دوشنبه 2 آذر 1394 - 16:22

سيدباقر موسوي: آماده مناظره با غلامرضا تاجگردون هستم

موسوي تاكيد كرد: به شرطي كه فضاي مناظره براي همدلي و وحدت باشد آماده مناظره ام.

گروه سياسي – چند روز قبل مطلبي با عنوان “سیدباقر موسوی درست می گوید یا غلامرضا تاجگردون (+پیشنهاد بویرنیوز)منتشر شد كه در آن به تشديد بحث قوم گرايي در آستانه انتخابات اشاره شده بود.

 با توجه به اهميت موضوع و نام بردن از موسوي و تاجگردون در اين مباحث، پايگاه خبري – تحليلي «بویر نیوز» پيشنهاد داد برای شفاف سازی در این باره میان سیدباقر موسوی و غلامرضا تاجگردون مناظره برگزار نماید و همچنین راه حل گذر از فضای منطقه ای و قومیتی را با حضور این دو چهره سرشناس بررسی نماید و به كم و كيف و چگونگي برگزاري آن نيز اشاره كرد.

در همين باره خبرنگار ما نظر سيدباقر موسوي را جويا شد كه وي در پاسخ گفت: آمادگي برگزاري مناظره را دارم.

موسوي تاكيد كرد: به شرطي كه فضاي مناظره براي همدلي و وحدت باشد آماده مناظره ام.

تاكنون پيگيري ها خبرنگار ما براي جويا شدن نظر غلامرضا تاجگردون به نتيجه نرسيده است اما بزودي نظر وي درباره اين مناظره نيز پرسيده مي شود و درصورت رضايت ايشان، پايگاه خبري – تحليلي «بویر نیوز» با حضور تيم رسانه اي هر دو فرد اين مناظره را برگزار و نتيجه آن را در قالب فيلم، فايل صوتي، متن و عكس منتشر خواهد كرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170380
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بالچکو گفت:

    تاج ایران زرنگتر از آن است که وارد این بازی ها شود

  2. ناشناس گفت:

    یا باقر یا زارع اصلاح طلب یا اعتدال

  3. ! گفت:

    حضرت عباسی ای یه کلام ده مناظره داشت؟ کم دو و هم زنی کن بویر !!!!!!!آقای تاج گردون خودتو خراب نکن

  4. طرفدار بویرنیوز گفت:

    ضمن تشکر از ابتکارعمل سایت بویرنیوز ،

    سید باقر انسان محبوب و توانمندی است . امیدوارم که با راهیابی به مجلس و با تکیه به رای مردم شریف بویراحمد و توانمندیهایش نسبت به بهببود فضای کنونی استان بخصوص برکنار نمودن مدیران ضعیف( مانند جهاد دانشگاهی استان و …) گام موثر و مفیدی بردارد .

  5. دکتر سی سختی گفت:

    مدیریت محترم سایت بویرنیوز 
    با سلام  و تشکر از پیگیریهای آن سایت محترم  و با عرض سلام  به جناب آقای موسوی جهان آباد و جناب آقای تاجگردون که هر دو از مفاخر ملی و استانی هستند و اطمینان کامل دارم که هر دو بزرگوار با صداقت و پشتکار  تا کنون تمام توان سیاسی و اجتماعی خود را  صرف مسائل  کشوری و استانی کرده اند  بدین وسیله  بر خود واجب میدانم در این برهه حساس زمانی نکات ذیل را بعنوان یک شهروند در خصوص موضوع مقاله باستحضاربرسانم  :
    1 استان ما یک مقوله جدا از کشور و سایر استانها نیست . تقسیمات کشوری و استانی صرفا جهت سهولت دسترسی ها و ارائه خدمات بهتر و طبعا نظارت دقیق تر میباشد و پر واضح است که ریز و درشت قوانین در این استان با  استان های فارس و خراسان و مازندران و غیره کاملا یکسان است ، لذا اندیشه استانی فکر کردن سالهاست که منسوخ شده است  همانگونه که دهها سال پیش سازمان بهداشت جهانی شعار  (( جهانی بیندیشید ولی منطقه ای عمل کنید ))  را سرلوحه کار خود و جهان قرار داده است  .
    2 انسانها ، چه کسانی که مسئولیت های کوچک و خانوادگی دارند و چه آنها که مسئولیت های بزرگتر استانی ، کشوری و جهانی دارند ،‌ نمیتوانند یکسان بیندیشند و یکسان عمل کنند که اگر غیر از این بود جهان ، جهنمی بیش نبود  . 
    3  خوشبختانه مردم استان ما  ،  که به اقرار دوست و دشمن استانی کاملا سیاست زده هستیم  بخوبی هر دو بزرگوار را میشناسند و بهترین مبنای قضاوت هم ،‌ همان صندوقهای آراء‌ خواهد بود  . از آنجا که این دو برادر گرامی از 2 حوزه انتخابیه کاملا مستقل کاندید خواهند شد بنا براین موکلین محترم یعنی همان  رای دهندگان هیچگونه اضطراری برای انتخاب فیمابین آنها نخواهند داشت  و لذا بنا بر دلایل ذیل لزومی بر مناظره در بین این عزیزان نخواهد بود :
    – هر چند نفس مناظره  ،  به خودی خود پدیده ای مقبول و مفید خواهد بود  ،  اما زمانی این امر به نتیجه میرسد که در یک زمان مشخص بر روی یک موضوع مشخص که مبتلابه جامعه است  بحث و تبادل نظر گردد  ، تصور بفرمایید در یک زمان حداکثر 3-2 ساعت در خصوص چند موضوع از  صدها مشکل جامعه میشود  بحث و نتیجه گیری کرد  .
    – در حالی که سهم خواهی  نمایندگان استانهای مختلف و همدلی و همراهی آنها موجب حل بسیاری از مشکلات  استانشان میشود ، رو در رو قرار دادن  نیروهای قوی و مؤثر استان  و وادار کردن آنها به  بیان نقاط ضعف همدیگر  ، و در نتیجه  تضاد و تقابل بیشتر  بین نیروهایی که به احتمال قریب به یقین رای اکثریت مردم را دارا هستند  ،  چه نفعی میتواند برای این استان محروم و فراموش شده داشته باشد .
    – نتیجه این مناظره  به یکی از صور زیر خواهد انجامید  : الف )  یکی از طرفین تخطئه خواهد شد ،  چه نتیجه ای حاصل میشود ؟  ب ) هر دو طرف تخطئه و مورد شماتت مردم  قرار خواهند گرفت  ، نتیجه این چه خواهد بود ؟  ج )  هر دو طرف موفق به دفاع از خود ودر اذهان عمومی تبرئه خواهند شد  ، یک کدورت و کینه و عدم سازشی بوجود خواهد آمد که در صورت راه یافتن هر دو به مجلس هیچگونه زمینه  همکاری و همدلی برای استان باقی نخواهد ماند  .
    لذا با وجود مباحث فراوان برای  بیان و تاکید  جهت جلوگیری از اطاله کلام  ، اینجانب از آن سایت محترم و سایر دلسوزان این استان تقاضا دارم  زمینه را برای نزدیکی و رفع سوء‌تفاهم ها و همکاری  ، نه تنها فیمابین این دو بزرگوار بلکه در خصوص تمامی کاندیدا های احتمالی  ، ولو از جناح های مختلف فراهم آورید  و من الله التوفیق  .

  6. ایرج گفت:

    بویر نیوز خواهشا کامنتی که گذاشتم پخش کنید

  7. علي گفت:

    سلام آقاي موسوي اگه راست ميگي بأمن مناظره كن 

  8. م گفت:

    با سلام لطفا مسایل حاشیع ای را کنار بگذارید به فکر مردم باشید نه به فکر خودتان

  9. جوانان بویراحمد گفت:

    ای کاش ان روز می امد . ای کاش سید باقر این فرصت را پیدا میکرد تا واقعیتها را به دکتر تاجگردون بگوید . از تفکرات مخرب منطقه گرایانه تاجگردون بگوید . از سیاسیت بازی ها و ابهام های فکری تاجگردون بگوید . از منت نهادنهای تاجگردون برای 4 ریال بودجه استانی بگوید . ما
    مناظرات موسوی را دیده ام مطمئنم که روشنگرانه و خاص خهواهد بود

  10. داستار گفت:

    ضمن اینکه با تحلیل جناب دکتر سی سختی و انتظار از همشهریان محترم برای ایجاد وحدت و همدلی میان این دو عزیز موافقم ، خوشبختانه جناب اقای موسوی هم ( انگونه که در خبر بویر نیوز امده ) در صورت فراهم بودن چنین اصلی موافق برگزاری مناظره بوده .

  11. دهدشتی گفت:

    مناظره جهت رفع شبهات ایجاد شده که به نوعی حاکی از عدم تقسیم عادلانه بودجه در سطح استان و مدیریت ها ی استانی است اتفاقا لازم هست چراکه قبلا در خبرها از این قبیل اعتراضات شنیده شد و خود آقای موسوی در یکی از سخنرانی هایش به جد بحث موارد فوق را به عنوان یک چالش تذکر داده بودند . برحال اگه تاجگردون واقع گراست اعلام موضع نماید تا مردم بدانند که واقعیت چی هست . چیزی که هیچ نماینده ای در استان نتوانست یکبار بیان کند. مردانه تاجگردون بیاد پای مناظره و اون هم درشبکه استانی دنا و بصورت رودرو به اطلاع و دید عموم برسد . بویر نیوز لطفا زمان مناظره را اطلاع رسانی نمایید با تشکر

دیدگاه شما