شنبه 7 آذر 1394 - 2:51

آیا دانشگاه آزاد یاسوج ستاد انتخاباتی شده؟ (+تصاویر)

کاندیدایی که در دانشگاه آزاد یاسوج حضور پیدا کرد، اهل این حوزه انتخابیه نبود و گویا حضور وی صرفا جنبه تبلیغاتی داشت چرا که ارتباط وی با عنوان همایش یعنی “نقش زنان در توسعه” برای کسی محرز نشد!

گروه دانشگاه – هفته گذشته فاطمه دانشور بانوی خیر و کارآفرین عضور شورای شهر تهران به دعوت دانشگاه یاسوج بهمرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آمد تا در همایش کارآفرینی این دانشگاه حضور یابد.

به گزارش «بویر نیوز»، در همین حال دانشگاه آزاد یاسوج از این موقعیت استفاده کرد تا با حضور دانشور همایش نقش زنان در توسعه را برگزار نماید که این همایش حاشیه هایی داشت.

از مهمترین حواشی همایش نقش زنان در توسعه علاوه بر تاخیر 1/5 ساعته آن اینکه قرار بود که این همایش به نام توسعه باشد اما چیزی که در آن دیده نشد موضوع توسعه بود و ببشتر کسانی که در این نشست حضور داشتند و یا دعوت شده بودند با در دست داشتن نامه‌هایی به دنبال رفع مشکلات شخصی خود بودند.

 dsc06839

این همایش نیز به مانند سایر همایش‌هایی که این روزها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته بود و حضور یکی از کاندیداهای این انتخاب باعث ایجاد شائبه های شد.

کاندیدایی که در دانشگاه آزاد یاسوج حضور پیدا کرد، اهل این حوزه انتخابیه نبود و گویا حضور وی صرفا جنبه تبلیغاتی داشت چرا که ارتباط وی با عنوان همایش یعنی “نقش زنان در توسعه” برای کسی محرز نشد!

حضور فعال لیدرهای این کاندیدا و تیم تبلیغاتی وی، شائبه تبلیغاتی بودن حضور وی در این همایش را پر رنگ تر می کند و با توجه به اینکه ایشان هزینه های که برای تبلیغات نیز در نظر گرفته اند این شائبه هم پیش می آید که برخی در دانشگاه آزاد بدشان نمی آید از فضای موجود بهره برداری کنند.dsc06954

سرانجام همایش نقش زنان در توسعه که محتوای آن ارتباطی به موضوع نداشت، به پایان رسید و این نکات از دید فاطمه دانشور نیز پنهان نماند که وی با دیدن جمعیت حاضر در این همایش که تعداد مردان با زنان برابری می‌کرد با تعجب پرسید این همایش مربوط به نقش زنان در توسعه است یا…..؟

dsc06878

گفتنی است؛ حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور که 23 آبان به یاسوج سفر کرده بود، تاکید کرد، این دانشگاه مستقل و وابسته به هیچ حزب و گروه خاص سیاسی نیست، و افزود: به‌طور حتم در انتخابات مجلس آینده هیچ حرکتی له یا علیه کسی انجام نمی‌دهیم.

1

2

(سخنان میرزاده در یاسوج به نقل از خبرگزاری ها)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170781
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    بله آقای میرزاده همان بعداز ظهر که این سخنان را فرمودی ستاد کارگزاران در یاسوج توسط چه کسی افتتاح شد ؟؟؟؟؟ مردم هم چشم دارند هم عقل . بروید دیگران را سیاه کنید .

  2. هم استانی گفت:

    دانشگاه آزاد کلا تریبونی شده برا تبلیغات برخی چهره های سیاسی البته دانشگاه که نیست ، مغازه مدرک فروشیه فقط کافیه اسمتو براآزمون ورودی دانشگاه آزاد بنویسی تا لیسانسیه بشی به همین راحتی درضمن درود بر برادر دانش اونجا چکار میکنی

  3. ناشناس گفت:

    من نمیدونم این جناب هاشمی چه بار علمی داره که در همایش زنان در توسعه از ازشون دعوت میکنند بعضی ها باورشون شده علی اباد شهره .

  4. ناشناس گفت:

    اتفاقا آقای هاشمی دارای سواد خوبی است ایشان دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد بهبهان است و پارسال به اخذ آن نایل گردیده است. تازه نه کلاس رفته و نه امتحان داده بلکه به علت نبوغش ……………

  5. دانشجو گفت:

    اقای هاشمی بادست خود ابروی چندساله ی خود را به اتش کشید.من شخصا قبلا خیلی از این شخصیت مطرح خوشم می تمد ولی در این انتخاببات به حدی بی اخلاقی از اودیدم که ازش متنفرشدم

دیدگاه شما