یکشنبه 8 آذر 1394 - 14:03

تله خبری ناموفق “داعش” برای سپاه!

رسانه های صهیونیستی و حامیان تروریستهای تکفیری آرزوهای خام خود را با خبرسازی درباره نیروهای خط مقدم مستشاری کشورمان در جبهه های مقابله با تروریسم و فرماندهان فداکار بویژه سردار سلیمانی و سلامتی آنان در رسانه های خودمطرح می کنند.

گرچه اخبار کذب آنان که با هدف دروغ پراکنی برای روحیه دادن به تروریست های در سراشیبی سقوط صورت میگیرد باصلاحدید مرد اول امور رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارشریف واکنش مناسب و تکذیبیه های موردی اعلام عمومی میشود ولی نکته در خور توجه در این خبرسازی های کذب صهیونیستها اینست که شاید بنابر سیاستهای خبری نیروهای مسلح کشورمان ضرورتی وجود نداشته باشد که با هرخبر کذب درباره سلامتی فرماندهان جبهه مقابله با تروریسم و نیز سردارقهرمان سلیمانی واکنش نشان دهند و دروغهای هر روزه آنان را تکذیب نمایند.

گاهی نیز هدف صهیونیست ها از پخش این نوع شایعات درکنار جنگ روانی، نوعی سیاست موذیانه برای رفع سردرگمی این دشمنان و رصد محل فیزیکی و حضور سردارسلیمانی است وکودکانه خیال خام دارند که با خبرسازی خود جبهه ضدتروریسم را به واکنش موردانتطارشان برای تکذیب خبر به مقاصد شومشان برسند.

مسئولان رسانه ای سپاه به درستی این خیال باطل صهیونیستها و تکفیری هارا درک می کنند و گاهی با بی توجهی عمدی به این شایعات دشمنان را در سیاستهای شوم خود ناکام میگذارند.

نکته اینکه همانگونه که در دوران پر افتخار دفاع مقدس هشت ساله اخبار وتحلیل های مربوط به جنگ و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با هماهنگی خبری ستاد تبلیغات جنگ انتشارمی یافت، ضرورتا در نشراخبار مربوط به حوزه مبارزات ضدتروریسم سپاه نیز هماهنگی سردبیران رسانه های داخلی با سیاستهای دفاعی حوزه مبارزه با تکفیری ها اقدامی در راستای حکمت و مصلحت باشد.

درنبردهای کلاسیک و پارتیزانی دادن اطلاعات غلط برای کمین خبری و دام گذاری برای دشمن در عرصه تبلیغی از ضروریات سیاستهای دفاعیست، حال اگر تکفیریها و عقل تدبیرکننده آنان صهیونیستها با شایعات دروغ جنگ روانی ایجاد میکنند گاهی استفاده از همین سلاح انان دشمن را گیج و سرگردان میسازد، این نوع سیاست تبلیغی در نیروهای خودی جبهه ضدتروریسم با استفاده از تجارب گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ما را درعرصه جنگ روانی برجبهه دشمن پیروز می گرداند.

منبع: میزان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171010
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما