سه شنبه 3 آذر 1394 - 2:57

فرماندار دنا هم به صف منتقدین وزیر پیوست

پس از سفر وزیر کار و بوجود آمدن حاشیه های زیاد از مناطق حضور وزیر این بار فرماندار دنا هم معترض شده و انتقاداتی از وزیر کار بیان داشته است.
به گزارش بویر نیوز به نقل از سفیر دنا، علی تاج امیری فرماندار دنا با اشاره به سفر اخیر وزیر کار تعاون و امور اجتماعی به استان گفت: انتظار بر این بود که وزیر محترم در سفر خود به استان از بزرگترین پروژه نیمه کاره کارگری در استان سرکشی و تمهیداتی برای تکمیل آن در نظر میگرفت.
فرماندار دنا بیان داشت: پروژه مهم سایت کارگری که مشتمل بر مجتمع های خدماتی و سالن ورزشی بزرگ ویژه کارگران است در مرکز شهرستان دنا با پیشرفت 60 درصدی به صورت نیمه کاره بر زمین مانده است .
وی ابراز داشت :در سفر وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی به استان انتظار بر این بود که به جای کلنگ زنی پروژه های جدید در استان پروژه های نیمه کاره ای که از گذشته به جا مانده بود به اتمام برسند.
تاج امیری با بیان اینکه سایت طراحی شده در شهر سی سخت دارای مکان بسیار مناسبی است گفت:با تکمیل این پروژه قشر کارگری استان و جنوب کشور میتوانند از مزایای این پروژه بزرگ بهره مند شوند.
وی تکمیل این پروژه را ظرفیتی بالا برای استفاده اقشار کارگری در استان و کشور دانست و خاطر نشان کرد :این سایت شامل یک مجموعه خدماتی رفاهی و یک مجموعه ورزشی برای برگزاری مسابقات مختلف بین قشر کارگری و صنوف مختلف است که با بهره برداری از آن بخش کوچکی از مطالبات قشر عظیم کارگری برطرف می شود.
فرماندار دنا تاکید کرد:با توجه به شرایط آب و هوایی شهر سی سخت و جا نمایی خوبی که برای این سایت در نظر گرفته شده است در تمام طول سال میتوان از آن استفاده لازم را برد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170425
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما