شنبه 30 آبان 1394 - 20:56

ظرفیت بالای کهگیلویه و بویراحمد در جذب گردشگر خارجی

 معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ظرفیت بالایی در جذب گردشگر خارجی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار خبر پیگیری کهگیلویه و بویراحمد برای حضور یک میلیون گردشگر خارجی در سال 1404 که از سوی برخی خبرگزاری و سایت‌های محلی انتشار یافته بود واکنش نشان داد و ضمن تکذیب این خبر گفت: برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اخباری را منتشر و آمار و ارقامی را بیان می‌کنند که ما هرگز به این آمار و ارقام اشاره‌ نکرده‌ایم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورود بیش از 20 میلیون گردشگر خارجی به کشور برای سال 1404 پیش‌بینی شده که کهگیلویه و بویراحمد با داشتن آب و هوای مناسب و جاذبه‌های طبیعی ظرفیت بالایی در جذب گردشگر خارجی دارد.

وی با بیان اینکه گردشگری مهمترین اولویت توسعه استان است، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری فراوانی که دارد ظرفیت مناسبی در جذب گردشگر دارد که باید به بخش‌های مختلف این موضوع توجه شود.

این مسئول با بیان اینکه در همه گردشگری‌ها چه بوم‌گردی، توریست درمانی و … سلیقه‌های مختلف مد نظر باشد، گفت: زیرساخت‌های لازم گردشگری در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها در نظر گرفته شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=170158
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما