چهارشنبه 4 آذر 1394 - 3:37

آیت الله همدانی: دریافت دیرکرد حرام و رباخواری است

به گزارش بویرنیوز به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار مدیرعامل بانک ملت، با تاکید بر کمک به نیازمندان اظهار داشت: سیستم بانکی باید مردم را مورد توجه قرار دهد نه این که تنها یک سری افراد و سازمان های خاص از تسهیلات بهره مند شوند.

این مرجع تقلید با انتقاد مجدد از دریافت دیرکرد از سوی بانک ها از مردم، تصریح کرد: بنده در ملاقات های متعددی که با مسؤولان اقتصادی کشور داشته ام نسبت به این مساله هشدار داده ام اما متاسفانه توجهی نشده و نمی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: دریافت دیرکرد حرام و نوعی رباخواری محسوب می شود، متاسفانه این مساله در کشور رایج شده که باید جلوی آن را گرفت.

این مرجع تقلید خواستار تدبیر مناسب و چاره اندیشی مسؤولان برای حل این مشکل شد و پیشنهاد کرد که می توان با اخذ وثایق معتبر برای حل این مشکل چاره اندیشی کرد و مردمی که تسهیلات دریافت می کنند نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه وضعیت فعلی اقتصاد کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: سرمایه های مردمی که در اختیار بانک ها قرار می گیرد باید در مسیر تولید و ایجاد اشتتغال بکار گرفته شود.

این مرجع تقلید با انتقاد از عدم نظارت بر قیمت گذاری ها در کشور، گفت: متاسفانه در این زمینه هیچ نظارتی وجود ندارد، قیمت اجناس در شهرها و حتی مغازه ها تفاوت بسیاری دارد و هر کس هرچه دلش می خواهد روی اجناس می کشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما