یکشنبه 8 آذر 1394 - 12:18

تحسین وزیر اقتصاد از عملکرد این مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی (+عکس)

اقدامات ارزشمندی در بانک سپه انجام شده، حدود 30درصد در مطالبات معوق بانک کاهش صورت گرفته است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به صورتهای مالی بانک سپه در سال 93 اظهارداشت: تلاشهای ارزشمند و دانش محور صورت گرفته در این بانک باعث شده تا عملکرد قابل تحسینی از بانک سپه در سال 93 با توجه به مشکلات عدیده ایجاد شده به واسطه تحریمها شاهد باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طیب نیا در مجمع عمومی بانک سپه که به منظور تأیید عملکرد و تصویب صورتهای مالی سال 93 این بانک تشکیل شد، با تشریح فضای جدید بین المللی پیش روی ایران گفت: در چند ماه آینده شاهد تحولات جدی در حوزه اقتصادی کشور خواهیم بود و قطعا روزهای روشنی پیش رو است.
* عملکرد بانک سپه ممتاز و قابل تقدیر است
طیب نیا گفت: بانک سپه در زمینه بهبود شاخصهای عملکردی بانک، افزایش سرمایه، کفایت سرمایه، بهبود وضعیت صاحبان سهام، افزایش جذب منابع، کمک به اجرای طرحهای کلان ملی و بزرگ کشور و کمک به بخشهای تولید و اشتغالزای کشور، همگامی با سیاستهای دولت و سودآوری، عملکرد ممتاز و قابل تقدیری داشته است. بعید می دانم بانک دیگری در این مدت کوتاه، سرمایه خود را 9 برابر کرده باشد.
وی افزود:افزایش سرمایه در بانک سپه حرکت ارزنده ای است و ما هم خود را مقید می دانیم در ادامه این مسیر برای تأمین سرمایه کافی بانک سپه اقدامات لازم را انجام دهیم. بانک مرکزی نیز از این مهم حمایت می کند.
طیب نیا گفت: با گشایشهایی که حاصل می شود، افزایشی که در صادرات نفت خواهیم داشت و منابع مالی که از خارج از کشور در آینده نزدیک آزاد می شود، بخش عمده ای از آن را به سمت سیستم بانکی هدایت می کنیم.
 04064
* اقدامات ارزشمندی در بانک سپه صورت گرفته است
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اقدامات ارزشمندی در بانک سپه انجام شده، حدود 30درصد در مطالبات معوق بانک کاهش صورت گرفته است.
* فعالان حوزه بانکی خط مقدم جنگ تمام عیار امروز هستند
طیب نیا گفت: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم. خط مقدم این جنگ، همین سیستم بانکی و بازارهای مالی است. شما خط شکنان این جنگ هستید.
طیب نیا گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم. فرزندان این ممکلت مردانه ایستادند و از شرف و غیرت آن دفاع کردند ، امیدوارم ما هم رهروان خوبی برای آنها باشیم.
به گزارش بویرنیوز، ریاست بانک سپه کشور را سید کامل تقوی نژاد مدیر نام آشنای کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی به عهده دارد.
تقوی نژاد یکی از مدیران باتجربه در نظام جمهوری اسلامی است که به پاکدستی در میان مدیران اقتصادی کشور معروف است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی گفت:

    درود بر تقوی نژاد که آبروی استان و موجب فخر هم استانیهاست. 
    امیدوارم وی را در قامت وزیر اقتصاد ببینیم

  2. سعیدی گفت:

    کهگیلویه و بویراحمد به حضور شما در عرصه ملی افتخار می کند. درود بر شما

  3. ناشناس گفت:

    احسنت ..به شما افتخار میکنیم

  4. دشترومی گفت:

    مایه افتخارید

  5. نژاد هاشمی گفت:

    احسنت به عموی عزیزم به شما افتخار می کنم

دیدگاه شما