دوشنبه 2 آذر 1394 - 2:51

توصیه یک بازیگر به بابک زنجانی/ تعداد قبولی های آزمون خبرگان رهبری/ وزیری که دنبال شوهر می‌گردد!/ ورود چراغ خاموش خودروساز آمریکایی

تعداد قبولی های آزمون خبرگان رهبری

سخنگوي شوراي نگهبان در گفت و گو با مشرق اظهار داشت: همان‌طور که مي‌دانيد چند وقت پيش به‌صورت عمومي اعلام شد که آقاياني که داوطلب هستند و از حيث آن مدارک علمي صلاحيت لازم را ندارند، بيايند و در آزمون شرکت کنند، ظاهراً حدود 230 نفر ثبت‌نام کردند و 180 نفر شرکت کردند و در مرحله امتحان کتبي تعدادي که من آمار دقيق آن را ندارم؛ بين 30 تا 40 نفر امتحان کتبي را قبول شدند و البته، امتحان شفاهي اين افراد باقي‌مانده است، از همين‌ها امتحان شفاهي به عمل خواهد آمد. اين‌ها کساني هستند که قبل از ثبت‌نام مي‌خواهند وضعيت شرط علمي آن‌ها روشن باشد.

اصولگرایان در دام طراحی‌های اتاق فکر اصلاح‌طلبان نیفتند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد آن‌چه «ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب در خصوص بر هم زدن گردهمایی اصلاح‌طلبان در قرچک ورامین» خواند، گفت: تیترها و واکنش‌های روزنامه‌های دوم خردادی حکایت از کلید زدن یک پروژه دارد. به گزارش ایسنا، محمدنبی حبیبی افزود: از این نوع پروژه‌ها در ایام انتخابات طی سه دهه گذشته همواره برای مظلوم‌نمایی یک طرف رقابت تدارک دیده می‌شد. اصولگرایان باید هوشیار باشند و در دام طراحی‌های اتاق فکر اصلاح‌طلبان برای مشوه کردن فضای رقابت نیفتند. از سوی دیگر دولت هم باید مراقبت کند تا کسانی که مقدمات فتنه ۸۸ را تدارک دیدند در انتخابات آتی مسئله‌ساز نشوند.

به زودی از جبهه اصولگرایی اخبار خوبی به گوش خواهد رسید

غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروسه وحدت اصولگرایان در دست اقدام است گفت: به صورت مرتب با شورای فقهای اصولگرایان نشست مشترک برگزار می‌کنیم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسیم. رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: ان‌شاالله به زودی از جبهه اصولگرایی اخبار خوبی شنیده شده و به گوش خواهد رسید. به گزارش ایسنا، حداد عادل در خصوص وضعیت علی لاریجانی در بین اصولگرایان برای حضور در انتخابات نیز اظهار کرد: بنای ما این است که همه طیف‌های اصولگرایی در یک مجموعه جمع باشند و با اختلاف سلیقه‌ای که دارند ان‌شاالله یک فهرست واحد بیرون بیآید.

فتنه پشت اردوهای مختلط است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه از عنوان فعالیت فرهنگی سوءاستفاده می‌شود، گفت: جریان فتنه به جهت اینکه فضای مطلوبی را برای فرصت‌طلبی خود فراهم کند، به شدت در مسیر فعالیت‌های غیراخلاقی همچون برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه‌‌ها فعالیت می‌کند. نصرالله پژمانفر امروز موضوعی که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم آن است که از برخی عناوین موجود سوء استفاده نکنیم و یکی از این عناوین فعالیت‌های فرهنگی است.به گزارش فارس، وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که به بهانه فعالیت‌های فرهنگی رفتارهایی غیراخلاقی صورت می‌گیرد که از جمیع جهات، هیچ تناسبی با ارزش‌های دانشگاه و دانشجویی ندارد.

ورود چراغ خاموش خودروی فورد به ایران

باشگاه خبرنگاران: پس از مذاکرات ایران با 5+1 و تایید سند برجام و رایزنی های دو طرفه مسئولان وزارت خارجه ایران و آمریکا، زمزمه‌ هایی برای ورود رسمی برخی شرکت های آمریکایی از جمله خودروسازان این کشور به ایران به گوش می رسد که در این راستا یک شرکت ایرانی توانسته است نمایندگی شرکت فورد را کسب کند که گواهی ثبت آن از تاریخ صدور یعنی 25 مهرماه امسال تا سال 1399 معتبر خواهد بود.

توصیه های یک بازیگر به بابک زنجانی/ ورود چراغ خاموش خودروساز آمریکایی/ تعداد قبولی های آزمون خبرگان رهبری/ گلایه وزیر احمدی نژاد از صدا و سیما/ وزیری که دنبال شوهر می‌گردد!

حجم قاچاق به کشور از 25 میلیارد دلار عبور کرد

غلامحسین دوانی عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در گفت‌وگو با فارس گفت: مشکلات اقتصادی کشور ریشه ساختاری داشته و ارتباط قابل اهمیتی به تحریم ها ندارد، در حالی که دنیای امروز پایه اقتصاد خود را بر تکنولوژی و کسب و کارهای کوچک استوار کرده، اما در ایران به دلیل سیاست های اشتباه مردم در حال تبدیل شدن به واسطه گر هستند.دوانی در پایان گفت: حجم واردات کالای قاچاق به کشور نه تنها کمتر نشده بلکه از رقم 25 میلیارد دلار عبور کرده است. این در حالی است که به ازای هر یک دلار واردات قاچاق به اندازه شش دلار به اقتصاد ایران ضربه و خسارت زده می شود. در حالی که اجناس و اقلامی که به طور قانونی و یا قاچاق وارد کشور می شوند می توانند در داخل نیز تولید شوند.

گمانه زنی جدید درباره سرلیستی لیست اصلاح طلبان

عضو اصلاح طلب مجلس، سرلیستی لاریجانی در انتخابات مجلس دهم از سوی اصلاح طلبان را نزدیک به صفر دانست. به گزارش نامه نیوز، محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال حضور اصولگرایان به ویژه لاریجانی در لیست اصلاح طلبان به خبرنگار نامه نیوز گفت:احتمال این حضور را هم در لیست و هم به عنوان سرلیستی اصلاح طلبان صفر می دانم . وی از ارایه توضیحات بیشتر در این زمینه امتناع کرد و گفت:باید زمان بگذرد تابتوانیم دراین زمینه اظهارنظر کامل کنیم .

پرونده ویژه برای مرگ 40 هزار رأس دام

روزنامه خراسان نوشت: دولت، درباره فعالیت برخی کارخانجات و مراکز صنعتی آلاینده در استان کرمان که منجر به مرگ بیش از 40 هزار رأس دام شده است، پیگیری‌های ویژه‌ای صورت خواهد داد. بر اساس درخواست یکی از مسئولان اقتصادی دولت که هم‌اکنون با موافقت مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری توسط کارشناسان دفتر هیأت وزیران در حال بررسی است، مقرر شده با توجه به وصول گزارش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته درباره فعالیت برخی کارخانجات و مراکز صنعتی آلاینده در دشت خاتون‌آباد استان کرمان، برای تصمیم‌گیری جامع و راهگشا در زمینه علت مرگ بیش از 40 هزار رأس دام بر اثر آلودگی مراتع اقدام و به منظور حل این معضل، تصمیماتی در کابینه گرفته شود.

سکه های اهدایی به پایش بالاخره قربانی گرفت!

«سید ابراهیم میرموسوی» مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برکنار و «ابراهیم عچرش» جایگزین وی شد. به گزارش فارس، به‌دنبال اهدای سکه‌ها به برنامه «پایش» و پیرامون حاشیه‌هایی که در این خصوص در رسانه‌ها منعکس شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولان مربوطه قول پیگیری و برخورد با عوامل این ارسال سکه‌ها را دادند که این تصمیم پیرو همین امر است.

گلایه وزیر احمدی نژاد از صدا و سیما

سید‌محمد حسینی گفت: مقام معظم رهبری همواره دیدارهایی با خانواده شهدا دارند، با ابراز تأسف بسیاری از این دیدارها نشان داده نمی‌شود؛ صدا و سیما باید این صحنه‌ها را به نمایش بگذارد، چرا چنین صحنه‌هایی که می‌تواند تأثیرگذار باشد در بایگانی قرار می‌گیرد؟

دیوارنویسی عجیب در کرج

تصویر زیر، یک دیوارنویسی عجیب در کرج را نشان می‌دهد.

یک شنبه

وزیری که دنبال شوهر می‌گردد!

وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در صفحه فیسبوک خود نوشت که دنبال شوهری مناسب برای معاون خود می‌گردد.به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مری ریگیف، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فیسبوک نوشت: بگذارید معاونم لورن را به شما معرفی کنم. امروز روز تولد 34 سالگی‌ اوست. دختر خانمی باهوش و برگزیده است. از مدت‌ها پیش ما را شیفته خود کرده است اما متاسفانه تاکنون کسی شیفته‌اش نشده است!یک پایگاه اینترنتی اسرائیلی در این باره نوشت: وزیر فرهنگ اسرائیل که رفتارهای ناشایستی از خود نشان داده این بار با نوشتن این مطالب در فیسبوکش بحث و جدل زیادی به راه انداخته است.وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مطالب خود آورده است که معاونش به واسطه شدن برای ازدواج اعتقاد ندارد اما با این حال این مسئله وی را از تلاش از طریق فیسبوک برای یافتن یک شوهر مناسب برای معاونش باز نداشته است.

بررسی عملکرد سازمان حج و زیارت در مجلس

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از پرونده بررسی عملکرد سازمان حج و زیارت در کمیسیون اصل نود مجلس خبرداد.محمد علی پور مختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از موضوع بررسی عملکرد سازمان حج و زیارت در کمیسیون اصل نود مجلس خبرداد. وی افزود: پرونده شکایت‌های متعددی از عملکرد سازمان حج و زیارت، چه در حوزه عتبات عالیات و چه در حوزه مربوط به مکه مکرمه روی میز کمیسیون اصل نود قرار دارد. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه متذکر شد: در رابطه با موضوع عملکرد سازمان حج و زیارت تا به حال جلسات متعددی تشکیل شده و همچنین در این راستا از مسئولین سازمان مربوطه دعوت بعمل آمده است. پورمختار در ادامه تصریح کرد: همچنین در راستای بررسی عملکرد سازمان حج و زیارت اخیرا شکایتی هم نسبت به عملکرد این سازمان در رابطه با حادثه منا به کمیسیون اصل نود مجلس واصل شده که این موضوع هم به نوعی خود پرونده جدیدی است که در روزهای آتی سوالات مطروحه آن به مسئولین این سازمان ارسال خواهد شد.

انتقاد عضو شورای شهر به عملکرد موسسه همشهری

رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران بر تشکیل هیات نظارت شورا برموسسه همشهری تأکید کرد.به گزارش ایسنا، مهندس محسن سرخو در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موسسه همشهری بیان کرد: شرکت پیام همشهری که توسط شورای شهر سوم منحل و مقرر شد که در موسسه همشهری ادغام شود علیرغم مصوبه شورا و مصوبه مجمع آن، عملا با تاسیس شرکتی در شهریار کارخود را بطور مستقل دنبال می‌کند و با حدود 200 نفر پرسنل آگهی‌های وسط روزنامه همشهری را به شکل غیرشفافی مدیریت می‌کند.وی اظهار داشت: سازمان آگهی‌های همشهری از حدود 8 سال قبل بدون تشریفات قانونی 70 درصد زیر مبلغ در آمدهایش کل آگهی‌ها را واگذار کرده و تاکنون هیچ تجدید نظری در آن به عمل نیاورده است.سرخو در ادامه گفت: تهیه مطالب و محتوای ویژه نامه‌ها با امکانات و پرسنل همشهری صورت پذیرفته است.وی با اشاره به پرداخت کارانه‌ها و پاداش‌های غیرمتعارف به برخی از کارکنان، اظهارداشت: این امر متاسفانه زمینه بروز روابط ناسالمی را در موسسه همشهری فراهم کرده است و همچنین علیرغم تکالیف قانونی مشخص مزایای ایثارگران بطور کامل و به همه آنها تسری پیدا نکرده است.همچنین وی خواستار تحقیق و تفحق و معرفی آنان به مراجع قضایی ذیصلاح شد.

تهدید نقوی حسینی برای لغو عضویت از رهروان

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت که از سوی دبیرخانه، به جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس دعوت شده است.به گزارش ایسنا،حسین نقوی حسینی درمورد موضوع لغو عضویتش در فراکسیون رهروان ولایت گفت: فراکسیون رهروان، دبیرخانه و هیات رئیسه مشخص دارد ونمایندگان عضو نمی‌توانند در مورد لغو عضویت بنده صحبتی بکنند ضمن این که اگر من را لغو عضویت کنند از این موضوع استقبال می‌کنم و حرفهایی را برای گفتن دارم.وی افزود: من برای شرکت در جلسه آینده شورای مرکزی فراکسیون رهروان که یک شنبه آینده برگزار می‌شود دعوت شده‌ام و به صورت تلفنی از سوی دبیرخانه این فراکسیون با من تماس گرفته شده که البته من هم در این جلسه حضور خواهم یافت.

یارانه برخی کارگران ساختمانی قطع شد

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران اعلام کرد: یارانه نقدی برخی کارگران ساختمانی هم قطع شده است. عباسی خاطرنشان کرد: حالا هم اگر قرار است دولت بنا به گفته وزیر کار به صورت آرام و آهسته یارانه ها را قطع کند، بهتر است به یکباره این کار را انجام دهد تا بیشتر از این گروه های کارگری و کم درآمد دچار استرس و نگرانی نشوند و خیال همه را راحت کنند.

پیگیری بازداشت سه فوتبالیست سرشناس

انتشار خبر بازداشت سه بازیکن مطرح فوتبال در یک پارتی باعث شده کمیته اخلاق به این مسئله ورود کند.به گزارش نامه نیوز، اخیرا خبری مبنی بر بازداشت سه بازیکن مطرح یکی از تیم های لیگ برتری در پارتی منتشر شده است.اسامی این بازیکنان نیز به طور مخفف اعلام شده و به همین دلیل کمیته اخلاق قصد دارد به این قضیه ورود کند.مسئولان باشگاه مذکور اما به این نفرات اعلام کرده اند فعلا در این خصوص سکوت کنند و مصاحبه ای انجام ندهند.

برخی مدیران مدارس مخفی می‌‌شوند!

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص مشکلات مدارس و پرداخت نشدن سرانه اظهار داشت: آموزش و پرورش از مشکلات زیربنایی رنج می‌برد و برخی مدیران مدارس مانند یک بدهکار شخصی، خود را از دست طلبکاران‌شان که شرکت‌های آب، برق، گاز و تلفن هستند، مخفی می‌کنند و این باعث می‌شود به فرایند آموزش ضربه جدی بخورد.وی با بیان اینکه در برخی مدارس، کمترین امکانات وجود ندارد، ادامه داد: در بازدید از مدارس حوزه انتخابی خود، دیدم که در یک کانکس 90 دانش‌آموز قد و نیم‌قد وجود دارند و درس خواندن در فضای این کانکس قابل تحمل نبود چرا که صدای دانش‌آموزان این کلاس در کلاس دیگری می‌پیچید و راندمان کار پایین می‌آمد.

بهترین کار عمر هاشمی به روایت خودش

غلامعلی رجایی در وبلاگ خود نوشت: امروز وقتی از ایشان سوال کردم ازمیان کارهایی که دراین هشتاد سال کرده اید ازکدام یک خوشحال ترهستید – و بعضی اقدامات بسیارمهم از جمله ختم هوشمندانه جنگ و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و… را نام بردم ،گفتند: ازاتمام به موقع جنگ که باعث شد عده ای از مردم ایران جانشان محفوظ بماند. من هم به ایشان عرض کردم اتمام جنگ حتی به نفع عراقیها هم شد وجان خیلی ازآنها را هم نجات داد .تایید کردند وگفتند همین طوراست چون تلفات آنها درجنگ بیشترازما بود.

اولین زن محجبه در مسابقات وزنه‌برداری جهان

باسما ابراهیم وزنه بردار محجبه مصر است که در گروه C دسته 53 کیلوگرم شرکت کرده بعنوان اولین زن محجبه این دوره از پیکارها به روی تخته رفت. به گزارش تماشاگر پلاس، او در یک ضرب توانست وزنه 76 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و در دو ضرب وزنه 95 کیلوگرمی را بالای سر ببرد. او با مجموع 171 کیلوگرم در گروه خود چهارم شد. این ویدئو وزنه 95 کیلوگرمی دو ضرب این ورزشکار را نشان می دهد.

توصیه های یک بازیگر به بابک زنجانی/ ورود چراغ خاموش خودروساز آمریکایی/ تعداد قبولی های آزمون خبرگان رهبری/ وزیری که دنبال شوهر می‌گردد!

کشف علت بداخلاقی پرستاران ایرانی

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره گلایه مردم و بیماران از برخی رفتارهای تند، زننده و دور از احترام به ارباب‌رجوع در بیمارستانها توسط پرستاران گفت: اول اینکه حق را به مردم و بیماران می‌دهیم ولی باید این سوال را مطرح کرد که چرا پرستاران ما در بیمارستانهای کشور بداخلاقی می‌کنند ولی همان پرستار در کشورهایی مانند کانادا و یا ترکیه خوش‌اخلاق است و پاسخ آن این است که چون سیستم مشکل دارد. با این وجود حق را به بیمار می‌دهیم و پرستاران حق بداخلاقی ندارند. شریفی‌مقدم تصریح کرد: بنابر این برگزاری کنگره‌های اخلاق و یا موعظه خواندن برای پرستاران جهت خوش‌اخلاقی‌شان فایده‌ای ندارد زیرا وقتی 30 بیمار را به یک پرستار می‌دهیم در حالی که استاندارد آن 6 بیمار است چه توقعی می‌‌توان داشت. بارها مشاهده کردیم که پرستاران تا 2 بامداد در حال فعالیت هستند ولی هنوز غذا نخوردند. طبیعتا این افراد نیز حقوقی دارند چگونه می‌توان توقع داشت که پرستاری 15 ساعت کار کند و تاملش کم نشود با این وجود باز هم حق با بیمار است.وی ادامه داد: مثلاً پرستاران حتی اتاق استراحت برای خود ندارند ولی یک استاد علوم پزشکی که هر 6 ماه یکبار به بیمارستان می‌آید برای خود اتاق استراحت دارد. به هر حال از این دست مشکلات را باید ریشه‌ای دریابیم که ریشه آن از طرف سیاست‌های وزارت بهداشت است.

حداقل فاصله سیگارفروش‌ها با مراکز فرهنگی و مذهبی؟

مطابق ابلاغیه قائم مقام وزیر صنعت، دستگاه‌های نظارتی و بازرسان از ابتدای دی ماه امسال با توزیع کنندگان عمده (سراسری و استانی) و خرده فروش سیگار فاقد مجوز به عنوان متخلف برخورد می‌کند. بر این اساس، یک از شرایط صدور مجوز خرده فروشی محصولات دخانی، رعایت حداقل فاصله 100 متری از مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی و ورزشی است.

میزان مجازات پسر جنجالی تلگرام از نظر اژه ای

پسر پرحاشیه تلگرام موضوع پرسش خبرنگاران از سخنگوی دستگاه قضا بود. یکی از خبرنگاران از حجت الاسلام محسنی اژه ای پرسید: در روزهای اخیر پرونده یک جوان که عکاس‌هایش با تعدادی خانم در شبکه های اجتماعی مطرح شده و عفت عمومی را جریحه دار کرده است. پلیس فتا هم این فرد را بازداشت کرده. این موضوع در شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته تکرار شده. هرچند پلیس فتا می گوید همه چیز را زیر نظر دارد، زیاد شده. چه راهکارهایی برای کاهش این جرایم در نظر دارید؟سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ گفت: کسانی که موبایل دستشان است، خیلی وقتها یک شایعه و حتی خلاف، دستشان می رسد، منتشر می کنند. بلافاصله در گروه ها منتشر می کنند. این سبب فساد بیشتر است. خود شما نیز در رسانه ها کمک کنید تا در رشد و تعالی مردم کمک کنید. به نحو مقتضی برسانید هر کسی هر چه دستش آمد، تکثیر نشود.این مطلبی که گفتید بسیار زشت و قبیح و جرم است و در قانون در پاره ای موارد حکم افساد فی الارض را دارد. در مواردی در قانون افساد فی الارض برای این کارها پیش بینی شده.

ماجرای پیامک‌های کسر از حساب مشتریان بانک‌ها

در یک ماه اخیر تعدادی از بانک‌ها با ارسال پیامک به مشتریان خود از آنها خواسته‌اند که تا پایان آبان‌ماه در رابطه با کسر 5000 تومان از حساب به عنوان هزینه ارسال پیامک، نظر خود را اعلام کنند.به گزارش ایسنا، در ماه‌های گذشته برخی بانک‌ها با ارسال پیامک‌هایی با توضیحات و گاهی با اعلام مبالغ متفاوت اعلام کردند که مشتریانشان باید تا پایان آبان ماه یعنی روز گذشته (شنبه) اعلام کنند که تمایل برای دریافت پیامک آگاهی از عملیلات بانکی خود دارند یا خیر.مضمون پیامک‌ها این است که 5000 تومان بابت آبونمان شش ماهه ارسال پیامک از حساب مشتریان کسر خواهد شد و از آنان خواسته شده اگر تمایل به دریافت سرویس پیامک ندارند تا آخر آبان‌ماه عدد اعلام شده را به شماره سامانه آن بانک پیامک کنند.اما بانک‌هایی هم هستند که به مشتری این گونه توضیح داده‌اند که 5000 تومان از حساب آنان برای دریافت خدمات پیامکی کسر شده، ولی اگر تمایلی به دریافت سرویس پیامک ندارند، تا پایان آبانماه فرصت دارند با ارسال پیامک اطلاع دهند تا هزینه کسر شده مجدد به حسابشان بازگردد.

کاندیدا نمی‌شوم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی مدیر مسوول موسسه اطلاعات گفت: هیچ انگیزه‌ و آمادگی برای کاندیدا شدن ندارم.وی در مراسم نکوداشت پهلوان عطا احمدی سردار مدرسه‌سازی استان با اشاره به این‌که «برخی خیال می‌کنند دلیل این‌که من برای برگزاری مراسم نکوداشت پهلوان عطا احمدی تلاش می‌کنم، انگیزه‌ای برای کاندیدا شدن از سوی نهادی است» ادامه داد: در حالی‌که به روح امام قسم می‌خورم که هیچ انگیزه‌ و آمادگی برای کاندیدا شدن از سوی هیچ جریانی را ندارم.

هیچ‌کس در کشور لیاقت و جایگاه مقام معظم رهبری را جز ایشان ندارد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: هیچ کس در کشور آن لیاقت و جایگاه مقام معظم رهبری را جز ایشان ندارد و این دلیل دارد، مقام معظم رهبری از نظر علمی و مرجعیت در میان مراجع بزرگ ما اعلم از همه است.حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسن اختری در مراسم اختتامیه ششمین یادواره یادمان ولایت در این شهرستان گفت: این شهرستان روزهای گرم تابستان در خدمت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در دوران تبعید بوده است و رهبر بزرگوارمان همواره با خاطراتی خوب و شیرین از مهمان‌نوازی، صمیمیت، همراهی و همدلی این مردم سخن می‌گویند.

سوتی تازه خیابانی در گزارش فوتبال

جواد خیابانی در گزارش دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز، تازه‌ترین اشتباهات خود را مرتکب شد.روزنامه قانون آورده است: هنوز د‌قایق زیاد‌ی از شروع بازی پرسپولیس و استقلال اهواز نگذشته بود که جواد‌ خیابانی با اشتباهاتش همه را متعجب کرد‌.خیابانی پس از‌ اینکه چند‌ باری اسم بازیکنان را اشتباه گفت، سرمربی پرسپولیس را‌ «ایوانکو برانکوویچ» (به جای برانکو ایوانکوویچ) معرفی کرد‌ و سپس پیشنهاد‌ی به او د‌اد‌. او با اشاره به اینکه سرمربی پرسپولیس مد‌ت زیاد‌ی است د‌ر تیم ملی‌ ایران و پرسپولیس مربیگری کرد‌ه، به او پیشنهاد‌ د‌اد‌ اسمش را به «ایرانکو» تغییر د‌هد‌.گویا گزارشگر بازی هنوز متوجه نشد‌ه که اسم سرمربی پرسپولیس‌، ایوانکو نیست و او به اشتباه جای اسم و فامیلش را تغییر د‌اد‌ه است.

جاسازی شتر در پراید هاچ‌بک!

تصویر زیر، جاسازی یک شتر را در یک دستگاه پراید هاچ‌بک نشان می‌دهد!

یک شنبه

وزارت بهداشت سه برابر بودجه ۹۲ خرج کرده است

یک نماینده مجلس نهم اظهار داشت: وزارت بهداشت در هفت ماهه نخست سال ۹۴ به اندازه کل بودجه سال ۹۳ و سه برابر بودجه سال ۹۲ هزینه کرده است. نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اعلام خبر گرفتن تایید و امضای هیات رئیسه مجلس نسبت به درخواست تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان از «نحوه اختصاص و توزیع منابع در طرح تحول سلامت» اعلام کرد: متاسفانه وزارت بهداشت در هفت ماهه نخست سال ۹۴ به اندازه کل بودجه سال ۹۳ و سه برابر بودجه سال ۹۲ هزینه کرده است.وی افزود: وزارت بهداشت باید دقت کند مدیریت و انجام کار‌ها صرفاً با هزینه و صرف بودجه پیش نمی‌رود.نماینده مردم ارومیه ادامه داد: ما می‌گوییم پول و بودجه تنها راه حل نیست. مدیریت کجا رفته است؟ چرا در طرح تحول سلامت به مسئله رسیدگی به نقاط محروم، اقشار آسیب‌پذیر جامعه و همچنین نیروهای بهداشت و درمان و پرستاران هیچ توجهی نشده است؟وی افزود: ما قطعا این طرح را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در صورتی که در تحقیق و تفحص از طرح سلامت به این نتیجه برسیم که قانون اشکال دارد، آن را اصلاح می‌کنیم.

تکذیب حضور معتمد‌آریا و مهدی هاشمی در تلویزیون

ایرج محمدی تهیه‌کننده در خصوص آخرین اخبار منتشرشده در مورد مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» و حضور فاطمه معتمد‌آریا و مهدی هاشمی در آن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حضور این دو بازیگر در مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» شایعه‌ای بیش نیست و من در همین جا آن را تکذیب می‌کنم.وی ادامه داد: در حال حاضر ما با هیچ بازیگری وارد مذاکره نشده‌ایم و هنوز بازیگری را برای نقش‌های موجود کاندیدا نکرده‌ایم.

توصیه های یک بازیگر به بابک زنجانی

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چندي پيش به عنوان وكيل تسخيري جواني كه توان مالي براي گرفتن وكيل نداشت، انتخاب شدم امروز به دادگاه انقلاب رفته بودم كه پرونده را بخوانم ،از خداوند ميخواهم مرا ياري كند تا جواني كه از سر جهل به قانون در زندان است را از مرگ نجات دهم بدون آنكه حتي ريالي دريافت كنم ….در شعبه ديگري آقاي بابك زنجاني داشت ليست اموال و بانكهاي خود را به رخ مردم ميكشيد .نفت ملي نشد كه تو بتواني پول آن را مايه فخر خود كني !!چند نفر را ميتوانستي از مرگ نجات بدهي ؟؟چند خانواده را ميتوانستي از فقر نجات بدهي؟؟؟ عرق شرم چند پدر را ميتوانستي بخاطر تنگدستي جلوي كودكانش پاك كني؟؟ ايمان دارم كه بزودي عدالت را به چشم خواهي ديد .آري همان كه ميدانم جواني از پنجره سلولش به آسمان نگاه ميكند و بعد از خدا تنها اميدش منم براي من بالاترين ثروت است وقتي بيرون دادگاه خبرنگاران از من پرسيدند وكيل آقاي زنجاني هستيد ؟؟؟با خنده اي گفتم :نواب صفوي هيچگاه وكيل متهم نفتي نخواهد شد.

توضیح خباز درباره تغییر شغل سیاسی

محمدرضا خباز با اشاره به اینکه قصد داشت در انتخابات مجلس دهم حضور پیدا کند در خصوص تغییر مسیر سیاسی خود گفت: قصد داشتم از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری کنم برای این کار نیز ستادی تشکیل و نیروهای خود را نیز شناسایی کرده بودم اما دوستان دولت به این نتیجه رسیدند که باید به استان سمنان بروم.نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مجلس بیش از کار اجرایی علاقه دارد،اظهار داشت: علاقه شخصی بنده به مجلس و کار تقنینی است اما وقتی خرد جمعی تصمیمی می گیرد باید علاقه شخصی را کنار گذاشت و تابع خرد جمعی بود. بنابراین نمایندگی مجدد در قوه مقننه را رها و برای استانداری به سمنان رفتم.خباز علت تغییر استانداری سمنان را بدون دلیل عنوان کرد و توضیح داد: از نگاه بنده علت خاصی برای تغییر استاندار سمنان وجود نداشت اما مجموعه دولت خواهان تغییر استاندار در این استان بود.

پهپادی را که اخیرا ساقط شد، خودمان زدیم

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت، پهپادی که اخیرا ساقط شد، خودی بود و خودمان برای تمرین و تست آمادگی وضعیت آن را زدیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170299
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما