جمعه 6 آذر 1394 - 0:00

حقوق روزانه 80 میلیونی یک معاون وزیر/واکنش ترانه علیدوستی به سانسور عکسش/تبریک دختر رکن آبادی به پدرش/برکناری کارگردان مستند انتخاباتی روحانی

حمله با اسلحه فیزیوتراپ در مطبش

هنگامه شهیدی در صفحه فیسبوک خود نوشت: الان درمطب فيزيوتراپي هستم و منتظر دكتر فيزيوتراپيست هستم (ايشان بسيار باسواد و فرهيخته بوده و از اعضاي جديد هيات مديره انجمن فيزيوتراپهاست) تا كارش را شروع كند؛ نتوانستم كه تا پايان كار صبر كنم و بعد مطلب را بنويسم.عكسي كه در زير مي بينيد انگشت جناب دكتر فيزيوتراپيست است كه روز قبل در اثر حمله ٤ نيروي خودسر شكسته است. جريان از اين قرار است كه خانمي وقت فيزيوتراپي داشته است و خودش يك ربع تاخير مي كند و بعد از يك ربع از ساعت رسيدن درمانش آغاز مي شود. چهل دقيقه بعد از اينكه خانم بيمار كلينك را ترك مي كند چهار مرد كه يكي از آنها همسر اين خانم بوده است به زور وارد مطب فيزيوتراپي شده دكتر را به اطاقي برده و در را قفل و شروع به ضرب و شتم وي مي كنند. اين افراد اسلحه به كمر داشتند اما از اسلحه استفاده نكردند. در اثر ضرب و شتم انگشتي كه عكس آن را در زير مي بينيد دچار شكستگي مي شود. نام دكتر فيزيوتراپيست نزد من محفوظ است…

حقوق روزانه 80 میلیونی یک معاون وزیر/سخنان بی سابقه ولادیمیر پوتین/واکنش ترانه علیدوستی به سانسور عکسش/تبریک دختر رکن آبادی به پدرش

110 هزار دکترای بیکار در کشور!

جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران حاکی است که بیشترین میزان بیکاری در میان جمعیت فارغ التحصیل و در حال تحصیل سال 93، مربوط به رشته‌های مهندسی و پس از آن رشته‌های بازرگانی و معماری بوده است و دانش آموختگان این رشته‌ها در صف اول بیکاران قرار دارند. بر اساس نتایج آمارگیری نیروی کار سال 1393 از سوی مرکز آمار ایران، بیکاری لیسانسه‌ها بیشتر از بیکاری سایر مقاطع بوده که بخش اعظمی از بیکاران این مقطع را زنان به خود اختصاص داده است. همچنین نتایج این بررسی نشان می‌دهد بیش از 110 هزار نفر با مدرک دکترا در کشور بیکارند که البته در این مقطع، بیکاری مردان بر زنان پیشی گرفته است. نرخ دو رقمی بیکاری از یک سو و بیکاری جوانان، زنان و دانش آموختگان از سوی دیگر حکایت از اوضاع ناخوش بازار کار ایران دارد که در صورت عدم چاره‌اندیشی و سیاستگذاری مناسب در حوزه اشتغال، بازار کار را در آینده نزدیک با مشکل مواجه خواهد کرد.

حقوق روزانه 80 میلیونی یک معاون وزیر

احمد توکلی در یادداشتی انتقادهای خود به ادغام بیمه‌ها و لزوم تحقیق و تفحص از طرح سلامت پرداخت. در بخشی از یادداشت توکلی آمده است:جناب وزیر بهداشت من و آقای نادران را دعوت کردند و آنجا همین استدلال را مطرح کردیم که این افزایش تعرفه‌ها به رشد هزینه‌های بخش درمان می‌انجامد و بیمه‌ها توان پرداخت آنرا نخواهند داشت. نباید تعهدات پایدار را بر اساس منابع ناپایدار ایجاد کرد. آقای هاشمی و معاونانش توضیح دادند و ما در انتها گفتیم قانع نشدیم. به وزیر محترم گفتم معاون محترم شما یک روز در هفته در بیمارستان مشغول خدمت هستند و ماهانه ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان درآمد دارند. مگر ایشان چقدر در تولید ناخالص ملی نقش دارند که تصمیم دارید این حقوق را به ۲۰۰ میلیون تومان در ماه برسانید.

یک کمپین متفاوت اعلام موجودیت کرد

،کمپین «آشتی با دکه» از روز سه شنبه ۳ آذر تا پنجشنبه ۵ آذر برگزار می‌شود. محسن بیگلربیگی سخنگوی این کمپین گفت: سرمایه انسانی اساس توسعه پایدار است که با مشاركت شهروندان و گروه‌های اجتماعی ظهور می‌یابد و توسعه اجتماعی را رقم می‌زند. اما پیش نیاز توسعه اجتماعی، آگاهی عمومی است. امروزه جامعه‌ای توسعه یافته تلقی می‌شود که بتواند در کنار شاخص‌های اقتصادی بر عنصر دانایی اجتماعی تاکید کند و در این میان رسانه‌ها در گذر زمان با وجود تغییرات شکلی مسولیتی ثابت دارند.» به گفته‌او، واقعیت این است که توسعه اقتصادی و فرهنگی به آموزش و آگاه سازی و آماده کردن افکار عمومی برای بهره‌برداری از امکانات مادی و معنوی وابسته است. در این میان نقش مطبوعات به عنوان یکی از پارامترهای مهم توسعه فرهنگی آشکار می‌شود. این کمپین صرفا آری گفتن به مطالعه و آگاهی بخشی نیست بلکه کمپین نه به معضلات اجتماعی، نه به جایگزین شدن دخانیات در دکه ها به جای روزنامه و تاکید بر عنصر دانایی اجتماعی است.

تبریک دختر رکن آبادی به پدرش

دختر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان در صفحه شخصی خود برای پدرش پیامی نوشت.

حقوق روزانه 80 میلیونی یک معاون وزیر/سخنان بی سابقه ولادیمیر پوتین/واکنش ترانه علیدوستی به سانسور عکسش/تبریک دختر رکن آبادی به پدرش

اصلاح‌طلبان مرده‌اند!

اسماعیل کوثری ،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم و خوشبینی آنها به حضور عارف در راس مجلس و کسب اکثریت کرسی های مجلس دهم به خبرنگار نامه نیوز گفت:ما که نمی‌توانیم جلوی خوش بینی اصلاح طلبان را بگیریم و باید اجازه دهیم که خوشحال باشند آن موقع مردم با رای شان نشان می‌دهند که چه کسی بایدخوشحال باشد نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ما معتقدیم که اصلاح طلبان مرده‌اند یعنی تفکر اصلاح طلبی مرده است و اینگونه نیست که فکر کنیم اصلاح طلبان می‌آیند و می توانند موفق باشند . کوثری بیان کرد: اگر اصلاح طلبان واقعا زنده بودند و می‌توانستند عرض اندام کنند چرا به صورت مستقل در انتخابات شرکت نمی‌کنند و استراتژی‌شان شده است که بادولت یا این یکی و آن یکی کنار بیایند و لیست ارائه بدهند.

ارتباط درس خارج فقه و تایید صلاحیت خبرگان

آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نخستین نکته مهم در خصوص جایگاه خبرگان رهبری، نقش اجتهاد در صیانت از اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت(ع) است؛ چراکه اگر اجتهاد اصیل تربیت نشود، بدعت‌ها، انحراف‌ها و کج اندیشی‌ها اصل دین را تهدید می‌کند و خواستگاه اصلی تربیت مجتهدان اصیل، حوزه‌های علمیه و روحانیت است. این عضو جامعه مدرسین در پاسخ به این پرسش که درس خارج فقه داشتن دلیلی بر تأیید در شورای نگهبان است، یادآور شد: اگر صلاحیت فردی نزد فقهای شورای نگهبان محرز نباشد، باید در امتحان شرکت کند، اما اگر محرز شد و جزو مجتهدان مسلم حوزه‌ها به حساب آید و سابقه عضویت در خبرگان و مناصب عالی که اجتهاد در آن شرط باشد را داشته باشد، امتحان نمی‌دهد. آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: البته افراد جدیدالورود باید امتحان بدهند و اگر شورای نگهبان نسبت به اجتهاد برخی از اعضای فعلی خبرگان رهبری تشکیک کند و معلوم شود که اشتباه کرده‌اند، می‌توانند آنها را به امتحان دعوت کند و دست فقها باز است.

برخوردهای احمدی‌نژادی در وزارت بهداشت

مسعود پزشکیان در واکنش به این ادعا که آیا به دلیل سابقه وزارت بهداشت و درمان به دنبال زیرسوال بردن عملکرد وزیر فعلی است، گفت: در دوران احمدی‌نژاد هم هر زمان که انتقاد می‌کردم، ‌ طرف مقابل برای فرار از پاسخگویی رو به بیان این مسائل می‌آوردند و امروز هم شاهد تکرار‌‌‌ همان برخورد‌ها در وزارت بهداشت هستیم. اما سوال اینجاست که تا کجا سکوت کنیم؟ چرا وزارت بهداشت به قانون عمل نمی‌کند؟! عضو کمیسیون بهداشت و درمان اضافه کرد: من از‌‌‌ همان روز نخست با این طرح و اقدام‌های خلاف قانون وزارت بهداشت، مخالف بودم. به همین دلیل جلسه‌ای هم گذاشتیم و از وزیر خواستیم از قانون تمکین کند و وزیر هم پذیرفت اما بعد برخی رسانه‌ها اتهام زدند که با وزارت بهداشت معامله کرده‌ایم و من هم در آن زمان سکوت کردیم، ‌ چراکه وزارت بهداشت تعهد کرده بود و در چنین شرایطی مشکلی نیست اما در ادامه باز چارچوب قانون رعایت نشد. وی افزود: یک سال و نیم پیش ما نسبت به وضعیت امروز هشدار داده‌بودیم و حالا سوال اینجاست که چرا بیمه‌ها ۸ ماه است که نتوانسته‌اند پول بیمارستان‌ها را بدهند؟! از‌‌‌ همان ابتدا ما اعلام کردیم این طرح دولت را با چالش‌های بزرگی روبرو می‌کند. امروز مردم ۳ برابر هزینه‌ای که باید پرداخت شود را در درمان‌های سرپایی پرداخت می‌کنند. درآمد پزشکان در معالجه‌های سرپایی و بیمارستان‌های خصوصی بالا رفته و واقعیت این است که این اضافه درآمد از پول‌هایی که برای پرداخت به فقرا درنظر گرفتیم، تامین می‌شود.

واکنش ترانه علیدوستی به سانسور عکسش

بازیگر سریال «شهرزاد» نسبت به سانسور ناشیانه عکسش واکنش نشان داد. ترانه علیدوستی با انتشار عکس ویرایش شده‌ی نشست سریال «شهرزاد»، نوشت: «جایزه بهترین تکنیسین فتوشاپ تقدیم می شود به:…»

حقوق روزانه 80 میلیونی یک معاون وزیر/سخنان بی سابقه ولادیمیر پوتین/واکنش ترانه علیدوستی به سانسور عکسش/تبریک دختر رکن آبادی به پدرش

گاف عجیب همسر مهاجم منچستر بونايتد

همسر مهاجم جوان شیاطین سرخ با سوتی‌های وحشتناکی که داد، هواداران یونایتد را به خشم آورد و شوهرش را در وضعیت بسیار بدی قرار داده است. منچستر یونایتد در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی به دست آورد و موفق شد که در ورزشگاه خانگی واتفورد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. همسر آنتونی مارسیال، مهاجم شیاطین سرخ، او را در شرایط بسیار بدی قرار داده است. او قبل از دیدار یونایتد برابر واتفورد در صفحه اینستاگرام خود برای همسرش آروزی موفقیت در این دیدار کرد، این درحالی بود که این ستاره جوان فرانسوی نتوانست به خاطر آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند. بدتر اینکه همسر مارسیال عکس ورزشگاه امارات را به جای اولدترافورد منتشر کرد که این باعث شد تا بسیار او را مسخره کنند و همسرش در شرایط بدی قرار بگیرد. البته او خیلی سریع به سوتی وحشتناکش پی برد و آن عکس را حذف کرد.

دولت شرایط رکود را بدتر کرد


مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پی تشکیل فراکسیون ضد رکود مجلس اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور در شرایط رکود به سر می‌برد و این را همه دست اندرکاران اذعان دارند. وی افزود: شرایط فعلی رکود باعث نگرانی فعالان اقتصادی، اصناف و تولید کنندگان همچنین سایر دست اندرکاران درگیر در فرآیند اقتصادی کشور شده است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اقداماتی از جنس بسته های خاص برای تحریک طرف تقاضا به دلیل روش‌های غیر کارشناسی هم جواب نداد و کشور کماکان در رکود به سر می‌برد. عضو فراکسیون ضد رکود مجلس در ادامه عنوان کرد: عزم جدی برای جلوگیری از قاچاق کالا و در بسیاری از مجموعه‌های اجرایی کشور متاسفانه مشاهده نمی‌شود از طرفی نیز ورود کالاهای مصرفی قاچاق بدون هیچ توجیه اقتصادی نمودار رشد آن روز به روز در حال افزایش پیدا کردن است.


لغو عضویت 2 حزب از جبهه مستقلین

رئیس جدید جبهه متحد مستقلین گفت: لیستی که به عنوان لیست انتخاباتی جبهه متحد مستقلین با سرلیستی علی مطهری در رسانه‌ها انعکاس یافت بدون رایزنی با بقیه احزاب عضو بود. علیرضا متانی که دیروز ریاست جبهه متحد مستقلین را به مدت 6 ماه برعهده گرفته است از اخراج رئیس دور پیشین این جبهه یعنی قدرتعلی حشمتیان خبر داد. وی عضویت حشمتیان با جبهه متحد مستقلین را هماهنگ بودن وی با اصلاح‌طلبان تندرو عنوان کرد و گفت: لیستی که به عنوان لیست انتخاباتی جبهه متحد مستقلین با سرلیستی علی مطهری در رسانه‌ها انعکاس یافت بدون رایزنی با بقیه احزاب عضو بود. متانی گفت: لیستی که آقای حشمتیان برای جبهه متحد مستقلین ارائه کرده بود لیست اصلاح‌طلبان تندرو بود نه لیست مستقلین ایران، بنابراین ما این لیست را قبول نداریم. رئیس جبهه متحد مستقلین درباره لغو عضویت اسماعیل ابراهیمی دبیر جبهه متحد مستقلین، گفت: آقای ابراهیمی به دلیل عدم صداقت و شفافیت از این جبهه اخراج شد.به گزارش فارس، علیرضا متانی، علی فایضی، محمدزارع فومنی، سعید یاری اعضای هیئت رئیسه جدید جبهه متحد مستقلین شدند.

هاشمی برای خبرگان می آید

به گزارش راه دانا؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان روند فکری و اجرایی بازنگری قانون اساسی و موارد اصلاحی و اضافی، به تأسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اهداف و وظایف آن اشاره کرد و گفت: مجمع در تدوین سیاست‌های کلی نظام مشاور رهبری معظم انقلاب است و برای نظارت در اجرا هم رهبری وظیفه خویش را به مجمع تفویض کردند. هاشمی رفسنجانی، با تشریح برنامه‌های 5 ساله توسعه و اهداف تدوین آن براساس سیاست‌های کلی نظام، به عملکرد دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: سیاست‌های کلی نظام، سند چشم‌انداز 20 ساله و اصلاح سیاست‌های کلی اصل 44 که به عنوان اسناد بالادستی نظام مورد تأیید رهبری بودند، متأسفانه به آنان توجه نشد و نتیجه این بی‌توجهی، اجرای 23 درصد از اهداف برنامه چهارم بود که این مقدار در هر شرایطی خودبه‌خود، اجرا می‌شد.هاشمی رفسنجانی، در خصوص سؤال یکی دیگر از حاضران درباره انتخابات اسفند ماه و تصمیم خود، گفت: یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی است و شرایط اجرا و نظارت باید به گونه ای باشد که امید مردم را تقویت و جامعه را برای خلق یک حماسه سیاسی دیگر تشویق نماید و من هم ان شاءالله می‌آیم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت کشور با اهداف سیاسی و انتخاباتی را برخلاف ادعاهای انقلابی‌گری و دلسوزی برای نظام توصیف کرد و گفت: هر روز که در مسیر توسعه و پیشرفت، تأخیر و تعلل ایجاد شود، ضررهای فراوان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اخلاقی متوجه کشور می‌شود.

واکنشی به نظر جنجالی درباره اشتغال زنان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی در گفت‌وگو با شفقنا با اشاره به برخی سخنان مبنی بر لزوم ممنوعیت اشتغال زنان در ادارات و … اظهار کرد: فردی که بر تفکر حضرت امام(ره) و ادبیات انقلاب اسلامی اشراف دارد، از شنیدن چنین اظهاراتی بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب تعجب می‌کند. وی افزود: احتمال دارد نقل قول درستی نشده باشد زیرا معمولاً بعید است که افراد تحصیلکرده چنین صحبت‌هایی داشته باشند و شاید صحبت‌های ایشان درست مفهوم نبوده است. در مجموع از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، حضرت امام(ره) تأکید فراوانی داشتند که حضور زنان در همه صحنه‌های انقلاب و به ویژه در دوره بازسازی و دوره جنگ، بسیار مشخص و مؤثر بوده است.حشمتی با بیان اینکه توصیه‌های حضرت امام در انتخابات مختلف و امثال آن نیز بر حضور زنان تأکید داشت”، گفت: باید به این نکته توجه کرد که نمی‌توان تفکیک کرد و گفت که زنان در بعضی صحنه‌ها باشند و در بعضی صحنه‌ها نباشند؛ بلکه در همه صحنه‌هایی که شئونات آنها رعایت می‌شود، باید حضور داشته باشند. در بعضی امور از جمله برخی رشته‌های خاص پزشکی و مهندسی و تحقیق نیز واجب است که زن‌ها وارد صحنه شوند. برخی رشته‌ها نیز منحصر به آنان است و باید در آن رشته‌ها حضور داشته باشند. بانوان، نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند و هیچ ایرادی نیست که در برخی رشته‌های دیگر نیز با حفظ شئونات خود وارد شوند

تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و بورخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با بیان اینکه طراحان طرح «تحقيق و تفحص از وضعيت افراد دو تابعيتي و داراي گرين كارت در حوزه مسؤولان و مديران ارشد و شناسايي خلأهاي قانوني» همچنان پیگیر این طرح هستند، گفت: در طول این هفته نمایندگان طراح این طرح با یکدیگر و همچنین با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صحبت و رایزنی کردند تا به نوعی این طرح را به سرانجام برسانند.
همکاران مسعود بهنود در امان نیستند؛ آسیاب به نوبت!
سخنگوی فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، زوایای تازه‌ای از پروژه نفوذ غربی‌ها در فضای رسانه‌ای کشور را آشکار و اعلام کرد: روزنامه‌نگاری برای برخی، پوشش مناسبی برای جاسوسی است. برای بهنود و همکارانش، روزنامه‌نگاری یعنی جاسوسی نوین و باکلاس اما قطعا سایر همکاران بهنود در رسانه های داخلی نیز در امان نیستند؛ آسیاب به نوبت!
کارگردان مستند انتخاباتی روحانی از کار برکنار شد
پس از انتقادهای مکرر حسین دهباشی کارگردان مستند انتخاباتی حسن روحانی، وی از سمت خود بعنوان مشاور سازمان و ریاست اداره تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برکنار شد.این خبر را حسین دهباشی با انتشار نامه قطع همکاری خود در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.گفتنی است امین عارف نیا مدیرکل روابط عمومی کتابخانه ملی پیرامون برکناری حسین دهباشی از ریاست اداره تاریخ شفاهی و مشاور ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گفتگو با فارس اعلام کرد: بحث عدم همکاری مطرح نیست بلکه آقای دهباشی مشاور رئیس سازمان بود و از این پس به عنوان مجری برخی پروژه‌های سازمان طرف قرارداد سازمان کتابخانه ملی است تا برای اجرای برخی پروژه‌ها در حوزه تاریخ شفاهی همکاری کند.عارف نیا در توضیح بیشتر عنوان کرد: اگر فردی مسئولیت اجرایی نهاد رسمی داشته باشد نمی تواند پیمانکار یا مجری پروژه جاری آن نهاد باشد. از این رو آقای دهباشی از این پس به عنوان مجری پروژه طرف قرارداد معاونت پژوهشی و با توجه به قراردادهای دو طرفه و تفاهم در آن قالب با سازمان همکاری خواهد داشت. عنوان رسمی نخواهد داشت و به عنوان پیمانکار همانند سایرین همکاری خواهد داشت.حسین دهباشی اخیرا انتقادهای مختلفی را از عملکرد برخی مسئولین دولتی در صفحات خود در شبکه های اجتماعی عنوان کرده بود.
استفتا از یک مرجع تقلید درباره دفن 1700 تن سیب زمینی
آیت‌الله علوی گرگانی در پاسخ به استفتاء یکی از مقلدین خود درباره از بین بردن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی به بهانه کنترل قیمت، آن را مصداق اسراف دانسته و حکم آن را حرام اعلام کردند.به گزارش سایت قم فردا، آیت الله علوی گرگانی در پاسخ به استفتاء یکی از مقلدین خود درباره از بین بردن 1700 تن سیب زمینی به بهانه کنترل قیمت، آن را مصداق اسراف دانسته و حکم آن را حرام اعلام کردند.متن استفتاء و پاسخ ایشان را در زیر ملاحظه می فرمایید.
با عرض سلام و ادب و احترام
حضور مرجع معظم حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی “زید عزه”
همچنانکه مستحضرید در حال حاضر کشور ما در شرایط تحریم و فشار اقتصادی قرار داشته و بخش قابل توجهی از اقشارآسیب پذیر نیازمند کمک های مالی و غذایی می باشند.
در این شرایط اخیرا عنوان شده است برخی مسئولین اقدام به از بین بردن 1700 تن محصول کشاورزی (سیب زمینی) به دلیل کنترل قیمت آن نموده اند.
لذا استدعا دارم حکم شرعی چنین اقداماتی را بیان فرمایید.
پاسخ:
مصداق اسراف و حرام است و بهانه های افت قیمت مجوز این گونه اعمال نمی شود.
حکم شلاق قهرمان المپیک کشور تأیید شد
حکم شلاق و تبعید یکی از ورزشکاران مشهور ایران که چندی قبل به اتهام تجاوز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده بود، از سوی قضات دیوان عالی کشور تأیید شد.روزنامه همشهری با اعلام این خبر نوشت: این پرونده از شامگاه ۲ بهمن‌ماه سال ۹۳ با شکایت دختری جوان تشکیل شد. دختر جوان که مهندس ساختمان و استاد دانشگاه است، از یکی از ورزشکاران معروف و قهرمان المپیک شکایت کرد و گفت که او را فریب و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.او گفت: از پنج سال قبل با این ورزشکار آشنا شدم و قرار بود با یکدیگر ازدواج کنیم اما او همیشه درگیر اردوهای تدارکاتی تیم ملی و مسابقاتش بود. من حدود پنج سال این شرایط را تحمل کردم اما دیگر خسته شده بودم. به همین دلیل رابطه‌ام را با او قطع کردم.شاکی ادامه داد: مدتی از او بی‌خبر بودم تا اینکه یک روز با من تماس گرفت و از من برای شرکت در جشن تولد دوستش دعوت کرد. با اصرار او از محل کارم به خانه دوستش در شمال تهران رفتم اما وقتی وارد شدم دیدم آنها دو نفری منتظرم هستند.این زن افزود: فکر می‌کردم افراد زیادی در جشن تولد حضور دارند اما وقتی دیدم آنها فقط دو نفر هستند، می‌خواستم از آنجا بیرون بیایم اما جوان ورزشکار اجازه نداد. او به من یک لیوان آبمیوه تعارف کرد و بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم. چشمانم جایی را نمی‌دید و روی پاهای خودم بند نبودم و دیگر چیزی به یاد ندارم تا اینکه متوجه شدم جوان ورزشکار و دوستش من را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.شاکی ادامه داد: حدود ساعت ۴ صبح بود که به سختی خودم را به خانه رساندم و تا شب خودم را در خانه حبس کردم و فقط این ماجرا را با خواهرم در میان گذاشتم و همان موقع به کلانتری رفتیم و شکایت کردیم.اظهارات دختر جوان در حالی بود که گزارش پزشکی قانونی نیز تأیید می‌کرد که وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170629
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما