پنجشنبه 5 آذر 1394 - 10:38

زیباترین شاسی بلند روی کره زمین/ عکس

مدآنلاین: وقتی برای چیزی انتظار زیادی می‌کشید حتما آن چیز باید خیلی خوب یا خاص باشد. در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس وقتی جگوار لندروور از آخرین مدل شاسی بلند F پیس خود رونمایی کرد همه بر این باور بودند که این خودرو ارزش انتظار کشیدن را داشت.
تا به حال اینچنین خودرویی توسط جگوار تولید نشده بود. امروزه کراس اوورهای لوکس بازار بسیار خوبی دارند و همین علت باعث شده است تا بسیاری از خودروسازان به سراغ تولید این خودروها بروند. جگوار خودروهای سدان و اسپرت تولید می‌کرد ولی توانست با همکاری دیگر اعضای خانواده مانند لندروور و رینج روور پا به عرصه شاسی بلندها بگذارد.

ایان کالوم طراح جگوار برای این خودرو سنگ تمام گذاشت. در حقیقت ظاهر F پیس بسیار بهتر از عالی است. می‌توان اینگونه گفت این خودرو زیباترین شاسی بلند روی زمین است (به زودی خواهد بود).

به زودی خودروی اسپرت تیپ F نیز توسط جگوار تولید خواهد شد. ولی به نظر می رسد در حد و اندازه‌های F پیس نباشد.

کالوم درباره F پیس گفته است که این خودرو نشانگر شور و اشتیاق جگوار است و این خودرویی نیست که شما بخواهید؛ خودرویی است که شما به آن نیاز دارید. حتی بچه‌ها نیز عاشق این خودرو خواهند شد و از گشت و گذار با آن لذت خواهند برد.

مقامات ارشد جگوار درباره این خودرو گفته اند که F پیس یک خودروی مدرن، با شکوه و کارآمد است. با این خودرو جگوار توانست پس از سال ها دوباره به قله‌های موفقیت نزدیک شود.

رقیب اصلی کراس اوور جگوار پورشه کاین است که البته به نظر می‎رسد زیباهای بصری جگوار براحتی بتواند رقیب را کنار بزند. تمام کسانی که از ظاهر شاسی بلندها خوش‌شان نمی‌آید با دیدن این کراس اوور جدید نظرشان عوض خوهد شد.

به زودی این خودرو در اختیار مشتریان قرار می گیرد و مشخص خواهد شد که محبوبیت آن چه حد خواهد بود.

مترجم: احسان دوستی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170606
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما