یکشنبه 1 آذر 1394 - 17:49

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و روس ها به توافق رسیدند+تصاویر

توافقنامه مهم همکاری بین اتاق بازرگانی یاسوج و اتاق بازرگانی امسک روسیه و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان امسک روسیه فدراتیو امضا شد.

به گزارش بویرنیوز، در سفر هیئت تجاری و اقتصادی استان کهگیلویه وبویراحمد به سرپرستی استاندار به کشور روسیه موافقت نامه هایی بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج واتاق بازرگانی امسک و شرکت برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان امسک روسیه فدراتیو به امضاء رسید.

انعقاد موافقتنامه ها از طرف ایران به امضای جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و از طرف روسی به امضای خانم «اولگاه پی فدولوا» نایب رئیس اتاق بازرگانی امسک از طرف رئیس این اتاق و امضای آقای «وی وی فدیونین» رئیس شرکت نمایشگاهها و تبلیغات تجاری استان امسک و حومه آن رسید.

در این موافقتنامه ها بر سر تحکیم و گسترش همکاری های بازرگانی، اقتصادی، علمی و فناوری و فرهنگی، توسعه و تحکیم روابط دو جانبه، برقراری و گسترش روابط مستقیم میان موسسات و سازمان های اقتصادی دو استان، گسترش متقابل بازرگانی وهمکاری های اقتصادی در زمینه های تولید و سرمایه گذاری، فراهم آوردن شرایط مساعد برای عقد قراردادهای بین کارخانه داران و موسسات تولیدی مستقر در دو استان برای تبادل اطلاعات و خدمات فنی انجام شد.

همچنین، صدور مواد خام و فرآورده های تولیدی، مهیا کردن شرایط برای ایجاد موسسات مشترک جهت تبلیغ کالاهای تولیدی دو استان، همکاری در ترکیب و برگزاری نمایشگاه ها و بازارهای فروش فراورده های کارخانه ها و محصولات تولیدی دو استان به صورت متقابل، واگذاری ۲۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی رایگان جهت ایجاد وبرپایی غرفه های تولید کنندگان، تجار و فعالین اقتصادی دو استان کهگیلویه وبویراحمد و امسک در زمان برپایی نمایشگاهای مهم و اولویت دار طرفین از دیگر موارد تفاهمنامه است.

 تبادل متخصصین وکارشناسان فنی و اقتصادی به منظور مطالعه تجارب همدیگر در زمینه سازماندهی تولید و شرایط فعالیت های اقتصادی خارجی، تبادل نتایج پژوهش ها، انتشارات و اطلاعات علمی و فناوری، ایجاد همکاری بین مراکز هنری دو استان، همکاری در زمینه آموزش از طریق بسط روابط همکاری مستقیم میان موسسات آموزشی، برگزاری سمینارهای آموزشی و دیدار های کاری، فراهم آوردن شرایط همکاری بنگاه های توریستی دو استان جهت بازدید از مناطق گردشگری و چندین مورد دیگر در خصوص همکاری های اجتماعی، اقتصادی، علمی، فنی و حقوقی از دیگر موارد توافق است.

IMG-20151121-WA0028 IMG-20151121-WA0020 IMG-20151121-WA0027 IMG-20151121-WA0008

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170256
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    بفرمایید (((((تفاهم نامه))) نوشته شد نه ((((قرار داد))) حالا ببینیم غیر از گردشگری حضرات شامل اسناندار و رییس برنامه و بودجه و جناب کیانی و رفقا و اقای منوچهری چه فردی به امسک می رود یا از امسک به یاسوج می اید و چه میزان سرمای اله گذاری روسیه در این استان صورت خواهد گرفت
    علی الحساب که اقایان با پول جیب خود این سفر را که برای هر کدام حدود سی میلیون تومان پرداخت شده نرفته اند. یعنی با همین هزینه سفر میشد برای ده نفر در استان شغل ایجاد نمود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    یباره بگو کشک..تا حالا از این همه موافقتامه های تشریفاتی که وزرا و رئیس جمهور با طرفهای خارجی امضا کردن چی عاید ما شده که از موافتنامه اون جوون معلوم الحال دارای پارتی بخواد چیزی از موافقتامه با یک استان دور افتاده روسیه که تحت شدیدترین تحریم های اتحادیه اروپاست چیزی نصیب استان بشه…آقایان با بودجه دولتی رفتن یه سیاحتی کردن و با انتشار چند تصویر به تفریحشون رسمیت بخشیدن..جالب اینجاست که طرف روسی از مسئولین استان دعوت به سرمایه گذاری در روسیه کرده!!!تمام کشورهای اورپایی دارن وجب به وجب آفریقا رو میگردن تا برای جوونای بیکارشون پروزه ای تعریف کنن و خدمات فنی و مهندسی صادر کنن بعد آقایان با داشتن این همه پیمانکار خبره اما بیکار پاشدن رفتن در استان کشوری که اصلا معلوم نیست چه مزیت هایی برای استان ما داره و این سفر بر مبنای چه مطالعه ای طرح ریزی شده…بنظرم اگر استاندار به روستاهای محروم استان سفر میکرد بیشتر به نفع استان بود…

  3. افغانی گفت:

    خدایی فهمیدی چه شده

  4. کا کموتر گفت:

    حتما اونجا هم یه جایی مثل یاسوجه. 

  5. جمشید گفت:

    آخه ما چی داریم؟ بیلهر یا گنبو؟

  6. رهگذر گفت:

    در شرایط فعلی اقتصادی ما وفاصله زمانی ومکانی این دومنطقه از هم واقعا بدنبال چه هستید؟شما که توان برقراری ارتباط باشهرضای اصفهان را ندارید چطور می خواهید با شمالی ترین نقطه دنیا ارتباط برقرار کنید ؟مردم را چه فرض کردید؟

  7. اتاق بازرگانی گفت:

    اصلاحیه: واگذاری ۲۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی رایگان برای ایجاد وبرپایی غرفه های تولید کنندگان ، تجار و فعالان اقتصادی دو استان کهگیلویه وبویراحمد و امسک در زمان برپایی نمایشگاههای مهم و اولویت دار طرفین.
    (در این خبر ۲۰۰۰ متر، به اشتباه ۲۰۰ متر نوشته شده است)

  8. عرشیا بردیا گفت:

    ماشالله دکتر نوروزی خوش تیپ 

  9. شجاع گفت:

    کشک است باحضور خادمی  کاری نخواهد شد 

  10. الف گفت:

    هی اووف. اگه نمیریم نه پیریم

  11. شهروند گفت:

    اقایان با ترکیبی چند ده نفره با پول جیب مردم هشت روز را در روس بودند بفرمایند عملا چه دست اورد عملی داشته اند نه تفاهم نامه که حرف بی اساس و پوچی است

  12. شهروند گفت:

    چرا نظرات را سانسور می فرمایید این با مرام شما مغایرت دارد

  13. شهروند گفت:

    ظاهرا این خبر سکرت بوده و کسی حق اظهار نظر ندارد

دیدگاه شما