شنبه 7 آذر 1394 - 12:51

اعلام کاندیداتوری یک اصلاح طلب دیگر برای انتخابات مجلس در کهگیلویه

موسی اخلاقی نسب عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ (شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده) اعلام کاندیداتوری کرد.

اخلاقی نسب دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن اسلام، از فرهنگیان آموزش و پرورش و اهل شهرستان چرام است که از نیروهای اصلاح طلب نزدیک به طیف لاهوتی محسوب می شود.

متن این پیام عیناً به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

با عنایت به تقاضای مکرر نخبگان و فعالین سیاسی و زعمای نیک اندیش اصلاحات در شهرستانها و مناطق حوزه انتخابیه بالعموم و همشهریان زادگاهم چرام بالخصوص ، همچنین باتوجه به شرایط و فعل و انفعالات سیاسی ، با اقتدار تمام در عرصه ی انتخابات مجلس ، با رقبا به رقابت خواهم پرداخت. بدان امید که اجماع ، ما را به غایت و مقصد رهنمون سازد.

فیض روح القدس ار باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند آنچه مسیحا میکرد

اتوکل علی الله و الیه انیب

موسی اخلاقی نسب

پنجم آذرماه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170854
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لرزاده گفت:

    او معلمی پاکدست و ساده زیست است ، اندیشه ای والا و اصلاح طلبانه دارد ، دانش آموزان و فرهنگیان ، دوستش دارند ، زیرا یکرنگ و باصداقت است. فرزندان غیور و بافرهنگ چرام ،لنده،سوق ، بهمئی و دهدشت آماده اند تا در راستای احقاق حقوق مردم دیارشان ،همگام با ایرانیان اصلاح طلب ، نماینده ای از جنس خودشان را روانه ی مجلس کنند.
    مقدمش گلباران باد.

  2. احمد گفت:

    خواهشاٌ دانش آموزان را آنگونه كه شايسته است تربيت داده و با سواد كنيد . قطعاٌ ثوابش بهتر از هزينه كرد براي مجلس است. ممنونم

دیدگاه شما