شنبه 7 آذر 1394 - 7:33

پیروزی ایران برآمریکا در فینال باشگاه‌های جهان

تیم بیمه رازی با پیروزی مقابل تایتان مرکوری آمریکا در دیدار نهایی کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، عنوان قهرمان را به خود اختصاص داد. حدود هفت تا هشت هزار تماشاگر در سالن مسابقات حضور داشتند.

به گزارش بویر نیوز، در ادامه دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که از صبح روز گذشته با حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است تیم های بیمه رازی و تایتان مرکوری آمریکا در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند که نماینده کشورمان با پیروزی 7 بر یک مقابل حریف برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. سال گذشته هم بیمه رازی با پیروزی مقابل همین تیم قهرمان شده بود. در رده بندی نیز کفایتی مشهد با پیروزی مقابل تاشیر ارمنستان سوم شد.

از مهمترین حوادث این دیدار می‌توان به شکست 7 بر2 علیرضا قاسمی، ملی پوش وزن 74 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی مقابل اندرو هاو از آمریکا اشاره کرد.

در دیگر حادثه مهم این مسابقه رضا یزدانی در یک دقیقه و 30 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر جک وارنر، قهرمان المپیک لندن از آمریکا را شکست داد. یزدانی به دلیل مصدومیت در مرحله نیمه نهایی بازی های المپیک نتوانست موفق به کسب مدال شود و در غیاب او وارنر روی سکوی قهرمانی ایستاد./ تابناک

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است: (اسامی تیم بیمه رازی در ابتدا آمده)

57 کیلو: ولادیمیر خینچگاشویلی 4 – تونی راموس یک

61 کیلو: بهنام احسان پور 5 – دانیل دنیس یک

65 کیلو: مسعود اسماعیل‌پور 5 – مرتضی قیاسی یک

70 کیلو: ماگومدرسول حاجی ماگومدوف 11 – داستین اسچلاتر صفر

74 کیلو: علیرضا قاسمی 2 – آندرو هاو 7

86 کیلو: میثم مصطفی جوکار 3 – مجتبی گلیج

97 کیلو: رضا یزدانی 10 – جک وارنر صفر

125 کیلو: کمیل قاسمی 3 – رابرت تلفورد صفر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170840
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما