یکشنبه 8 آذر 1394 - 10:29

20 سال بی‌توجهی به منطقه‌ای در دوگنبدان (+عکس)

بلوار بزرگ شهرک فرهنگیان دوگنبدان که وضعیتی بسیار نامطلوب دارد، منطقه‌ای است که به گفته اهالی آن 20 سال مورد بی‌مهری و بی‌توجهی شهرداران این شهر قرار گرفته است.

به گزارش فارس، شهر دوگنبدان یکی از مهم‌ترین شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی و شهری بوده که طی سال‌های اخیر تاکنون با تغییرات زیادی در حوزه مبلمان شهری مواجه شده است.

در سال‌های اخیر تحولات چشمگیری در حوزه مبلمان شهری، ایجاد پارک و اماکن تفریحی، آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌ها در شهر دوگنبدان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد اما با این وجود علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته نوعی بی‌عدالتی ناخواسته در توجه به برخی نقاط این شهر سبب نگرانی و دلخوری بخشی از اهالی این شهر شده است.

شهرک فرهنگیان به ویژه بلوار 45 متری و فرعی چهارم آن یکی از نقاط فراموش‌شده در بخث عمران و آبادی شهری است که ساکنان آن سال‌ها از وضعیت نامطلوب این بلوار گلایه‌مند بوده‌اند.

طی تماس‌های مکرر با دفتر فارس به این منطقه رفتیم تا از نزدیک در خصوص آنچه ساکنان وضعیت نامطلوب و بی‌توجهی مسئولان عنوان کرده‌اند، گزارشی تهیه کنیم.

با حضور در این بلوار 45 متری با اهالی و ساکنان در خصوص مشکل مطرخ شده به گفت‌و‌گو نشستیم.

امیدوار رضایی یکی از ساکنان این منطقه با انتقاد شدید از وضعیت کنونی به فارس گفت: بی‌عدالتی در توجه به رفع محرومیت حتی در حوزه شهری هم آزاردهنده است.

وی که بازنشسته آموزش و پرورش است، افزود: 20 سال است که این بلوار به شکلی بسیار بد قرار دارد و هیچ توجهی نیز به درخواست ساکنان نمی‌شود.

رضایی ادامه داد: وضعیت بسیار نامطلوب و زننده‌ای است چرا باید کارکنان به ویژه این منطقه که جز شهر به شمار می‌رود اینگونه مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

وی افزود: مگر کارکنان از شهر دوگنبدان جدا شده است چرا باید به تمامی نقاط دور و نزدیک خدمات شهری از جمله فضای سبز، آسفالت و بهسازی ارائه شود اما این نقطه فراموش شود.

این فرهنگی بازنشسته عنوان کرد: طی 20 سال اخیر با طرح شکایت و نامه‌نگاری و حتی دعوت به حضور شهرداران و اعضای شورای شهر به این منطقه خواستار رسیدگی شدیم اما انگار نه انگار.

محمدعلی بخشنده از دیگر اهالی این منطقه نیز با اظهار گلایه از شهرداران و شهردار کنونی دوگنبدان گفت: دوگنبدان تنها مرکز شهر، 500 دستگاه و دیگر نقاط نیست کارکنان و این منطقه بلوار 45 متری فرعی چهارم جز شهر محسوب می‎‌شوند این عین بی‌عدالتی است که همه کارهای صورت گرفته در مرکز شهر انجام شده است.

وی افزود: با شروع فصل بارش این بلوار گل‌آلود شده و سبب بروز مشکلاتی برای اهالی می‌شود.

بخشنده ایجاد فضای سبز و جدول‌گذاری را خواسته اهالی این منطقه عنوان کرد و گفت: از مسئولان خواستار پیگیری و اعمال عدالت شهری هستیم.

در این خصوص طی تماسی با محمود اسدپور رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان موضوع را مطرح کردیم که وی نیز با تأکید بر صحت این موضوع اظهار کرد: در این خصوص در چند نوبت به اتفاق شهردار به این منطقه رفتیم.

وی افزود: ارائه خدمات شهری حق مسلم مردم این منطقه بوده که اهالی می‌توانند طی نامه‌ای درخواست خود را در خصوص رسیدگی به این موضوع به شورای اسلامی شهر دوگنبدان ارائه کنند تا درخواست آنها پیگیری شود.

=============

گزارش از کورش رضایی

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170932
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما