سه شنبه 3 آذر 1394 - 3:09

کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: نرخ تلفات انرژی در استان کهگیلویه وبویراحمد از 27 درصد به 14 درصد رسید.

به گزارش بویر نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیولیه وبویراحمد، داوود راهزادی اظهار داشت: معابر روستاهای گچساران و باشت روشن می‌شود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه وبویراحمد از 27 درصد به  14 درصد رسید.

راهزادی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال 95 مشکلات روشنایی معابر تمامی روستاهای شهرستان‌های گچساران و باشت برطرف شود.

وی در بازدید از وضعیت کنونی شبکه‌های برق گچساران بیان کرد: در یک سال گذشته تلاش‌های گسترده‌ای برای روشن کردن معابر روستاهای گچساران و باشت انجام شده است.

راهزادی عنوان کرد : 30 روستای گچساران و باشت در 2 ماه دارای روشنایی معابر شدند و این روند در یک سال آینده شتاب بیشتری می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، نرخ تلفات انرژی در شهرستان‌های گچساران و باشت را 14 درصد عنوان و اظهار داشت: تلاش‌های برای کاهش این نرخ باید مستمر باشد.

راهزادی افزود: با انجام امور علمی و کار کارشناسی نرخ تلفات انرژی را در استان تک رقمی خواهیم کرد.

معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید اظهار داشت: نرخ واقعی تلفات انرژی در این استان 37 درصد بوده که در این زمینه طی یکسال اخیر تغییرات زیادی شکل گرفته است.

سید ابوذر بزرگواری افزود: تلاش‌ها برای تک رقمی کردن نرخ تلفات انرژی در استان شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی برای پایدار نمودن شبکه‌های برق در دست اجرا است، عنوان کرد : برای کاهش مطلوب نرخ تلفات در استان زیر ساخت‌های مطلوبی فراهم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما