جمعه 6 آذر 1394 - 2:03

اعضای ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

با انتخاب اعضای ستاد انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان، فعالیت این جریان سیاسی وارد فاز عملیاتی شد.
به گزارش بویر نیوز، در آخرین نشست اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان که طی روزهای گذشته برگزار شد اعضای این ستاد مشخص و اعلام شد.
بر اساس تصمیم این شورا، علی خواجوی رئیس ستاد انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان شد و آقایان سیدعلی پرواز نایب رئیس، سیدرضا عسکری دبیر، دکترفرید مرادیان سخنگو و سیدجمال الدین ارجمند خزانه دار این ستاد معرفی شدند.
از مهمترین وظایف ستاد انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می توان به پیگیری مصوبات این شورا در حوزه های انتخابیه سه‌گانه استان در زمینه انتخابات نام برد.
با داغ شدن تنور انتخابات مجلس آینده، جریانهای سیاسی با تشکیل ستاد انتخابات تمرکز خود را بر روی انتخابات مجلس دهم قرار داده اند.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان شامل روسای احزاب مختلف است که وظیفه ساماندهی و هماهنگی بین گروههای اصلاح‌طلب را به عهده دارد و رئیس آن به صورت دوره ای و هر سه ماه تغییر می کند.

هم‌اکنون ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان به عهده داریوش دیودیده مسئول حزب اسلامی کار در استان است که از 27 آذر سال‌جاری جای خود را به علی خواجوی مسئول انجمن اسلامی معلمان می‌دهد./ سایت استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای  ارجمند  خودش  چندتا  رای  داره

دیدگاه شما