چهارشنبه 4 آذر 1394 - 0:25

کهگیلویه و بویراحمد و روسیه درآستانه توافقات جدی

گروه اقتصادی؛ نوروزی اظها ر داشت: بخش های گوناگون استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی برای روس ها تشریح کردیم و همین امر اشتیاق آنها برای بررسی و مطالعه جامع تر استان و سرمایه گذاری های بلند مدت بیشتر کرد.

حسن نوروزی در گفت و گو با بویرنیوز تصریح کرد: در سفر به روسیه با اتاق های بازرگانی مسکو و روسیه دیدارهای جداگانه ای با محوریت توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری، خاصه در بخش های کشاورزی، صنعتی، نفت و گاز و گردشگری داشتیم.

139404201730048135678164

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: تلاش کردیم ویژگی های استان در حال توسعه کهگیلویه و بویراحمد از جمله استعدادهای طبیعی، قابلیت های خوب در زمینه گاز و نفت، کشاورزی، صنایع دستی و شرایط قابل توجه تسهیلات را برای سرمایه گزاران روسی به خوبی بیان کنیم.

نوروزی ضمن بیان بررسی، بازدید و نشست های مختلف مسئولان استان در امسک روسیه، گفت: این منطقه از روسیه در زمره 3 استان قدرتمند آن کشور به شمار میرود که هم اکنون تجارت حدود 200 میلیون دلاری با ایران دارد و به دلیل شرایط ویژه آن منطقه ونیازمندی هایی که به خصوص در بخش کشاورزی و صنایع دستی دارد بدون شک استان ما میتواند از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را ببرد.

معاون استاندار ضمن بیان امضای تفاهم نامه های خوبی در زمینه کشاورزی و گردشگری، خاطر نشان کرد: در این مذاکرات زیر گروه سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد نفت و گاز را زمینه خوبی برای سرمایه گذاری طرف روس در استان مطرح کرد.

نوروزی خاطر نشان کرد: قرار بر این شد طرف های روس در فرصتی 2 ماهه با بررسی و مطالعات بیشتر در مورد شرایط، نیازمندی ها و قابلیت های استان، در بهمن ماه به ایران بیایند و انشاء الله در آن زمان باید منتظر توافق های جدی تر و اثرگذار تری برای استان باشیم.

حسن نوروزی در پایان بیان کرد: هدف و نیت همه مسئولان مردم به عنوان خادمان مردم استان خدمت رسانی و کمک به توسعه و پیشرفت و گره گشایی در بحث اشتغال است و این مهم به خصوص در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به صورت خیلی جدی تر دنبال میشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170497
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آرش گفت:

    شوخی نکن دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. بیچاره گفت:

    وا ویلا…..شهرگل

  3. رحیمی گفت:

    جناب آقای نوروزی شما همین سرمایه گذارهای داخلی را خوب جذب کنید خارجی پیش کش.یه سرمایه گذار داخلی که میاد وارد استان میشه و میخواد سرمایه گذاری کنه همچی از این اداره به اون اداره  پاسش میدن برا یه برگه کاغذ اصطلاحا بنام مجوز که بنده خدا از امدن خودش هم پشیمون میشه تازه این اون آدمی هست که زبون ما را خوب میفهمه .چطور با این مدیریتتان میخواین سرمایه گذار خارجی وارد استان کنید.البنه قبل از ورود اون بنده خداها  اگه بیان سهم خواهی ها انجام شده .جناب دکتر درست شما و آقایون در سطح مقامات کلان استان هستید و برنامه ریزی می کنید ولی کار برنمه ریزی می خواهد.
    جناب دکتر بیایید دیدمان را پرنده کنیم نسبت به موضوعات نه اینکه دید مورچه داشته باشیم.
    بویر خواهشا خذف نکن این نظر ما را 

  4. منطقی گفت:

    از بس که خندیدیم ترکیدیم . آخه این یعنی چی تیتر میزنی 

دیدگاه شما