یکشنبه 1 آذر 1394 - 13:51

مخالفت علنی دانشگاه آزاد یاسوج با فرمایش صریح مقام معظم رهبری (+عکس)

گروه فرهنگی – حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز چهارشنبه 20 آبانماه در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز پژوهشی کشور به موضوع مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره کردند و با انتقاد از برخی اقدامات انجام‌گرفته، گفتند: برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند و برای توجیه کار غلط خود می‌گویند، دانشجویان باید شاد باشند! (متن کامل خبر در سایت khamenei.ir)

به گزارش «بویر نیوز»، در همین راستا رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که روز سه شنبه 26 آبان برگزار شد، ماموریت داد که گزارش مستندی در زمینه اردوهای مختلط دانشجویی آماده، تذکر رهبر انقلاب در این باره پیگیری و به طور حتم از برگزاری این اردوها جلوگیری شود.

اما در کمال تعجب تنها 8 روز پس از مخالفت صریح مقام معظم رهبری با اردوهای مختلط و دستور رئیس جمهور در این زمینه روز چهارشنبه 27 آبان همزمان با تاسیس سالروز دانشگاه آزاد اسلامی اولین همایش جنگل نوردی وکوهنوردی در یاسوج برگزار شد.

این همایش جنگل نوردی و کوهنوردی که با حضور دانشجویان «دختر» و «پسر» دانشگاه آزاد و دانشکده سما از ابتدای جاده آبشار تا انتهای آبشار برگزار شد.

نکته جالب تر اینکه در این همایش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مدیر اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز حضور داشتند!

از طرفی در اطلاع رسانی مضحک این دانشگاه آمده بود: این همایش به صورت دانشجویی و در دو بخش خواهران و برادران بصورت مجزا برگزار شد!!

azad-yasuj-4

به گزارش «بویر نیوز»، بنظر می رسد دانشگاه آزاد در یاسوج بیخبر از تاکید مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهوری دست به این اقدام زده است که لازم مسئولان دانشگاه درباره این بی تدبیری آشکار توضیح دهند.

در هر صورت اگر دانشگاه آزادی ها را بی اطلاع فرض کنیم باید تاسف خورد که نهادی که متولی آموزش و تربیت نسل آینده است خود از اتفاقات بیخبر است و اگر مسئولان دانشگاه نیز از این موارد مطلع بوده اند جز مخالفت علنی با تاکید مقام رهبری چیزی نمی توان اسم آن را گذاشت!

یقینا اگر مسئولان دانشگاه آزاد کشور با این بی تدبیری برخورد نکنند خود نیز در این اقدام سهیم هستند و بی توجهی به بیانات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور به امری معمول در سایر دانشگاهها تبدیل می شود.

azad-yasuj-1 azad-yasuj-2  azad-yasuj-6 azad-yasuj-9 azad-yasuj-11 azad-yasuj-16 azad-yasuj-22 azad-yasuj-24 azad-yasuj-26

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170170
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    دو تا حاج آقا تو عکس آخر سرشون تو گوشی اندرویدیشونه. فک کنم تو تلگرام هستن.

  2. ناشناس گفت:

    واقعا هم بارعلمی داره هم بار فرهنگی –

  3. سيد گفت:

    خوب مسئولين ملبس به لباس روحاني حتما يا خواب بودنند يا با حكم خودشان چنين برنامه رااجرائ كردند . حتما مي خواهند بگويند ما اردو نبوديم پيادروي بود يم ا حتمالا اردو اطراق لازم دارد پياده روي اسراحت

  4. سيد گفت:

    باب ميل نيست

  5. سعیدی گفت:

    بنازم دانشگاه ازاد واحد یاسوج رو رشته بدون مجوز که میگیره، پیاده روی مختلط هم میره…دمش گرم…لااااااایک

  6. منم گفت:

    روحانی هم هستند … 

  7. جمال گفت:

    سلام برادر با انصاف خودت عکس گرفتی برادران جدا و خوهران جدا هستند بی انصافی انسان را از راه مستقیم دور میکند خدا اجرت دهد

  8. یک بنده خدا گفت:

    سلام .من کارشناسی ارشدم را انجا تمام کردم .البته بومی این استان نیستم.این که مساله ای نیست.بابا جان صلاحیت اخلاقی بعضی از اساتیدشون رو هم بررسی کنید که زبانزد خاص و عامه .در بحث مالی هم که .متاسفانه مخصوصا در بحث پایان نامه بعضیهاشون بدون هیج دلیلی اون را رد میکنند بعد میگند برید پیش فلانی انجام بدید تا تاییدشون کنم.کاروکاسبی راه انداختند.خلاصه بگم نظارتی وجود ندارد.رییس دانشگاه محترم لطفا نظارت کنید

  9. موسوی گفت:

    رییس محترم دانشگاه ازاد یاسوج ترا خدا دستگاههای نظارتی رو فعال کنید.بسیج دانشجویی و نهاد رهبری را فعال کنید

  10. فرزند انقلاب گفت:

    ریاست دانشگاه ازاد باید استیفاء دهد

  11. حسینی گفت:

    سلام…وقتی پوتین فهمیده باید از رهبرما مشورت بگیره باید متاسف باشیم که دانشگاه ما مخالفت میکنه با نظر رهبر

  12. امیر نادری گفت:

    آخه مگه دانشگاه آزاد یاسوج دانشگاهه…کسانی هم که میرن اونجا نمیرن درس بخونن میرن خوش میگذرونن و بعدشم یه مدرک میزارن تو دستت…البته از این بابت بایستی برخورد سختی با مسئولین آزاد یاسوج بشه…

دیدگاه شما