانشگاه شنيده مي شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171033
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوي دانشگاه آزاد گفت:

    از قبل برنامه ريزي شده بود. آقاي فتاح محمدي و فرماندار بايد توضيح بدهند و رئيس دانشگاه فقط و فقط استعفا

  2. حسینی بیطرف گفت:

    باسلام 

    عزیزان این خبر که گفته شده خانم منصوری کتک خورده انصافا  دروغی پیش  نیست این جلسه بعلت حضور افرادی از بیرون  دانشگاه که خود رو حامیه  اصلاح طلبان میدانستن به جنحال  کشیده شده  جلسه  موقع ای وارد تنش شد که یه خانمی از نمایندگی بسیج بالا رفتن و صحبت کردن  که متاسفانه  مورد حمله فیزیکی ! و دشنام ناموسی ،فردی بنام د……. ا…. که از طرف اصلاح طلبان  بود شروع شد  حتی این خانم رو آقای ا… از سن که یکی  دو متر بود پرت کردن که با واکنش برادر این خانم همراه شد و جلسه بهم خورد 

  3. حسین گفت:

    مگر بقیه دانشجویان غیرت .شهامت وتعصب نداشتند که عده ای قلیلی از جبهه پایداری این گونه با ابروی مردم و مسولین استان بازی می کنند .شرافت دانشجویان کجا رفته که در مقابل این فتنه گران ومتحجران وداعشیان کوتاه می ایند

  4. بویراحمد گفت:

    بویراحمد جای فتنه گران نیست . مسولین محترم استان و بخصوص دانشگاه مدرک فروش توجه نمایند از دعوت فتنه گران به استان خودداری کنید .

  5. ناشناس گفت:

    وقتی افراد بدون صلاحیت وارد دانشگاه می شوند .و کار تبلیغاتی انجام میدهند این اتفاقات هم وجود دارد .وهيچ کس هم به ایشان نزدیک نشد و فقط شعار دادن  وای همه دروغ برای چی من را خواستن بکشن

  6. دانشجوی ارشد گفت:

    ضعف رئیس دانشگاه ال بویه باید سریعا استعفا دهد دانشگاه کلا سیاسی کرده 

  7. سعید گفت:

    دانشگاه آزاد یاسوج را چه به جلسات پرسش و پاسخ آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  8. کارشناسی ارشد حقوق گفت:

    معاون پژوهش چطوری انتخاب شد .ملاک انتخاب معاون پژوهش دانشگاه ازاد چی بود ال بویه جواب بده؟

  9. حقوق گفت:

    معاون پژوهش چطوری انتخاب شد .ملاک انتخاب معاون پژوهش دانشگاه ازاد چی بود ال بویه جواب بده؟

  10. ناشناس گفت:

    این خانم جز بازداشتی های فتنه 88 است بویر نیوز مواظب باش……..

  11. مهدی گفت:

    بویر یه تحقیفی راجع به این خانم کن بعد طرف داری کن در ضمن حقیقت غیر از این است

  12. جبيره گفت:

    ياد بيانات ثمره عمر امام (ره) استاد مطهري بخير توصیه گرانقدر ایشان خطاب به جوانان و طرفداران اسلام می پردازیم: «من به جوانان و طرفداران اسلام هشدار می دهم که خیال نکنند راه حفظ معتقدات اسلامی، جلوگیری از ابراز عقیده دیگران است. از اسلام فقط با یک نیرو می شود پاسداری کرد و آن علم است و آزادی دادن به افکار مخالف و مواجهه روشن و صریح با آنها »و«از نظر اسلام، تفکر آزاد است، شما هر طور که می خواهید بیندیشید، بیندیشید، هر طور که می خواهید عقیده خودتان را ابراز کنید به شرطی که فکر واقعی خودتان باشد ابراز کنید، هر طور که می خواهید بنویسید، بنویسید، هیچ کس ممانعتی نخواهد کرد»در مورد نفاق هم نظر استاد شفاف است و آن این است که ما با آزادی بیان موافقیم؛شک ندارم اگر امروز ایشان در قید حیات بودند، برخی اقداماتشان ممکن بود توسط برخی از همين جنس افراد متملق.چاپلوس.دينمدار بي دين برچسب زنی و حتی تجسس محسوب شود

  13. 1111 گفت:

    اومه بره تی اسمون

  14. میثم گفت:

    این جماعت خودسر تا کی باید افسار گسیخته و چماق بدست توی دانشگاها رها باشند چطور در مملکت ما کاپیتولاسیون شامل این گروه شده

  15. کارمند گفت:

    ال بویه استعفا استعفا 

  16. کارمندواحد گفت:

    ال بویه دانشگاه کاملا سیاسی کرده میرزاده هرجا می نشیند می گوید دانشگاه ازاد سیاسی نیست خود ال بویه چطور انتخاب شد .فرزندان شایسته استان چطوری کنار رفتند؟تا ال بویه آمد.سیستم جاسوس بازی شده این دانشگاه رشد نخواهد کرد.

  17. دنا گفت:

    حقوق
    معاون پژوهش چه ربطی به این قضیه داره
    خت جی د دلت پره

  18. ناشناس گفت:

    متاسفم برای بعضی از هم استانیهایم که به دلیل ضعف فرهنگی و توهمات چهره مردم خوب این استان را لگد مال میکنند و این مطلب امروز در سرتاسر رزونامه ها چاپ شده است و بروید و مطالعه کنید که چه مکامنت هایی از طرف دیگر مردم استانها گذاشته شده است. اون هم از اقای بزرگواری که در مجلس اونطور حرف میزنه و مایه بی ابروی مردم این استان شده.

  19. شهروند گفت:

    انوقت هی میگیم داعش داعش

  20. محمد گفت:

    چقدر دروغ نوشتی!!!!!!!!!!!!!

  21. لرزاده گفت:

    درود بر آل بویه مقتدر .

  22. خودم گفت:

    اول برید ببینین این خانم کی بوده،بعد یادداشت های یه طرفتون رو ب خورد مردم بدین،سایت خبری هست الکی مثلا!!!!!!

  23. ناشناس گفت:

    متاسفم از کسانی گه جاده صاف کنه قتنه شدن و به فتنه گران تریبون میدهند 

  24. دانشجو انقلابی گفت:

    خانم منصوری خواستیم سالم وزنده برگردی که به دوستات بگی نیان استان ما حالا چ بامجوز چ بی مجوز….دل شیرمیخواددیگه سران فتنه به استان مابیان..ما دانشجویان بیدارو هوشیارهستیم

  25. کریم مرادی گفت:

    یه مشت آدم کوتاه فکر عقب افتاده اید دیگه شماها هرکسی مخالفتون باشه هم کافره هم ضد انقلابه هم دزده وهم کلا انسان نیست… ۸ سال مملکت رو نابود کردید بستون نیست دیگه؟؟؟

  26. م گفت:

    تا زمانی که سلاح عده ای شعار پوچ و سنگ و مشت باشه دانشگاه به چه درد میخوره و اصلا چرا میان دانشگاه.برن تو صحرا تا میتونن همدیگه رو بزنن.مکان فرهنگی جای افراد با فرهنگه نه لات.لات بودن به ظاهر جلف نیست به رفتار جلف و سبک عده ای از دوستان هستند که متاسفانه عده زیادی از اونها ریش میزارند و …

  27. قلات گفت:

    معاون پژوهشی دانشگاه واقعا فعال هستند و تلاش فراوانی برای پیشرفت دانشگاه در تمامی عرصه های علمی کردند. ایشون از جوانان نخبه و شایسته استان هستند و مطمئنن جایگاه بالاتری حق ایشون هست. از اون بنده خدا که حقوق نوشته در بالا تقاضا دارم که اگه مشکل دارن به یه روانشناس مراجعه کنند… عقده تا  کی ؟؟؟؟؟   برای تمامی خدمتگزاران جمهوری اسلامی که از دل و جان زحمت میکشند  آرزوی سلامتی دارم .

  28. ناشناس گفت:

    این مخ ها روببرید بزارید توی آفتاب   شاید یخ هاش آب شد  دوران  آزادی بیانه مشتی  عصر تک حذبی گذشته  ظرفیت داشته باشید   اینقدر ادای آدم های متفکر رو در نیارید  دیگه همه  عقل دلرند می تونند خوب بد تشخیص بدند نمی خواد راهدار مردم باشید.

  29. ناشناس گفت:

    خیلی جالبه،
    دوتا کامنت دوستان اصلاح طلب میزارن، بعدش دو تا کامنت دوستان اصوا گرااا و این حکایت همچنان باقی است.

    پ.م. ولی اگه مرد سیاست هستی باید با حرف طرف رو بزاری سرجاش، نه با کتک و فحاشی.

  30. دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف گفت:

    شما ها آبروی این استان رو بردید برای ما که از فرزندان این استان هستیم مایه سر کوفت است والله از دیروز تا حالا 15 نفر از من درباره این موضوع پرسیدند مایه شرمند گی است.

  31. ناصر گفت:

    تحجر تا کی ؟؟؟؟؟    زنده باد  مخالف  من

  32. ناشناس گفت:

    ایجاد تنش در سخنرانی ها کار خود اصلاح طلبان می باشد که با دعوت از عناصر فتنه و بهم ریختن جلسات می خواهند مظلوم نمایی نمایند.

  33. ناشناس گفت:

    آل بویه استعفا

دیدگاه شما