شنبه 7 آذر 1394 - 21:43

انفجار مرگبار در اصفهان (+عکس)

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: متاسفانه عصر روزگذشته به دلیل انفجار گاز، دو باب منزل مسکونی به طور 100 درصد تخریب شدند و تاکنون یک نفر کشته و دو نفر مجروح شده‌اند، اما کماکان جستجو برای پیدا کردن مجروحان احتمالی دیگر ادامه داد.

بهزاد بزرگزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این انفجار که در خیابان بعثت و منطقه چمران اصفهان رخ داد دو باب منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است و تاکنون یک نفر نیز به دلیل سوختگی شدید و سقوط آوار جان خود را از دست داده است.

وی با بیان این‌که علت این انفجار نشت گاز و اختلاط 15 درصدی هوا و گاز هنگام انفجار بوده است، افزود: پس از جستجوی اولیه نیروهای آتش نشانی، دو نفر از زیر آوار خارج شدند که سریعا به بیمارستان انتقال داده شدند و یک نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: طبق گزارشات، یک مادر و دختر هنوز زیر آوار هستند و جستجو برای یافتن آن ها هنوز ادامه دارد.

بزگرزاد تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی مجبور هستند که آوار را با دست جابه جا کنند، چراکه با استفاده از تجهیزات دیگر احتمال آسیب دیدن به افراد زیرآوار وجود دارد و همین امر باعث شده تا جستجو اندکی کند پیش رود.

وی تاکید کرد: نیروی زیاد هم نمی‌توانیم داخل این دو ساختمان تخریبی بفرستیم چون میزان اکسیژن زیاد نیست و همه این عوامل باعث شده تا جستجو برای مفقودان احتمالی کمی کند پیش برود، اما جستجوها هنوز ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170894
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما