یکشنبه 1 آذر 1394 - 13:23

عدل هاشمی چند نفر را سر کار گذاشت؟!!

برخی از طرفداران ایشان مرتبا از اشتغال زایی و بکارگیری هزاران نیرو توسط عدل هاشمی خبر می دهند و البته ای کاش امروز شرایط آن هزاران نفر را جویا شویم و تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل!

یکی از کاربران بویرنیوز با ارسال مطلبی به تحلیل روند اشتغال زایی توسط عدل هاشمی پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، در ادامه آورده است:

خبر آمدن عدل هاشی در انتخابات کهگیلویه بزرگ سوال های مهمی را به ذهن متبادر می کند و تو گویی که این حضور از چند سال قبل برنامه ریزی شده بود.

از آن جهت می توان مدعی شد که این حرکت از قبل آغاز شده بود که تلاش گسترده برای بکارگیری نیروی انسانی خصوصا شهرستان کهگیلویه و نه جای دیگر در دستور کار این مسئول سابق قرارگاه قرار گرفت.

نگاهی به حضور ایشان در انتخابات و فاصله اندک این حضور با تلاش گسترده برای ارتباط  با مردم و کاریابی برای آنها در پروژه های مختلف گواه این امر است که او برنامه برای حضور در انتخابات را از چند سال پیش آغاز کرده است.

هر چند این اقدام بسیار مثبت و قابل تقدیر بود اما از آنجا که نوع اشتغال و بکارگیری افراد فرم خاصی داشت بدون آنکه بخواهیم بدبینانه به موضوع نگاه کنیم، این اقدام صرفا در جهت راضی کردن مردم بوده است.

برخی از طرفداران ایشان مرتبا از اشتغال زایی و بکارگیری هزاران نیرو توسط عدل هاشمی خبر می دهند و البته ای کاش امروز شرایط آن هزاران نفر را جویا شویم و تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل!

عدل هاشمی برای بسیاری از افراد اشتغال ایجاد کرد اما مقطعی و فصلی و به نوعی فرد با قول عدل هاشمی بنای زندگی خود را می چید و بر آن اساس زندگی را تشکیل می داد، وامی می گرفت، ازدواج می کرد و … اما پس از چند ماه یا کار تعطیل می شد یا نیرو اخراج می شد و به هر حال تمام آرزوهایی فردی که توسط عدل هاشمی به کار گرفته شده بود بر باد می رفت، زندگیش دچار مشکل می شد، اقساط وام ها یکی پس از دیگری می رسید و آن موقع بود که کسی هم پاسخگوی این وضع نبود و تلفن عدل هاشمی باز هم خاوش شده و شماره وی تغییر کرده است!

برای صحت این گفته کافیست به یکی از کسانی که توسط ایشان به کار مشغول شده رجوع کرد تا واقعیت ماجرا روشن شود.

امروز و بعد از این همه سال آقای هاشمی اگر بفرمایند چند نفر را به کار گماشته اند و 5 سال شاغل بوده آن موقع متوجه فاصله زیاد واقعیت با شعار اشتغال هزاران نفر توسط تیم تبلیغاتی ایشان خواهیم شد.

به هر حال ما امیدواریم که نیت عدل هاشمی خدمت به مردم بوده و نه رای مردم و امیدواریم که اگر نماینده شوند و قرار شد برای کسی کاری انجام دهند مقطعی و مسکنی نباشد

توجه: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین بویرنیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170239
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایل طیبی گفت:

    سلام سردر عزیز خدمتت عرض کنم که شما نیروی توانمند هستی چون دوستت دارم ودوست ندارم که وارد جو انتخابات شوی بهتر می بینم که وارد این عرصه انتخابات نشوی تا جایگاه و شئن ومنزلتت محفوض بماند فریب این افراد را نخور چون این افراد نون را به نرخ روز می خرند و می خواهند شمارا خراب کنند

  2. ص گفت:

    صداقت درگفتار وعدالت درعمل وخدمت بی منت به مردم رمز موفقیت هست اینکه چندنفررافصلی آنهم کارگرساده وموقت تازه ازاین رهگذرچه سوء استفاده هایی شده افرادبصورت صنفی بکارگرفته شده بماند این دیگه چه منت گذاشتنی دارد؟؟ چرابرای جلب آرائ مردم بیچاره که دارای هزاران مشکل هستندازهرهربه ای استفاده می کنید!!اینهمه دولتهاآمدندتاکنون نتوانستندمشکل بیکاری راحل کنندحالاهاشمی چه معجزه ای می خواهدبکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. ناشناس گفت:

    حدودا ده نفری بکار گرفته شد

  4. ايل بزرگ تامرادي گفت:

    درود برشرف عالي با اين متن كه سراسر واقعيت ومنطبق بر صحت وسقم ميباشدو مهمتر كاش زواياي …و…را هم بيان مينمودي
     ومردم بگوش باشيد كه …

  5. مهد گفت:

    لطفا عدل لیست ادمایی که شاغل کرده منتشر کند بعد یه بررسی کنید ببینید الان کجا هستن و چکار میکنن

  6. دهدشت گفت:

    تحلیلی مغرضانه بود.وضع کشور خراب بود وگرنه کدام ادم عاقلی میاد نیرو جذب کنه بعد اخراجش کنه بعد دوباره جذبش کنه.با توجه به شناختی که از ایشان دارم بسیار انسان دلسوز و با دقدقه ای هستند و در تمام بیست سال اخیر ندیدم در حق کسی کوتاهی کنند هرگز

  7. سید سلیمان هاشمی گفت:

    زنده باد حاج عدل

  8. ناشناس گفت:

    برادر ارجمند ايشان زحمت كشيدند اشتغال شدنند مسئول اخراج كه خودش نبوده عوامل ديگري بوده ربطي به ايشان ندارد

  9. گل آقا گفت:

    عدل کی هست حالا…………..

  10. ممو از گچساران گفت:

    همه مردم سرکارند بگذارید این هم یه چند روزی مردم را بزاره سرکار

  11. دهدشت گفت:

    واقعا خجالت اوره با این مطالبتون..کدام مسئول تا به حال به اندازه عدل هاشمی برای جوانان اشتغال ایجاد کرده..آیا عدل هاشمی تاکنون مسئولیت اجرایی در استان داشته…ایشون از اعتبارات محرومیت زدایی موسسه خاتم الانبیا صدها مسجد خانه بهداشت ..احداث کردند.هزینه اورژانس بیمارستان دهدشت از کجا آمد.پروژه جاده دهدشت پاتاوه بعد از ایشون به کجا رسید….چرا فقط به دنبال تخریب فرزندان شایسته این شهر هستید…

  12. کهگیلویه گفت:

    البته برای مردم کهگیلویه یکی مثل بزرگواری خوبه….مایه ننگ و آبروریزی و خفت و ذلیلی و بدبختی و شرم و خجالت و ………..باز هم بگم

  13. سی سخت گفت:

    زنده باد حاج عدل هاشمی که امید هیچ جوانی راناامید نکرد

  14. س . م گفت:

    عدل هاشمی را شایسته نماینده کهگیلویه نمیدا

  15. سیدمحمدجوادهاشمی گفت:

    باشسلام خدمت سردارهاشمی منتظرمحبت شما هستم برامطالباتم

  16. دنا گفت:

    درود برحاج عدل هاشمی که اینهمه برای شهرستان کهگیلویه ومخصوصا جوانانش تلاش میکند 

  17. ناشناس گفت:

    سيد جواد چقدر طلب داري تا نامه اش را برايت بگيرم 

  18. دنا گفت:

    درود بر حاج هاشمی 

  19. همشهری گفت:

    چرا کامنت های که خودت دوست داری و مطابق میلت هست را میزاری . ان شائالله که حاج عدل در انتخابات اسفند ماه پیروز خواهد شد

  20. تامه گفت:

    متاسفانه ايشان حقير را به تهران كشانده و مدتي نيز مشغول كار شدم اما بعد از مدتي شركت مربوطه عذرم را خواستند وناچار از ترس آبرو در تهران ماندم وبه كارگري در ميادين ميوه وتره بار مشغول شدم. نميدانم چي بگم فقط تاسف براي مردمي كه براي لقمه اي نان مجبورند هر حرفي را باور كنند

  21. همشهری گفت:

    در حد توانش کار کرد . اونکه بزور کسی را به تهران نکشاند . خیلی از افراد به ایشان مراجعه و درخواست کار می کنند . اونهم تا انجایئکه توانست کار کرد .

  22. ناشناس گفت:

    مجلس سیاستمدار می خواهد نه مدیر پروژه

  23. نازدار گفت:

    فقط دکتر سیف سادات

  24. ناشناس گفت:

    اقای هاشمی همه رو سرکاااااااااااااااااار گذاشت …

  25. م گفت:

    دوست عزیز ناشناس:عامل بدبختی ما هم همین سیاستمداران بی سیاست هستند .کدو م یک از این نماینده های شهرستان تاکنون اقدام مفیدی برای مردم انجام داده اند؟

  26. یاس گفت:

    اقای عدل هاشمی فقط به درد اقوامش خورد….شما ببین چه بریز به پاشی دارن

  27. سید گفت:

    آیاچند تا کارگر ساده را ببرند سر کار این هنر است تمام لیسانس وفوق لیسانسهای ما دارند توی آژانس کار میکنندبیکارند اگر کسی به فکر نماینده کهگیلویه هست حداقل به فکر زدن چند تا کار خانه یا پتروشیمی ویا ……. باشد انشالله هر کسی که به فکر مردم باشد قبول شود واین مردم بسیار خوب کهگیلویه را از این بن بست وبیکاری خلاص شوند والسلام

دیدگاه شما