دوشنبه 2 آذر 1394 - 11:54

افتتاح کتابخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

کتابخانه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح کتابخانه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز کتابخانه تخصصی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، رئیس سازمان نظام مهندسی و اعضای هیئت مدیره این سازمان افتتاح شد.

در این مراسم علی صادقی اظهار کرد: به لطف خدا امروز شاهد افتتاح کتابخانه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان بودیم که این اقدام بزرگ فرهنگی امری در جهت تشویق و ترغیب جامعه به مطالعه و کتابخوانی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر مردم به ضرورت مطالعه و کتابخوانی آگاهی یابند قطعا در جامعه فردی نخواهد بود که با کتاب و کتابخوانی بیگانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم مردم را به هر نحو ممکن به کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب کنیم، گفت: با نهادینه کردن فرهنگ و کتاب و کتابخوانی می‌توان استعدادها و قابلیت‌های جامعه را شناسایی کرد که شناخت و معرفی این افراد در رشد و شکوفایی جامعه نیز موثر بوده چرا که اگر فرهنگ مطالعه رونق پیدا کند رونق و توسعه جامعه را در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: امیدواریم افتتاح کتابخانه تخصصی سازمان نظام مهندسی بتواند بخشی از نیازهای آموزشی و پژوهشی اعضا را در رشته‌های مختلف جامعه مهندسی تامین کند.

این مسئول به روز کردن دانش حرفه‌ای اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان را ضروری دانست و گفت: قطعا وجود کتب تخصصی و فنی موجود در سازمان به اعضا کمک خواهد کرد.

صادقی از حضور تمامی مسئولان کشوری و استانی و تمامی کسانی که در راستای فرهنگ‌سازی عمومی و تشویق به مطالعه همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم محمد الهیاری معاون توسعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اذعان کرد: از 2 هزار و 200 کتابخانه در سطح کشور قریب به 900 باب آن مشارکتی بوده که با توجه به افتتاح کتابخانه تخصصی نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برنامه داریم کتاب‌های مورد نیاز برای این کتابخانه ارسال کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170319
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما