دوشنبه 2 آذر 1394 - 19:37

افتخار آفرینی مهندس غریب پور در پتروشیمی شازند (+تصاویر)

شرکت پتروشیمی شازند در میان شرکت های گروه توسعه ملی با دریافت لوح تقدیر و تندیس به عنوان شرکت پیشرو در گروه شیمیایی انتخاب گردید.

در دومین همایش هم افزایی مدیران شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که به میزبانی شرکت پتروشیمی شازند در مجتمع اقامتی و تفریحی توسکا برگزار شد، شرکت پتروشیمی شازند بعنوان شرکت پیشرو در گروه شیمیایی در شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی انتخاب گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دومین همایش هم افزایی مدیران شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت های تابعه در مجتمع اقامتی و تفریحی توسکا نوشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی شازند در تاریخ ۲۸ آبان ماه برگزار شد. این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، با حضور جناب آقای دکتر حنیفی مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، خداداد غریب پور مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شازند،مشایخی ریاست محترم هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شازند، ابوالفضل ندیمی نائب رئیس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شواری اسلامی و تنی چند از مدیران شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار گردید.
در این مراسم خداداد غریب‌پور مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی «شازند» با گزارشی مفصل و جامع به فعالیت ها و موفقیت های شرکت پتروشیمی شازند پرداختند.

وی افزود: شرکت پتروشیمی شازند با مشکلات و بحران های متعددی مانند تامین خوراک نفتا، طرح طبقه بندی مشاغل و تعمیرات اساسی شرکت در زمان تحریم ‌ها روبرو بود که با تشکیل «کمیته های تولید، مالی، اقتصادی و بازرگانی»، «اتاق های فکر» و «نظام پیشنهادات» توانست به خوبی از سد این مشکلات عبور کند. ایشان با موفقیت آمیز بودن تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی شازند پس از گذشت ۷ سال با تکیه بر توان متخصصان داخلی اظهار داشتند: لایسنسورهای خارجی مانند BP، ABB، یوهانتک و … بدلیل تحریم ها و شرایط حاکم حتی حاضر نشدند به مکاتبات شرکت پاسخ دهند اما همکاران ما در شرکت پتروشیمی شازند توانستند با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر دانش فنی خود که اکثراً از نخبگان مراکز علمی و آموزشی کشور هستند تعمیرات اساسی را به خوبی به پایان رسانیده و مجتمع پتروشیمی شازند را مجدداً در مدار تولید قرار دهند. ایشان در ادامه گزارشی از دستاوردهای شرکت در طی سال های ۹۳ و ۹۴ با استناد به مکاتبات انجام شده با وزارتخانه، سازمان ها و شرکت های مرتبط در شاخص های «خدمات فنی، مهندسی و تولید»، «مالی، اقتصادی و بازرگانی»، جذب و نگهداری نیروی انسانی”، “کاهش هزینه های حمل و نقل”، “کاهش مصارف انرژی و سیاست های اتخاذ شده در شرایط تحریم و پساتحریم” و ” شرکت های تابعه” بیان داشتند. ایشان ضمن بیان شاخص های مالی شرکت از قبیل سود خالص سال ۹۳ (۴،۰۶۱،۶۸۲ میلیون ریال)، EPS به مبلغ ۱،۱۲۸ ریال، DPS به مبلغ ۱،۰۰۰ ریال، صادرات به مبلغ ۱۳،۸۷۸،۹۸۲ میلیون ریال، فروش داخلی به مبلغ ۱۲،۳۵۹،۰۴۶ میلیون ریال، مبلغ کل فروش (۲۶،۲۳۸،۰۲۸ میلیون ریال) از زحمات همکاران مجموعه تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان  غریب پور مدیریت محترم عامل با استعانت از ذات اقدس الهی، عوامل تاثیر گذار در کسب موفقیت های شرکت را در سرفصل کلی “توکل بر خداوند متعال”، “کار تیمی”، “انجام درست کار درست” و “مسئولیت پذیری( پذیرش صد درصدی مسئولیت” بیان نمودند.
سپس حنیفی مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی بسیار عالی شرکت پتروشیمی شازند اظهار داشت: با توجه به بینش مثبتی که نسبت به بانک ملی و شرکت گروه توسعه ملی و شرکت های تابعه در سطح جامعه وجود دارد باید تلاش شود بهره وری ها بصورت ارقام و اعداد نشان داده شود.

وی شرکت پتروشیمی «شازند» را به عنوان شرکتی خودجوش در جهت ارائه گزارشی جامع و کامل در خصوص فعالیت و بهره وری که با اعداد و ارقام همراه بود خواندند و افزودند که این نوع گزارشات مفصل و جامع نباید فقط مختص به شرکت پتروشیمی شازند باشد و دیگر شرکت های تابعه نیز مانند این شرکت باید اینچنین گزارش جامع و صریح ارائه دهند و کلید عملیاتی تهیه این نوع گزارش را بزنند.
وی همچنین بیان داشت: بحث اقتصاد مقاومتی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری یک بحث مهم در امور اقتصادی است و شرکت های تابعه می بایست تلاش کنند این سرفصل را در کنار سرفصل های کارایی و عملیاتی شرکت در حوزه فعالیت های خود بگنجانند و در گزارشات آینده خود ارائه دهند و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی می بایست نمادی برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی نشان داده شود.
در پایان شرکت های پیشرو سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در ۵ گروه حوزه فعالیتی شامل گروه محصولات شیمایی، گروه محصولات غذایی و آشامیدنی، گروه محصولات دارویی، گروه سیمانی و گروه شرکت های مالی و سرمایه گذاری معرفی گردید.

شرکت‌های پیشرو منتخب از نظر شاخص های مالی، اقتصادی و بهره وری برای سال مالی ۱۳۹۳ انتخاب شدند که از اینرو شرکت پتروشیمی شازند بعنوان شرکت پیشرو در حوزه محصولات شیمایی معرفی گردید.

غریب پور مدیریت محترم عامل تندیس و لوح تقدیری از جناب آقای دکتر حنیفی مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی دریافت کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170223
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    مهندس غریب پور با قابلیتها و توانمندی های بی نظیر ی که دارد در هر جایگاهی که باشد به نیکی می درخشد. او یک بویراحمدی اصیل و خود ساخته است که فقط با اتکاء به خدواند منان و ظرفیت های قابل خود در مسیر پرچالش و پردغدغه های مدیریتی با صلابت گام بر میدارد و تندیس از پس پندیس می گیرد برای خطه ی بویراحمد افتخار می آفریند. مهندس غریب پور انسانی وارسته و بایسته است که در جهت توسعه و تعالی دیارمان چه در زمانی که بعنوان فرماندار بویراحمد و دنا خدمت می کرد و چه اکنون که در عرصه ملی مدیریت می کند کوتاهی نکرده و همواره به فکر دیار خود بوده و در جهت همیاری و کمک به مردمان این خطه از هیچ کوششی دریغ نورزیده است . خداوند یار و یاورش باد و همیشه به سلامت دارش.

  2. پدرام یزدانپناه گفت:

    خدا حفظتون کنه مهندس غریب پور واقعا که افتخار استان هستید.ایشالا که همیشه موفق باشین

  3. دشتروم جهان اباد گفت:

    مهندس جان از افتخار افرینی تو دنای همیشه استوار لبخند میزند و احساس غرور میکند که فرزند بلوط یکه تاز میدان است تبریک میگه که تو گل سرسبد دنیای تولید هستی

  4. سید گفت:

    درودبرمهندس غریب پور مردتوانمند وشجاع که مایه افتخار قوم لرهستی .

  5. فرخ گفت:

    درود برمهندس  غریب پوردلیرمردبویراحمدی

  6. سیدفریدون معصومی گفت:

    مهندس غریب پور چشم دل تمام بویراحمد هست.

  7. آزادپور گفت:

    درود بر مهندس غریب پور با آرزوی موفقیت  وسربلند ی بیشتر

  8. م گفت:

    ذرود بر دلیر مرد تاریخ بویر احمد شجاع بیباک با عرضه ونترس وحامی محرومین

  9. محسنی گفت:

    این از افتخار بویراحمد میباشد که علاوه بر درخشش نیک خود در خیری نیز برای اشتغال جوانان بویراحمدی شده 

  10. خیرخواه گفت:

    همانند دوران فرمانداری بویراحمد منشا خیر و باصلابت .ارزوی توفیق روزافزون

  11. احمدی کوشک گفت:

    مایه ی مباهات برای استان و کشور و موفق در همه ی عرصه های  مدیریتی .انشالا گامی برای کسب موفقیتهای بیشتر

  12. مسعود گفت:

    بسمه تعالي جناب آقاي مهندس غريب پور انساني شايشته كه توانسته است :مديريت زمان،وسيله اي است كه مي تواند شما را ازجايي كه هستيد به جايي مي خواهيدباشيد برساند.

  13. حمید گفت:

    ای بنازوم خاک دشت رومه که امثال سید باقر و غریب پور و…وش پاگروتنه

  14. نیکنام گفت:

    تبریک به جناب مهندس غریب پور

  15. حیدری ازدشتروم گفت:

    مهندس جان شماازسرمایه های این مملکت هستید قدرخودتان رابدانید امیدوارم روندروبه رشدشماادامه داشته باشه وبویراحمدرافراموش نکنی وبویراحمدی باشی وبویراحمدی زندگی کنی

  16. كريمي از كوشك گفت:

    مايه افتخار است. اميد است در همه مراحل زندگي موق ومويد باشيد

  17. محمد گفت:

    مهند س تبریک می گویم اما مواظب با ش سر کپ نبیوفتی

  18. محسن راد گفت:

    بنازم شجاعت وتوانمندی را

  19. ناشناس گفت:

    O

  20. سید مهدی رضوی مهریان گفت:

    به آرزوی توفیق روز افزون
    – بنازم جذبه لر بودنت را.

  21. عالیفرنیا گفت:

    با سلام و عرض ادب واحترام خدمت دلیر مرد ارایایی جناب مهندس غریب پور

    انشالله که سایه حضرت عالی همیشه بر سر جوانان بویراحمدی مستدام باشد .
    سلامتی پیشرفت وتوفیق روزافزون برای حضرت عالی را درسایه پروردگار ارزومندیم…

  22. ااااا گفت:

    درود بر مرد دنا

  23. اسحاق بهمنی گفت:

    درود بر مرد دنا

  24. اسحاق بهمنی گفت:

    درود بر دکتر غریبپور

دیدگاه شما