پنجشنبه 5 آذر 1394 - 2:36

مقام معظم رهبری: کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، پروژه‌ی نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند (+تصاویر)

آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری امروز چهارشنبه در جمع هزاران نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور در حسینیه امام خمینی در تهران سخنرانی کردند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مهمترین بخش های سخنرانی ایشان به این شرح است:

– نفوذ جریانی از نفوذ فردی خطرناکتر است/نفوذ جریانی یعنی شبکه سازی در داخل ملت به وسیله پول و جاذبه های جنسی با هدف تغیر باورها، آرمانها، نگاهها و سبک زندگی/آماج نفوذ جریانی، نخبگان،افراد موثر، تصمیم سازان و تصمیم گیران هستند/ نفوذ خطر بزرگی است.

–  نفوذ خیلی مسأله‌ی مهمی است؛ میگویند از نفوذ استفاده جناحی کردند، خوب نکنند؛ اسم را بدون محتوای لازم مطرح نکنند و جناح‌ها همدیگر را متهم نکنند/ اما اینکه بگویند افرادی میخواهند از “نفوذ” استفاده‌ی جناحی بکنند از اهمیت بحث “نفوذ” دشمن کم نمیکند/ از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود / دشمن دارد طراحی میکند.

–  انتفاضه‌ی مردم فلسطین در کرانه‌ی باختری آغاز شده است و مردم دارند می‌جنگند/ فلسطین قریب به ۶۰ سال از اشغالش می‌گذرد و این مردم چند نسل عوض شده‌اند اما آرمان فلسطین باقیست/ دشمن می‌خواهد این آرمان را از بین ببرد/ ما از حرکت مردم فلسطین هر طور که بتوانیم دفاع می‌کنیم

– بسیج یک گنج بی‌انتهاست؛ چون ملت بی‌انتهاست/ عطر بسیج را باید استشمام کرد/ کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، پروژه‌ی نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند/ بسیج جزء خاکریزهای مستحکم است که نباید آن را سست کرد؛ من توصیه و نصیحت می‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170560
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باران گفت:

    جانم فدایت آقا جانم ….

  2. فدایی رهبرم گفت:

    در میدان می مانم تا نفس آخرم ،
    راهی راه حسین ، هم قدم رهبرم …

دیدگاه شما